- פיתוח וגיבוש תכניות שיווק וייזום שת"פ מקצה לקצה למוצרים/סגמנטים שבמיקוד, תוך הוכחת הבנה עסקית ומוכוונות הגעה ליעדים העסקיים.
- ניהול ופיתוח תהליכים מובנים למיקוד בגיוס, שימור והעמקת נתח ארנק וחיזוק האינגייג'מנט מול הלקוחות.
- יישום תוכנית השיווק-אחריות על תוכניות עבודה, תעדוף משימות, הנעת ממשקים בארגון, מעקב ובקרה, ניתוח והסקת מסקנות.
- היכרות מעמיקה של כל סיגמנט על כל היבטיו, לטובת זיקוק תובנות, איתור צרכים שאין
עליהם מענה וגיבוש יתרון תחרותי מבדל משמעותי.
- פיתוח וגיבוש תוכניות שיווקיות יצירתיות וייזום שיתופי פעולה לטובת הגעה ליעדים רוחביים כמו גיוס, שימור ועיגון.
- הבנה שיווקית מעמיקה והכרות עם פלטפורמות שיווקיות עדכניות.
דרישות:
- תואר שני במנהל עסקים.
- תואר ראשון בכלכלה/הנדסה.
- ניסיון בניהול מותג/ ניהול תחום/ ניהול שיווק.
- יכולת ניסוח רהוטה בכתב ובע"פ, יכולת כתיבת בריפים וחומרים שיווקיים, הכנת מצגות ברמה גבוהה.
- יכולת ניהולית והובלת פרויקטים מקצה לקצה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.