תפקיד ניהול משרד ובפרט ניהול משרד בחברה מסוג זה מהווה רכיב חשוב ביותר בניהול השותף והתקין של החברה.
מנהל המשרד אחראית לתיאום פגישות, אירועים ונסיעות עסקיות עבור ההנהלה והעובדים.
טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים, הנהלת חשבונות בסיסית, ותמיכה בתהליך קבלת ההחלטות.
ניהול תקשורת פנים ארגונית וחוץ ארגונית, כולל מענה למיילים וטלפונים, הזמנת מלונות ורכבים לאנשי הצוות, קשר מול ספקים ונותני שירות, קבלת הצעות מחיר וברירתם, רכש ציוד משרדי ותעופתי ודוחות שוטפים על פי צרכי ההנהלה.
דרישות:
יכולת תעדוף וריבוי משימות, גמישות ויוזמה.
כישורי תקשורת בין-אישית מעולים ויכולת עבודה בלחצים.
ניסיון ניהולי, אדמיניסטרטיבי מחברות תעופה או תעשיות קשורות.
ידע באופיס (Word, Excel, PowerPoint) ושימוש במערכות משרדיות.
ידע בתחום התעופה הפרטית - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.