דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אורי ניב
אורי ניב

    דרושים אורי ניב

    תחום עיסוק
    אדריכלות / תכנון / עיצוב פנים
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- אורי ניב

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אורי ניב אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים במעוף ארציים פרופשיונל
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 8,000-10,000
    חברת מובילה בתחומה בהרצליה דרוש/ה מתאמ/ת תכנון- החלפה לחל"ד
    במסגרת התפקיד:
    ליווי וניהול פרויקטים של תכנון ושיפוץ בחנויות קיימות ופתיחת חנויות חדשות כולל השתתפות בתכנון פרויקטים חוצי ארגון
    גורם מקשר בין גורמי חוץ ארגוניים - יועצים, משרדי אדריכלים, בעלי נכסים, יזמים, רשויות מקומיות ועוד לבין גורמי פנים ארגוניים - מחלקות פיקוח, תחזוקה ובינוי, תפעול ועוד
    פיקוח ובקרה על תכניות בשטח, העברת משובים ואינפורמציה
    דרישות:
    בוגר.ת מגמת הנדסאי אדריכלות/ עיצוב פנים /אדריכלות פנים/ אדריכלות - חובה
    ידע בתוכנות שרטוט- אוטוקאד, רוויט, סקאטצ' אפ (אחת מהתוכנות לפחות) - חובה
    יכולת עמידה בלחצים ובלוחות זמנים צפופים
    סדר וארגון, ראש גדול, יוזמה ועצמאות
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות רב-תחומי
    יכולת הובלת והנעת פרויקט מקצה לקצה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7704003
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים במוטי להב וזאב צדיקביץ
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לבני 50 פלוס
    לחברה יזמית דרוש /ה אדריכל /ית או הנדסאי /ת אדריכלות לתפקיד מנהל  /ת תכנון לניהול פרויקטים לתחום היזמות למגורים רבי קומות, ולחברות ניהול פרויקטים בתחום מגורים / ציבורי.
    הובלת תהליך ניהול תכנון ורישוי למגה פרויקטים בהנדסה אזרחית וניהול צוות מתכננים בסביבת מודל מידע -BIM.
    אחריות לניהול והובלת צוות מנהלי  תכנון ויועצים לעמידה ביעדי התכנון והרישוי בפרויקט.
    ניהול לוחות זמנים לתכנון ולרישוי, ניהול תקציב התכנון ואספקת תכניות ומכרזים לביצוע.
    הובלת תהליך תאום מערכות וסופרפוזיציה. טיפול בתחום התב"ע, עבודה מול רשויות, טיפול בהוצאת היתרים, תאום תכנון מול יועצים, ניהול הליך הפקת תוכניות ומפרטי מכר, בקרה תכנונית, מענה מקצועי למנהלי הביצוע, השתלבות בצוות התכנון בחברה, כפיפות לסמנכל תכנון.
    דרישות:
    השכלה הנדסאי/ת אדריכל/ות או אדריכל/ית בכיר/ בעל/ת ניסיון קודם של 5-8 שנים בתפקיד אדריכל בחברת בנייה ייזמית או ראש צוות במשרד אדריכלים - חובה.
    ידע בניהול פרויקטים מא-ת בבנייה רוויה (בנייני מגורים / מגדלים).
    ניסיון משמעותי ברישוי, בתאום תכנון, במפרטי מכר ותוכניות מכר.
    היכרות טובה בתב"עות.
    שליטה מצויינת באוטוקד - חובה
    שליטה ב סקצ'אפ, רוית, ובפוטושופ - יתרון
    יכולת הבנה, פיענוח ובקרת תוכניות ברמה גבוהה.
    סדר וארגון מופתיים
    חריצות ויכולת עבודה תחת לחץ
    כושר ביטוי גבוהה בכתב ובעפ
    לויאליות ויכולת התמדה
    יכולת עבודת צוות
    יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7710673
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בלין ביכלר
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    לארגון רפואי  בתל אביב דרוש/ה מזכיר/ת ללשכת מנכ"ל  

    תיאור התפקיד:
    עבודה מזכירותית כחלק מצוות מזכירות בלשכה מאוד פעילה ודינאמית הכוללת:
    תאומי פגישות, הדפסות, תיוקים, קבלת קהל ומענה טלפוני ופרונטלי לפניות מתוך/מחוץ לארגון

    היקף משרה ושעות עבודה נדרשות:
    הלשכה נפתחת ב 7:30 בבוקר ונסגרת בטווח שבין 19:30-20:30 (משתנה)
    העבודה נחלקת למשמרות בין הצוות באופן הבא:
    מדובר במשרה מלאה (8.5 שעות ביום)
    משמרת ראשונה מתחילה ב-7:30 והשאר מצטרפות בהדרגה
    מדובר אמנם במשרה מלאה אך יחד עם זאת נדרשת גמישות רבה ונכונות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך
    ישנו תשלום עבור ש"נ.
    דרישות:
    2-3 שנות ניסיון מזכירותי, עדיפות לניסיון בעבודה בצוות
    שליטה מלאה ביישומי אופיס
    ניסיון בעבודה ב outlook לרבות זימוני פגישות מרובות משתתפים (כולל בZoom וב Teams)
    הדפסת מהירה/עיוורת של מסמכים/מכתבים(הקלדה באנגלית- יתרון)
    עמידה בלוח זמנים
    ייצוגיות, דייקנות, מסירות, סבלנות, יכולת עבודה בצוות ויכולת עמידה בתנאי לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7669222
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת ייבוא ושיווק מובילה בתל אביב עם מוניטין של 40 שנה דרוש/ה מנהל /ת משרד.

    התפקיד כולל:
    *מענה ושירות ללקוחות המשרד, ולצוות המשרד.
    *הנהלת חשבונות בסיסית, הכנת חשבוניות ללקוחות 
    *ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של פעילות המשרד, עבודה מול לקוחות

    שכר 11,000 ש"ח ברוטו (למשרה מלאה). 
    **העבודה במשרה מלאה א'-ה' 08:30-17:30 **
    עבודה לטווח ארוך. בכפיפות למנכ"ל החברה.
    **עבודה בסביבה נעימה, מאתגרת, עם אווירה משפחתית**
    דרישות:
    * ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
    * ידע בהנהלת חשבונות בסיסית.
    * שליטה בתוכנות באופיס ואקסל- חובה.
    * שליטה בפריוריטי- יתרון .
    *  אינטליגנציה גבוהה, מוסר עבודה גבוה, תודעה שירותית ויחסי אנוש מעולים.
    * ראש גדול, חרוץ/ה, מאורגן/ת ומסודר/ת, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7703961
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בשובלים סוכנות לביטוח (2008) בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    שובלים, סוכנות ביטוח בוטיק עם נוכחות אישית מובהקת ללקוחותיה ואווירת משרד חמימה וביתית, מזמינה אתכם להצטרף לצוות שלנו. אנו מחפשים מועמדים מוכשרים לשתי משרות שיכולות לשנות את דרככם המקצועית.

    התפקיד כולל:
    * ניהול יומן, ותמיכה מקצועית בפעילות ההנהלה. דרוש יכולת ניהול מעולה, דיסקרטיות גבוהה ומיומנויות תקשורת חזקות.
    * אחריות על ניהול התיקים השונים של לקוחות הסוכנות, כולל פיתוח ויישום אסטרטגיות לשיפור שביעות רצון הלקוח. תפקיד זה דורש ידע מעמיק בענף הביטוח, יכולת אנליזה גבוהה וכישורים בינאישיים מעולים.

    מבט כללי על הזדמנויות:
    בשובלים, אנו מציעים סביבת עבודה תומכת ומעודדת, עם דגש על התפתחות מקצועית ואישית. המשרות מתאימות למועמדים שמחפשים להשפיע, לגדול ולהתפתח בתוך ארגון מקצועי וחם.
    דרישות:
    ניסיון קודם:
    - נדרש ניסיון בתפקידי ניהול משרד או עזר להנהלה.
    - ניסיון בענף הביטוח חובה!
    - ניסיון בניהול תיקים יתרון משמעותי.

    כישורי ארגון:
    - יכולת ניהול זמן ומשימות ברמה גבוהה.
    - יכולת אנליזה חזקה ופיתוח אסטרטגיות לשיפור שירות הלקוחות.

    תקשורת:
    - יכולת לתקשר בצורה ברורה ומקצועית, תוך שמירה על דיסקרטיות.
    - יכולת משא ומתן, כישורים מעולים במשא ומתן ובהתמודדות עם לקוחות.
    - יכולת לעבוד בסביבה דינאמית ולתרום לאווירה חיובית במשרד.

    ידע טכנולוגי:
    - שליטה בתוכנות Office ובתוכנות ניהול לקוחות (CRM)
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7714795
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?