ניהול כלל מערך הנהלת החשבונות בחברה, כולל: התאמות בנקים, רישום חשבוניות, תשלומים לספקים, התחשבנות מול חברות קשורות, חישוב שכר עבודה, דיווחים למוסדות ולקופות פנסיה, התנהלות שוטפת מול רשויות המס והגשת דוחות שנתיים, מאזן, הכנת ספרים לביקורת חיצונית של רו"ח, סגירת ספרים.
התפקיד כולל גם ניהול שוטף של תזרים מזומנים, עבודה מול בנקים, ניתוח והתאמת כרטיסים, ניהול תהליכי גבייה, אחריות על פעילות כספית נכונה במערך השיווק, המכירות והרכש.
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 3 לפחות- חובה.
נסיון וידע נרחב במיסים, לרבות דיווח למוסדות- חובה.
ידע ונסיון באקסל ופריוריטי- חובה.
אחריות, יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול וראייה רוחבית.
אנגלית בסיסית.
ניידות חובה- אין אפשרות להגעה בתחבורה ציבורית.
כפיפות למנכ"ל החברה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.