תיאור התפקיד:
* יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
* אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
* קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
* ניהול יומן.
* הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
* קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
* בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
* תנאי חשוב-למועמדת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
* שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.
המשרה היא אחה"צ.
בין השעות 16:00-20:00
דרישות:
דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
* חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
*התפקיד דורש יכולת ארגון, סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
* התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
* המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת יוזמה, סבלנות וסובלנות, נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
* התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
* התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
* התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
* השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
* המועמד/ת צריכ/ה להיות בעל/ת עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
* המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.