אגודה מובילה בתחומה מגייסת מנהל /ת אדמיניסטרציה ועוזר /ת מנכ"ל לתפקיד הכולל:
ניהול משרד האגודה ומתן מענה אדמיניסטרטיבי לפעילויות האגודה כולל: ניהול יומן, זימון ישיבות, הכנת מצגות דו"חות, מעקב אחר התחייבויות תורמים,הצטיידות משרד, תשלום לספקים, הפקת קבלות ועוד.
סיוע ותמיכה בפעילויות המנכ"לית.
סיוע בטיפוח הקשר השוטף עם מועדוני האגודה ותיאום ביקורי אח"מים.
תמיכה בהפקת אירועים וביקורים ועוד.
שכר מדהים של כ-10K ותנאים מעולים!
משרה מלאה בין השעות 8:00-16:30 + שעות נוספות במקרה הצורך.
דרישות:
ניסיון בתפקיד ארגוני /מנהלתי - חובה.
השכלה אקדמית - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה.
תקתקנות וראש גדול, שליטה מלאה בתוכנות Office, כושר ארגון, דיוק וסדר ויכולת ניהול מספר פרויקטים בו זמנית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.