דרוש איש מזכירות פקידות לתפקיד מגוון ומעניין במשרה חלקית. התפקיד כולל ביצוע משימות מזכירותיות ופקידותיות מגוונות הדורשות דיוק, סדר ויכולת ארגון גבוהה. התפקיד דורש עבודה עם מערכת CRM (מאנדיי) לניהול קשרי לקוחות וביצוע עדכון מאגרי מידע ותחזוקת רישומים שוטפים. המועמד/ת יטפל בהכנת מסמכים,, ביצוע התכתבויות טלפוניות ודוא"ל עם לקוחות וגורמים חיצוניים. התפקיד כולל גם תמיכה בתהליכים אדמיניסטרטיביים שונים, ניהול ארכיון מסמכים ותיוק שוטף. העבודה דורשת יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות. המשרה מציעה הזדמנות מצוינת להתפתחות מקצועית בתחום הפקידות והמזכירות בסביבה תומכת ומקצועית. העבודה במשרה חלקית.
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידי מזכירות או פקידות
שליטה מלאה בחבילת Office הכוללת Word, Excel, PowerPoint Outlook
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון
יכולת ארגון ודיוק בביצוע משימות ותשומת לב לפרטים
יכולת תקשורת מצוינת בכתב ובעל פה
יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות
זמינות לעבודה במשרה חלקית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.