דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ועדת הבחירות המרכזית לכנסת
ועדת הבחירות המרכזית לכנסת

    דרושים ועדת הבחירות המרכזית לכנסת

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- ועדת הבחירות המרכזית לכנסת

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ועדת הבחירות המרכזית לכנסת אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    אחריות על תקציבי התוכן של התאגיד בטלוויזיה ובדיגיטל, לרבות תכנון, ניהול שוטף ובקרה על ביצוע בפועל, כולל אחריות על בקרות תקציביות של הפקות מול חברות ההפקה, ניהול ומעקב התשלומים וההזמנות.
    עבודה שוטפת מול חטיבות התוכן בתאגיד ומול הנהלת חשבונות.
    אחריות על רישום הוצאות ונכסי הפקות בספרי התאגיד וניהול רישום העמידה בהוראות החוק לעניין תקציב הפקות.
    ביצוע ניתוחים כלכליים, סיוע בהכנת מסמכים ומצגות להנהלה ולמועצת התאגיד.
    ביצוע משימות כלכליות נוספות בתחומי העיסוק השונים של חטיבת הכספים לפי הצורך.
    נדרשת שליטה ברמה גבוהה בתוכנות אופיס, ובפרט באקסל.
    נדרשת מידה גבוהה של אחריות אישית ויכולת עבודה עצמאית, כמו כן, יכולת עבודה מול ממשקים שונים בתאגיד ומחוצה לו, יסודיות, דיוק וירידה לפרטים.

    תנאי המשרה
    ההעסקה בהיקף של משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בהתאם לנדרש. תיתכן אפשרות לשינוי היקף המשרה.

    אתר העבודה: ירושלים. הגעה לאתרי התאגיד (אור יהודה, חיפה, באר שבע) לפי הצורך.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 15.4.24
    דרישות:
    תנאי סף
    - תואר אקדמי בכלכלה ו/או חשבונאות ו/או ניהול (מנע"ס) בהתמחות באחד התחומים הבאים: מימון, חשבונאות, כלכלה, המוכר ע"י המל"ג או הגף להערכת תארים אקדמיים מחו"ל במשרד החינוך.
    - 7 שנות ניסיון לפחות בעבודה בתחומי כלכלה, חשבות (לא כולל חשבות שכר) או תקציבים בארגון או 7 שנות ניסיון בעבודה בגוף תקשורת משודרת (טלוויזיה, רדיו או דיגיטל) שמתוכן לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הכלכלי בגוף תקשורת.

    תנאים נוספים המהווים יתרון
    - ניסיון בעבודה בתחום הנהלת חשבונות.
    - ניסיון בעבודה על מערכות ERP.
    - ניסיון בעבודה בתחום התקשורת ו/או עבודה מול חברות הפקה.
    - ניסיון קודם בעבודה בארגון ציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7704835
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי + חיצוני
    תיאור תפקיד מנהל/ת אתר מצדה מזרח
    כפיפות: מנהל ג"ל מצדה
    מס' משרה: 177667/424
    תחום דרגות: (10-12) בדרוג המנהלי, (40-42)בדרוג המח"ר

    תיאור תפקיד:
    אחריות לניהול כולל של האתר ותפעול המערכות בו, טיפול בכל היבטי הביטחון והבטיחות באתר, ניהול צוות העובדים ומשימותיהם.

    מהות התפקיד:
    1. אחריות לטיפול בקהל המבקרים ולמתן שירות נאות תוך הקפדה על שמירת ערכי הטבע והמורשת באתר.
    2. אחריות לאכיפת חוקי שמירת הטבע והמורשת באתר.
    3. אחריות לתפעול האתר ולתחזוקתו לרבות ביטחון, בטיחות וכיבוי אש.
    4. טיפול ופיתוח צוות העובדים באתר, הכשרתם וניהולם לרבות סידור עבודה, הנחיות מקצועיות ובקרה על עבודת הצוות. אחריות לקליטה וחניכה של עובדים חדשים באתר. ביצוע בקרה על ניהול כ"א באתר.
    5. הכנת תכנית העבודה של האתר ויישום יעדי הרשות באתר על פי תכנית העבודה והמסגרת התקציבית המאושרת.
    6. ניהול ההיבטים הכספיים של האתר לרבות קופה וחנות מכר.
    7. קידום המכירות וניהול מרכז השירות.
    8. אחריות לניהול הנושאים המקצועיים והממשקים באתר, בתיאום עם האקולוג המרחבי או המחוזי או עם הארכיאולוג.
    9. מעורבות וקידום תכניות הפיתוח של האתר, ופיקוח על הביצוע בשטח
    10. טיפול בתחום שיווק האתר, הדרכת מבקרים באתר, קשרי גן קהילה, הסברה.
    11. אחריות לחניון הלילה באתר ואירועי ערב (אם מתקיימים באתר), טיפול בחתימת החוזים ופיקוח על הביצוע.
    12. סיוע לפיקוח האזורי על פי הצורך.
    13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי דרישת המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: השכלה אקדמאית בתחום: אכיפת חוק או ידיעת הארץ או מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
    עובד/ת פנימי/ת בעל/ת ניסיון של 3 שנים בעבודה עם מבקרים, בעבודות שטח ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת הלימודים וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.

    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית וערבית יתרון
    יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס.
    רישיונות: נהיגה סוג ב, נשיאת נשק-קיים או עומד בתנאים לקבלת רישיון (תהליך קבלת רישיון יבוצע לאחר קבלת התפקיד)
    ניסיון: 3 שנים בניהול מבקרים או ניהול עבודת שטח או מתן שירות לקהל.

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת ארגונית, כושר ניהולי, תיעדוף משימות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, בעבודת שטח ואכיפת חוק
    כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.
    דרישות נוספות: עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות, התחייבות למקום מגורים בסמיכות לאתר, היעדר רישום פלילי, מעבר מבדק אמינות.

    למילוי טופס הגשת מועמדות יש להקליק על "הגשת מועמדות"
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום ראשון, יד בניסן, 21.4.24

    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683564
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה חלקית
    ביצוע עבודת ביקורת פנים על כל שלביה באופן עצמאי (הכנת תכנית, איסוף וריכוז חומרים/נתונים וניתוחם, כתיבת הדוח וכו') בהנחיית המבקר/ת הפנימי/ת ובכפוף לו, וכן עזרה אדמיניסטרטיבית בלשכת המבקר הפנימי.
    נדרשים יחסי אנוש מצוינים וראייה מערכתית לצד דייקנות וירידה לפרטים.
    נדרשת שליטה מלאה ביישומי אופיס, בפרט בתוכנת אקסל. כמו כן, כושר ניסוח ברמה גבוהה ומיומנות בכתיבת דוחות.

    תנאי המשרה
    ההעסקה בהיקף של 80% ממשרה מלאה. תיתכן אפשרות לשינוי בהיקף המשרה בכפוף לצרכי המערכת.

    אתר העבודה: ירושלים (תיתכן הגעה לאתרים נוספים בהתאם לצורך).
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 19.5.2024
    דרישות:
    תנאי הסף
    - ניסיון של 4 שנים לפחות בעבודה אדמיניסטרטיבית, מתוכן לפחות שנתיים בביקורת פנימית.
    - תואר אקדמי באחד מהמקצועות הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים, משפטים, מדעי המדינה, תעשייה וניהול, או מקבילים להם.

    תנאים נוספים המהווים יתרון
    - ניסיון בביקורת פנימית במגזר הציבורי.
    - ניסיון בעבודה עם מערכות כספיות, בדגש על אחזור מידע וניתוחו.
    - מוסמכי התוכנית בביקורת פנימית/ בעלי תעודת CIA. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7709606
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?