# ניהול אדמיניסטרטיבי של חטיבת אקטואריה וחטיבת ניהול סיכונים.
# תיאום פגישות ועבודה מול יומנים מורכבים
# עבודה מול יתר המנהלים הבכירים בחטיבות.
# עבודה מול ממשקים בארגון כמו - מש"א, רכש, תחזוקה, טכנולוגיות ועוד.
# עזרה בניהול משימות של המחלקה
# קבלת אורחים, סידור חדר ישיבות
#מענה טלפוני, הזמנת ציוד משרדי ואירוח
דרישות:
#רקע בתפקיד מזכירות/ אדמיניסטרציה- חובה.
#יכולת עבודה מול ממשקים רבים ובריבוי משימות, התמודדות עם עבודה תחת לחץ ועומסים.
#יחסי אנוש טובים, יוזמה, ראש גדול, שירותיות, אחריות, סדר וארגון, חריצות, יכולת למידה עצמאית.
# היכרות ועבודה שוטפת עם תוכנות ה office.
# עבודה במשרדי החברה בלבד ונכונות לשעות נוספות לפי הצורך
*מגדל מעודדת העסקת גברים/נשים עם מוגבלויות, ומנגישה את סביבת העבודה לצרכיהם/ן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.