בתפקיד זה, במסגרת מחלקת השיווק של המלונות, נוצרים ומקודמים חומרי פרסום דיגיטליים במנועי חיפוש, רשתות מדיה חברתית, אתרים מקצועיים שונים בהתאם לערכי המותג על מנת להגיע לקהלי היעד
התפקיד דורש מחויבות למצוינות, הבנה מעמיקה וניסיון בעולמות הדיגיטליים, רצון לעשיה והתקדמות מתמדת בהתאם לנדרש במלונות הטובים בישראל המעניקים שירות לתיירות בינ"ל ומקומית ברמה הגבוהה ביותר
תחומי אחריות:
- אתרי המלונות בעברית ובאנגלית: תפעול שוטף, ייזום תכנים עם צוותי המלונות ועדכון תכנים קיימים
- ניהול תקציבי פרסום וקידום תכנים: פיתוח קמפיינים וניהול חברות פרסום חיצוניות במנועי החיפוש ומדיה חברתית( SEO, PPC,).
- ניהול קשרי לקוחות ודיוור: ( CRM )ייזום, יצירה וניתוח תוצאות של תכני דיוור דיגיטליים לאורחי המלונות וסוכנים נבחרים בהתאם לפילוחים שונים בסיוע כותבי התוכן של המלונות
- הפקת דוחות שוטפים והסקת מסקנות אופרטיביות לייעול התהליכים
- עבודה מול מחלקת מכירות, מרכז הזמנות ומנהלי המלונות
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום השיווק הדיגיטלי (לפחות שנתיים) חובה
- הכירות מעמיקה עם פלטפורמת המדיה החברתית בדגש על facebook, instagram.
- סדר, ארגון וחשיבה אנליטית, שליטה מלאה ביישומי Office.
- תקשורת מקצועית בכתב ובעל פה וכישורים בינאישיים גבוהים
- יוזמה וגמישות מחשבתית
- יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועבודה תחת לחץ זמנים
- יכולת עבודה עצמאית ויכולת להניע אנשים ותהליכים בממשקים מרובים
- עברית ואנגלית ברמה גבוהה
- ניסיון קודם בענף המלונאות והתיירות - יתרון משמעותי
משרה מלאה,במלונות בירושלים, כפיפות למנהלת מחלקת שיווק
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
תחילת עבודה מידי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.