התפקיד כולל:
- שירות ללקוחות החברה שרכשו בחנויות ובאתר.
- מתן מענה לפניות המתקבלות בערוצי התקשורת הדיגיטליים- פייסבוק, אינסטגרם, מייל, צ'אט, ווטסאפ.
- טיפול בפניות מורכבות ושיפור תהליכים תוך השלמת טיפול בכל פניה וחיזוק חווית לקוח חיובית.
- קשר רציף עם ספקים חיצוניים, מנהלי החנויות וממשקים פנים ארגונים: לוגיסטיקה, ריטייל, סחר, מולטיצ'אנל.
דרישות:
- ניסיון קודם בשירות לקוחות- חובה
- היכרות עם מערכות ERP (נסיון ב- פריוריטי יתרון)
- מתאים למשרה חלקית/ מלאה ממשרדי החברה בחולון
- יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחיבור לעולמות הדיגיטל והשירות
- יכולת לבצע מספר משימות במקביל תוך יסודיות ודייקנות
- יכולות ביצוע גבוהות, אסרטיביות, וורבליות יכולת עבודה עם ממשקים פנים ארגוניים יכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.