לחברה למתן שירות ארצי למיכון משרדי דרוש /ה פקיד /ה.
התפקיד כולל: מענה טלפוני ללקוחות החברה, פתיחה וסגירת תקלות, הפקת חשבוניות קבלות ותעודות משלוח, התנהלות מול מלאי דינמי, הכנה של הזמנות, הקלדת נתונים, טפול במשלוחים, ניהול לקוחות מוסדיים, ניתוב טכנאים ללקוחות.
העבודה במשרה מלאה, במרכז תל אביב בסמוך לתחבורה ציבורית מגוונת.
ימים א'-ה', בין השעות 08:15-17:15.
תנאים טובים למתאימים /ות.
דרישות:
* ניסיון בשירות לקוחות, ניסיון בהפקת חשבוניות.
* אדיבות ויחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה.
* ידע בתוכנות אופיס, אנגלית ברמה סבירה.
* נכונות למשרה קבועה לטווח ארוך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.