דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים ג'אמפ-עונות
ג'אמפ-עונות

    דרושים ג'אמפ-עונות

    תחום עיסוק
    אופנה / ביגוד / הנעלה / תכשיטים
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1979
    חץ ימינה
    חץ שמאלה
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות
    ג'אמפ-עונות

    עוד עלינו

    דרושים ב- ג'אמפ-עונות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ג'אמפ-עונות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בGO TO GLOBAL
    סוג משרה: משרה מלאה
    אנחנו מחפשים מנהל רכש שחי, נושם ומבין לעומק בעולמות הרכב, הכפיפות הינה ישירה לסמנכ"לית התפעול והשירות בחברה.
    מטרת התפקיד, היא לנהל את תהליכי הרכש בחברה.
    כולל ביצוע ניתוח של צרכי הרכש, חיפוש ובחירת ספקים, ניהול משא ומתן והסכמים עם ספקים וביצוע משא ומתן כדי להבטיח רכש אפקטיבי ויעיל של חומרי גלם, שירותים ומוצרים הדרושים לתפעול העסק.
    במסגרת התפקיד אחריות על:
    ניהול מו"מ מול ספקים בעולם החניות, מוסכים, חברות ליסינג, ועוד ספקים מעולם הרכב.
    ניהול ותכנון תהליכי רכש: תכנון, ניהול ובצע של תהליכי רכש עבור כל צרכי החברה.
    ניהול ספקים: בחירת וניהול ספקים, קבלת הצעות מחיר, ניהול משא ומתן וחוות דעת.
    איכות ותקן: הבטחת איכות ועמידה בתקנים במוצרים ושירותים המוזמנים לרכש.
    ניהול יחסי עסקים: יצירת ותחזוקת יחסי עסקים חיוביים עם ספקים והכרות עם נתוני השוק.
    ניהול מלאי ומניעת חוסרי מלאי ועומסי מלאי
    דרישות:
    תואר ראשון בתחום מוכר או דומה.
    יכולת אנליטית: לנתח צרכים ולזהות אפשרויות לשיפור וחיסכון.
    שליטה ברמה גבוהה באקסל ותוכנות OFFICE.
    נכונות לעבודה מאומצת ובסביבה דינאמית.
    יכולת ניהול וארגון: לנהל משא ומתן, לתכנן ולבצע תהליכי רכש בצורה יעילה.
    יכולת יחסי אנוש: לתקשר ולבנות יחסים עם ספקים ושותפים פנימיים.
    ידע טכני: הבנה בתחומי רכש, תפעול, איכות וניהול מלאי.
    יכולת ניהול משא ומתן: למנוע ולטפל בסיכונים ובעיות בתהליך הרכש.
    יכולת עבודה צוותית עם מחלקות נוספות כדי להבטיח עמידה בצרכי העסק. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694924
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בWork On It
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מנהל /ת טכני/ת
    היקף משרה: משרה מלאה (182 שעות חודשיות) ממשרדי החברה בת"א.

    המנהל/ת הטכני/ת אחראי/ת על ניהול מערך התפעול של מופעי הלהקה בארץ ובחו"ל, לפי אמות המידה האמנותיות והמקצועיות הגבוהות ביותר.

    התפקיד כולל:
    אחריות לתפעול מופעי הלהקה בארץ ובחו"ל, לרבות נוכחות בשטח לפי הצורך.
    תכנון וניהול פעולת המחלקה, תוך שימוש יעיל בצוות ובציוד, ביחס למועדי ומיקום ההופעות.
    ניהול וגיוס צוות טכני, לרבות שיבוצי עבודה.
    אחריות על הציוד הטכני תחזוקה ורכש, בהתאם לצרכים ולתקציב הלהקה.
    אחריות על נוהלי העבודה והבטיחות בלהקה.
    התקשרות עם ספקים ופיקוח על ספקים.
    הכנת וריכוז החומרים הטכניים לתיק הפקה.
    ניהול מו"מ טכני לסיורים בחו"ל.
    שיתוף פעולה עם יוצרים חיצוניים בהתאם לדרישות הלהקה.
    דרישות:
    חובה ניסיון מוכח בניהול צוות טכני בתחומי אמנות הבמה!!!!
    יכולת עבודה עם ממשקים רבים בסביבה דינאמית ומשתנה.
    יכולות גבוהות בניהול משא ומתן מול ספקים.
    חובה שליטה מלאה בעברית ואנגלית.
    חובה אנגלית ברמה גבוהה (ברמת ניהול שיחה שוטפת ותכתובת).
    הכרות עם קבצי DWG יתרון משמעותי
    זמינות למשרה מלאה ממשרדי החברה בת"א.
    תודעת שירות גבוהה.
    יחסי אנוש מעולים, יכולת הנהגת צוות ועבודה בצוות.
    מציאת פתרונות יצירתיים וראייה מערכתית.
    **מתנצלים, רק פניות עם ניסיון בניהול טכני בתחומי אמנות הבמה ייענו. ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696775
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באמרל בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול צוות קניינים באתרים שונים באופן יעיל, כולל ניהול ביצועים, ניהול שגרות בשיטת KPI ובקרה על יעדים, ניהול משימות ותהליכים, חניכה והכשרה. 
    ניהול מו"מ בעברית ובאנגלית, אל מול דרגים גבוהים עד לרמת מנכ"לי חברות. 
    ביצוע הסכמים מסחריים משפטיים, עבודה למול המחלקה המשפטית, מענה למכרזים ותמחור שירותים ומוצרים מורכבים. 
    ניהול ספקים הכולל מיקוד בספקים אסטרטגיים, פיתוח ותחזוקה של קשרים ארוכי טווח עם ספקים וזיהוי מקורות רכש חדשים ואיכותיים. 
    ביצוע הסכמים מורכבים והזמנות בפועל מול ספקים אסטרטגיים. 
    פיתוח ויישום נהלי רכש ושיפור תהליכים להגברת יעילות ואיכות בתהליכי רכש מתחילת התהליך ועד לסיום, כולל בחינת צרכי החברה 
    עבודה מול דיסציפלינות שונות בחברה, יחידות עסקיות ויחידות המטה 
    ניהול תהליכי איכות ובקרת איכות של מוצרים ושירותים מספקים 
    ניהול תקציב רכש ופעילות רכש כלכלית הדורש הבנה בניהול תזרים מזומנים ומלאי 
    מתן מענה מהיר ללקוחות פנים וספקים 
    מדידת התייעלות רכש המחלקה
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / כלכלה / מנהל עסקים. תואר שני יתרון 
    ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול רכש?בחברה מסחרית - חובה 
    ניסיון ניהולי ויכולת הנעת צוות קניינים 
    ידע בתחום המשפט המסחרי - יתרון 
    ידע ביבוא ולוגיסטיקה יתרון 
    יכולת עבודה עצמאית ותפעולית 
    יכולת עבודה בסביבה מרובת תחומים 
    יכולת עמידה בלחצים ועבודה מול ממשקים שונים במקביל 
    יכולת יצירת קשרים, שירותיות והתנהגות בינאישית מעולה 
    שליטה מלאה באנגלית בכתב ובדיבור 
    שליטה מלאה במערכת ERP המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7619047
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מאיה השמה
    דרושים במאיה השמה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה בחיפה דרוש/ה קניין/ית

    תחומי אחריות וחובות:
    מעקב מלא בשרשרת הרכש החל מבקשת הצעת המחיר ועד לאישור החשבונית הכולל:
    קבלת דרישות / חלקי חילוף / תיקונים ושירותים מהמשלוח ושליחה עבור ספקים,
    קבלת הצעות מחיר, קבלת אישור מהמפקח בהתאמה, ביצוע הזמנות.
    תיאום עם המפקח בהתאמה רכישה ואספקה??של חלפים וחומרים מתכלים ובאופן החסכוני ביותר.
    בדיקה ואישור חשבוניות כנגד הזמנות.
    חיפוש מקורות חדשים של חומרים מתכלים, חלפים ובתי מלאכה.
    בדיקת כל הסעיפים הרלוונטיים של כל חשבונות התשלומים בגין ההוצאות עבור כל כלי מנוהל.
    בדיקה של כל שלב בשירותים הניתנים מזוהה כתואם או כבלתי תואם, כך שכל שירותי הרכישה עומדים בתקני ניהול האיכות והבטיחות של החברה.
    זיהוי ודיווח על אי התאמה.
    ביצוע פעולה מתקנת והבטחת פעולה כזו יעילה.
    תיאום בצורה החסכונית והנוחה ביותר את שיגור ההזמנות בכל העולם.
    הבטחת הקבצים, בשלב ההעברה ונתוני המחשב הנוגעים לשלב זה, עדכניים ומתוחזקים בהתאם.
    דרישות:
    ניסיון כאחראי/ת רכש ו בכל המוצג
    אנגלית ברמה גבוהה
    זמינות למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683003
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בU-MAN השמה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה פיננסית ותיקה ומובילה בתחומה, נמצאת בתל אביב. דרוש/ה מנהל /ת כספים.
    התפקיד כולל:
    בנייה, בקרה ופיקוח על תקציב שנתי ורב שנתי ליישום תכנית העבודה של החברה.
    בניית תוכניות עסקיות ואחריות ליישום תהליכים עסקיים וניהול סיכונים.
    אחריות על הכנת הדוחות הכספיים והצגתם.
    ניהול ומעקב תזרים מזומנים.
    ייצוג מול רשויות והמערכת הבנקאית, חברות ביטוח ומבטחים בינ"ל.
    אחריות כוללת על מחלקת כספים וגביה.
    משרה מלאה
    דרישות:
    רו"ח מוסמך/ת
    5 שנות ניסיון לפחות בחברה פיננסית/ביטוח/השקעות או בחברה מסחרית.
    יחסי אנוש מצוינים, יוזמה, נחישות, ראייה עסקית ומוטיבציה גבוהה להצלחה.
    בוגר/ת BIG 4- - יתרון משמעותי
    ניסיון מוכח בניהול והובלת צוות
    ניסיון בעבודה מול גורמים בחו"ל- יתרון
    היכרות עם מערכת salesforce ו/או Priority יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7689645
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מאיה השמה
    דרושים במאיה השמה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה באיזור השפלה דרוש/ה מנהל /ת כספים

    Finance Business Partner - שותפ/ה בבניית אסטרטגיית החברה והובלת/קבלת החלטות עסקיות.
    -השבחת החברה, ניהול תכנית השקעות, מיזוגים ורכישות, תמיכה בהובלת החברה לתרבות
    צמיחה והובלת שוק תוך צמיחה ברווח והצפת ערך
    ? יישום תהליכים ארגוניים ומצוינות תפעולית להתייעלות ושיפור ביצועים תוך צמצום הוצאות והגדלת הפריון
    ? ניהול אסטרטגיית השקעות פיננסיות של בעלים/חבר בצוות Family Office

    אחריות:
    ? אחריות על ניהול המערך הכספי, המשפטי, IT, מערכות מידע, תקציב בקרה ותמחור
    ? ניהול היבטים פיננסיים ומשפטיים בחברה
    ? ניהול תזרים מזומנים ובניית תקציב החברה
    ? אחריות כוללת על הנושאים החשבונאיים בחברה הכולל בין היתר הכנה ועריכת הדוחות
    הכספיים הרבעוניים והשנתיים של החברה ודוחות המס. הצגת דו"ח רווח והפסד חודשי ודוחות תכנון מול ביצוע לבעלי החברה
    ? ניהול הגנות מט"ח, ניהול גיוס אשראי/יתרות מזומנים ועבודה שוטפת מול הבנקים
    ? אחריות על תמחיר ובקרה בחברה, קביעת עלות המוצרים וניתוח רווחיות
    דרישות:
    השכלה וניסיון נדרשים:
    ? רו"ח מוסמך/ת, תואר שני - יתרון
    7 שנות ניסיון לפחות בניהול כספים בהיקפי פעילות של מעל 100 מיל בשנה
    עובדים. ניסיון בחברות פעילות גם בחו"ל - יתרון
    ? ניסיון וידע מוכח בתחומים עסקיים, ניתוחים כלכליים ופיננסיים, חשבונאים ותמחירים
    ? ניסיון ניהול צוות עובדים חובה
    ? ניסיון בחברה תעשייתית יתרון
    ? ניסיון בחברות יעוץ פיננסי/רישיון ניהול תיקי השקעות של רשות ניירות ערך - יתרון

    ? ראש גדול, יוזם ומקדם תהליכים
    ? מנהיגות ותעוזה
    ? מקצועיות
    ? יכולת הקשבה והכלה

    ? יכולת לעבוד בצוות
    ? יכולת לרתום אנשים ולהוביל שינוי ושיפור תהליכים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7656260
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בHR Systems
    סוג משרה: משרה מלאה
    התפקיד הינו בכפיפות למנכ"ל החברה וכולל אחריות לכל תחום הכספים בחברה לרבות הכנת דוחות כספיים, ניהול, בנייה ובקרת תקציב, ניהול תזרים מזומנים, ניהול מדיניות האשראי בחברה, ניהול הקשר מול הבנקים, ניהול כלל ההוצאות בחברה, ניהול צוות הנהלת החשבונות, ניהול מערך התשלומים לספקים וניהול סך פעילות הגבייה מלקוחות.

    בתוך כך, התפקיד כולל גם שותפות באחריות להובלה ולבחינת כדאיות כלכלית עסקית של תהליכי פיתוח עסקי בחברה, כולל הכנת תחזיות, דוחות ואנליזות, בניית תקציבים ותוכניות עבודה, ניהול בקרות שוטפות וכד.
    דרישות:
    1. רו"ח מוסמכ/ת- חובה.
    2. 3 שנות ניסיון מוצלחות כחשב/ת בחברה עסקית דומה (מוצרי צריכה/קמעונאות) בסדר גודל בינוני לכל היותר- חובה.
    3. ניסיון בניהול צוות הנה"ח- חובה.
    4. שליטה מלאה בעבודה על אקסל, פריוריטי, POWER BI - חובה.
    5.יחסי אנוש מצוינים, כישורי מנהיגות ויזמות, מוטיבציה רבה, ראש גדול, ראייה עסקית רחבה, חריצות, כישורי למידה- חובה
    6. משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691455
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Gal H.R-השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון
    דרושים בGal H.R-השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון
    סוג משרה: משרה מלאה
    למרכז רפואי דרוש/ה מנכ"ל/ית.
    במסגרת התפקיד: ניהול ואחריות מלאה על התחום העסקי והכלכלי של החברה, אחריות על פיתוח הפעילות וגיוס רופאים, ניהול צוות עובדים מגוון הכולל שכירים ועצמאיים בתחום הרפואי.
    ניהול הסכמים מול גורמים חיצוניים, עבודה מול חברות ביטוח, ספקים ועוד.

    *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
    דרישות:
    - תואר ראשון.
    - ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול משמעותי בתחום השירותים הרפואיים.
    - ניסיון קודם בעבודה מול רופאים וצוותים רפואיים.
    - נכונות לשילוב של פעילות שטח ונסיעות ברחבי הארץ.
    - נכונות לעבודה מאומצת, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצויינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697867
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    השמה גרופ גיוס ויעוץ בע"מ
    דרושים בהשמה גרופ גיוס ויעוץ בע"מ
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
    השמה גרופ מגייסת לחברת תובלה מנכ"ל /ית.
    התפקיד כולל:
    ניהול, פיקוח ופיתוח הפעילות העסקית השוטפת ועבודה מול מגוון לקוחות.
    תכנון ובקרה על פעילות היחידות בארגון ועמידה ביעדים ארגוניים ומחלקתיים.
    ניהול מנהלים ומאות עובדים.
    ניהול תקציב.
    דרישות:
    השכלה אקדמית רלוונטית.
    ניסיון קודם כמנכ"ל מארגון בתחום התובלה /תעשייה- חובה.
    ידע טכני ותפעולי בתחום משאיות מעל 32 טון.
    אנגלית ברמה טובה.
    ניסיון מוכח בניהול תקציב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7601196
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?