דף הבית » משרות לפי חברות » צים
צים

    דרושים צים

    המשרות שלנו (18)
    תחום עיסוק
    חנויות / מסחר / קמעונאות
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות צים

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 10 משרות
    לפני 9 שעות
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה ואקדמאים ללא ניסיון
    לחברת צים ספנות דרוש /ה אנליסט /ית מתחיל /ה.
    הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון בתחום בחברת גלובאלית!
    התפקיד כולל:
    איסוף וניתוח נתונים מסחריים, ביצוע מעקב על ביצועי היחידה, זיהוי מגמות ומתן המלצות לשיפור בהתאם לאסטרטגיית החברה.
    העבודה בסביבה דינמית, גלובאלית, ממשקים מרובים.
    מיקום המשרה: פארק מת"ם חיפה.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה- חובה
    אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה)- חובה
    שליטה גבוהה בתוכנת ה- Excel - חובה
    ניסיון של עד שנתיים בתפקיד אנליטי בחברה גלובאלית- יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6178800
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת צים דרוש /ה אנליסט/ית עסקי/ת.
    התפקיד כולל:
    זיהוי, ניתוח ומתן המלצות להנהלת החברה על דרכי פעולה עסקיים תומכי אסטרטגיה, המבוססים על חקר השוק תוך מבט כולל על החברה.
    מעקב על הסביבה העסקית בתחום, כולל טרנדים עסקיים ובחינת ביצועים ומתחרים.
    הערכת סיכונים, טרנדים עתידיים וזיהוי הזדמנויות עבור החברה.
    עבודה בסביבה גלואבלית.
    דרישות:
    * תואר ראשון בכלכלה /מנהל עסקים /סטטיסטיקה /לוגיסטיקה /הנדסת תעשייה וניהול - חובה.
    * תואר שני - יתרון.
    * ניסיון של עד שנתיים כאנליסט /ית - חובה.
    * רמה גבוהה מאוד בשפה האנגלית - חובה.
    * ניסיון בעבודה עם Office ברמה גבוהה (דגש על Excel) - חובה.
    * ניסיון בחברה גלובאלית - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6179511
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 7 שעות
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת צים שירותי ספנות דרוש /ה רואה /ת חשבון.
    התפקיד כולל:
    ביצוע שוטף של הבדיקות התקופתיות הדרושות לאחר שהפרויקטים יעלו לאוויר.
    אחריות ובקרה פיננסית על סוכנויות צים השונות ברמה האיזורית.
    סיוע בתכנון, ניתוח, בנייה ובדיקה של תהליך ה- SOX והנהלים של החברה.
    מיקום המשרה: פארק מת"מ בחיפה.
    דרישות:
    רואה /ת חשבון, לאחר התמחות באחד ממשרדי ה- Big4 - חובה!
    ידע וניסיון בתהליכי ISOX או SOX -יתרון משמעותי.
    שליטה מלאה בשפה האנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור.
    ידע במערכות IT (במיוחד Excel, PowerPoint ו- SAP) ובקרות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6191842
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 7 שעות
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת צים דרוש /ה אחראי /ת תחום SOX.
    התפקיד כולל:
    * סיוע בהטמעת SOX בחברה, תוך תיווך בין הגורמים הרלוונטיים, כולל ממשקים פנימיים וחיצוניים (משרד רו"ח ויועצים חיצוניים) במטרה לספק תובנות בדיווח ה-SOX.
    * מעקב ובקרה על תהליכים עסקיים שונים ברמה הגלובאלית, בהקשר לדיווח החשבונאי למען שיפור וייעול התהליכים.
    * מדידת והערכת הסיכונים המרכזיים בחברה.
    מיקום המשרה: פארק מת"מ בחיפה.
    דרישות:
    * תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות או תואר אחר רלוונטי - חובה.
    * לפחות שנתיים ניסיון בדיווח תהליכי SOX - חובה.
    * אנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6201934
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    Location: Haifa
    Job Type: Full Time
    ZIM is looking for a Working Capital Manager that will handle the following:
    Managing company's working capital including:
    (1) monitoring and minimizing company's credit exposure together while maximizing collection from customers and reducing overdue payments.
    (2) Leading system developments related to working capital.
    (3) Provide working capital related cash flow forecasts.
    (4) Responsibility over KPIs and process improvement related to working capital.
    Requirements:
    Academic education: Bachelor degree in Economics, MBA- advantage.
    Minimum 6 years experience with either customer credit and/or collection management or procurement and controls processes on a large scale, analyzing of financial reports.
    Experience with global process management.
    Strong MS office skills (Excel, Power Point, Word).
    experience with SAP Advantage.
    experience with BI tools - Advantage.
    Excellent Hebrew & English language skills.
     
    Show more...
    6211191
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    צים מגייסת רואה /ת חשבון ליחידה באגף החשב.
    במסגרת התפקיד:
    - ניהול והנעה של פונקציות במטה החברה ומחוצה לו, עבודה מול מבקרי החברה, רואי החשבון לרבות ביקורת פנים.
    - משתמש מפתח (Key User) של יחידת החשב בכל הקשור לבקרה על מערך ההתחשבנות של סוכנויות צים בעולם אל מול מטה החברה, בקרה על נאותות הרישומים והלימה לתקינה החשבונאית.
    - תקשורת ובקרה שוטפת מול מנהלים ויחידות כספים באזורי הפעילות של החברה.
    - תיווך בין דרישות עסקיות פיננסיות ותרגומן לדרישות טכנולוגיות מול צוותי ה-IT בחברה, בדגש על ניהול צד Business של פרויקטים פיננסיים/עסקיים גלובליים.
    - זיהוי מגמות וניתוח תוצאות הפעילות הפיננסית אל מול ממשקי בקרת תקציב, מיסוי ורגולציה.
    - אפיון פתרונות טכנולוגיים לתהליכים חדשים ושיפור תהליכים קיימים, בדגש על הלימה לדרישות SOX.
    מיקום המשרה: פארק מת"ם חיפה
    דרישות:
    רואה /ת חשבון, לאחר התמחות באחד ממשרדי ה- Big4 - חובה!
    שליטה גבוהה ב-Excel חובה!
    הכרות עם מערכת הERP של SAP- מודולים FI SD MM- יתרון משמעותי!
    שליטה גבוהה בשפה האנגלית - קריאה, כתיבה ודיבור.
    ידע וניסיון בתהליכי SOX -יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6220332
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת צים דרוש /ה אנליסט /ית שירות לקוחות.
    במסגרת התפקיד:
    אחריות גלובאלית לשיפור חווית הלקוח של צים ברחבי העולם באמצעות ניהול תהליכי בקרה וניתוח בתחום שירות הלקוחות, הובלה והטמעה של תוכניות חוצות חברה בתחום, אחריות על הטמעה ובקרה של מדדי אנשי שירות הלקוחות בחברה, הובלת סקרי שביעות רצון לקוחות וניתוחם, ושיפור ופיתוח תהליכים ומערכות הנוגעים לתחום.
    מיקום המשרה בחיפה.
    דרישות:
    השכלה אקדמית בתחום סטטיסטיקה /הנדסת תעשייה וניהול /כלכלה.
    מינימום 3 שנות ניסיון בתחום של אנליזת שירות לקוחות /מכירה.
    ניסיון עבודה בארגון גלובאלי - יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה - קריאה, כתיבה ודיבור.
    שליטה מלאה ב- Excel ו PowerPoint. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6221806
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    צים מגייסת רפרנט /ית בקרת תשלומים וחשבונות ליחידת חשבונות ספקים ורכש.
    במסגרת התפקיד:
    - הכנה ובקרה שוטפת של תשלומים עבור אוניות.
    - טיפול בהתחשבנויות מול בעלי האוניות.
    - בקרה על סגירת תיקי אוניות וסיום התחשבנות.
    - הפקת דוחות שונים לצרכי היחידה ועוד.
    עבודה בסביבה גלובלית, עם ממשקים מרובים.
    מיקום המשרה: פארק מת"ם חיפה.
    דרישות:
    תואר ראשון- חובה.
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3- יתרון!
    ניסיון בתפקיד דומה- יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    אקסל ברמה טובה- חובה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6231202
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    Location: Haifa
    Job Type: Full Time
    We are looking for a Joint Venture Unit Manager that will handle the following:
    *Manage and control all financial reconciliations processes within the Joint Venture unit in compliance with SOX guidelines.
    *Manage a timely reconciliation process with partners.
    *Manage a team of 3 Joint Ventures specialists.
    *Manage quarterly financial closing according to controllers guidelines and timetable.
    *Manage discussions with Partners on financial reconciliation methodology and develop sustainable relationship with them.
    *Manage an effective and reliable interface with other units in the company
    Requirements:
    *Academic education: Bachelors degree in economics and accounting, CPA - a must.
    *High English language skills.
    *Excellent analytical skills - a must.
    *Strong MS office skills- in particular Excel - a must.
    *Understanding the financial posting in SAP - an advantage.
    *Strong BI reports skills - an advantage.
    *Good negotiation skills- an advantage.
    *Good managerial skills- an advantage.
     
    Show more...
    6232305
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 7 שעות
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברתינו דרוש /ה כלכלן /ית עם ניסיון בבקרת תהליכי הרכש.
    במסגרת התפקיד:
    * בקרה פיננסית על תהליכי הרכש בחברה (משלב הרכש ועד התשלום בפועל).
    * ניהול, פיקוח ובקרה על מדיניות האשראי והתשלום של ספקים ברמה הגלובאלית, תוך שיפור יחסי האשראי והתשלומים של הספקים.
    * בחינת תנאים, הסכמים, המצב הפיננסי של ספקים ומתן המלצות.
    * ניתוח דו"חות והכנת תקציב החטיבה.
    * אחריות לנושאי ערבויות ולהטמעת כלי לאיתור הונאות.
    * אחריות לנושא הבקרות (כולל בקרות פנימיות, SOX ועוד).
    דרישות:
    *השכלה אקדמית בתחום הכלכלה - חובה.
    * שליטה מלאה בשפה האנגלית.
    * ניסיון בניתוח דוחות כספיים, עבודה על אקסל - חובה.
    * ניסיון בתחום הרכש ו/או נושאי בקרה.
    * ניסיון בניהול תהליכים ברמה הגלובלית- יתרון.
    * היכרות עם מערכת ה-SAP - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6232377
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?