ניהול אסטרטגיית הפרסום ועבודה מול משרד הפרסום, אישור הצעות מדיה, תכנים ותוצרים פרסומיים.
בניית תוכניות עבודה מקושרות תקציב לצורך קידום פעילויות שיווק, אירועים וכנסים.
ניהול הפלטפורמות הדיגיטליות ואתר אינטרנט, כולל ניתוחי דוחות ומעקב SEO.
פיתוח והפקת תוצרי שיווק, כגון סרטונים וחומרי שיווק וקד"מ מודפסים ודיגיטליים.
איתור קהלי יעד חדשים וביצוע סקרי שוק רלוונטיים.
עבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
ניהול צוות השיווק.
דרישות:
הכישורים הדרושים:
השכלה אקדמית רלוונטית.
ניסיון מוכח בניהול שיווק של 10 שנים לפחות, רצוי בארגוני שירות, במשרדי פרסום או במחלקת שיווק בחברה גדולה.
ניסיון בעבודה שוטפת מול משרד פרסום בקידום פרויקטים שונים ובהעלאה של קמפיינים לאוויר, וכן טיוב פריסת מדיה, ביצוע בקרה וניתוח דו"חות מדיה.
ניסיון מוכח בניהול צוות.
חשיבה יצירתית תוך הכרת טרנדים מובילים.
ניסיון בבניית תוכניות עבודה עפ"י יעדים.
ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טוב מאוד.
יוזמה, כושר תיאום ויכולת ארגון ומעקב.
יכולת התמודדות עם עומס וריבוי משימות.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
היקף:100%
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.