דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים חברה כלכלית בנימין בע"מ
חברה כלכלית בנימין בע"מ

    דרושים חברה כלכלית בנימין בע"מ

    דרושים ב- חברה כלכלית בנימין בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- חברה כלכלית בנימין בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: כפר סבא
    סוג משרה: מספר סוגים
    ***המועד האחרון להגשת הצעות הינו 1.5.24 בשעה 12:00".
    .1.1 ניהול החברה בכל תחומי פעילויותיה.
    .1.2 הגדרת מטרות, תכנון אסטרטגי, ארגון וביצוע מדיניות החברה כפי שזו תקבע ע"י
    דירקטוריון החברה.
    .1.3 עבודה מול רשויות מקומיות, משרדי ממשלה, גופים ממשלתיים, תושבים, ספקים ויזמים.
    .1.4 פיקוח ובקרה על ביצוע תכניות העבודה של החברה.
    .1.5 ניהול וליווי פרוייקטים בתחומי המים והביוב.
    .1.6 ניהול תקציב החברה, ניהול מערך גבייה, גיוס כספים מגורמים מממנים)משרדי ממשלה,
    בנקים וכיוצ"ב (.
    .1.7 עריכה וניהול של מכרזים.
    .1.8 ניהול משא ומתן עם קבלנים וספקים.
    .1.9 ידע כלכלי ויכולת קריאה והבנת דוחות כספיים.
    .1.10 ניסיו ן ויכולות בשירות לקוחות/הציבור.
    דרישות:
    תושב ישראל שמלאו לו 25 שנה לפחות ושנתקיימו בו התנאים המצטברים הבאים:
    .2.1 הוא בעל תואר אקדמי באחד מן המקצועות הבאים:
    .2.1.1 כלכלה;
    .2.1.2 מינהל עסקים;
    .2.1.3 משפטים;
    .2.1.4 ראיית חשבון;
    .2.1.5 מינהל ציבורי;
    .2.1.6 הנדסה או לימודי עבודה.
    .2.1.7 תואר אקדמי אחר או שהשלים לימודי השכלה גבוהה אחרת בתחום עיסוקה
    העיקרי של החברה.
    .2.2 הוא בעל ניסיון של 5 שנים לפחות באחד מאלה, או שהוא בעל ניסיון מצטבר של 5 שנים
    לפחות בשניים או יותר מאלה:
    .2.2.1 בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי עם
    מחזור פעילות שנתי של לפחות 40 מיליון ואחריות על עבודתם של 15 עובדים
    לפחות
    .2.2.2 בכהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי בנושאים כלכליים,
    מסחריים, ניהוליים או משפטיים. ;
    .2.2.3 בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7702035
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    תיאור התפקיד:
    * יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
    * אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
    * קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
    * ניהול יומן.
    * הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
    * קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
    * בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
    * תנאי חשוב-למועמדת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
    * שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.

    המשרה היא אחה"צ.
    בין השעות 16:00-20:00
    דרישות:
    דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
    * חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    *התפקיד דורש יכולת ארגון, סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
    * התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    * המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת יוזמה, סבלנות וסובלנות, נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
    * התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
    * התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
    * התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
    * השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
    * המועמד/ת צריכ/ה להיות בעל/ת עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    * המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685687
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    תיאור התפקיד
    4.יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
    1.אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
    2.קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
    3.מעקב אחר פניות מגורמי עיריית ת"א יפו ובית החולים איכילוב וגורמי חוץ ללשכת מנכ"ל תגמולים.
    4.ניהול יומן.
    5.הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
    6.קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
    7.בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
    2.תנאי חשוב-למועמד/ת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
    3.שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.
    דרישות:
    דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
    1.חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    5.התפקיד דורש יכול ארגון,סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
    6.התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    7.המועמד/ת חייבים להיות בעלי יוזמה,סבלנות וסובלנות,נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
    8.התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
    9.התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
    10.התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
    11.השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
    13.המועמד/ת צריכים להיות בעלי עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    14.המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
    15.בהגדרת התפקיד קיימת דרישה להענקת הלוואות עבור קופת התגמולים ועמותת עזור לעזור,
    מענה פרונטלי, מענה טלפוני, מענה כתוב ובשאר האמצעים עבור הענקת הלוואות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685701
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד