משרה 3918
(משרה זמנית עם אופציה)
תיאור התפקיד:
סידור עבודה וחלוקת מטלות למהנדסי השירות ומתן תמיכה שוטפת.
פתיחה, מעקב וסגירת תקלות.
טיפול בהצעות מחיר ללקוחות הפקה, בקרה ומעקב.
הפקת הזמנות רכש ומעקב מול הגורמים הרלוונטיים עד להגעת ההזמנה.
ניהול ומעקב אחר הצעות מחיר מספקים מסחרית ותפעולית.
תפעול הזמנות לקוח ורכש מול מחלקות פנים ארגוניות (רכש, כספים, משלוחים).
מעקב שוטף מול לקוחות עד לקבלת הזמנה וחיוב.
הפקת חשבוניות ללקוחות.
עבודה מול בתי חולים, מנהלי מכירות, מחלקת חוזים, יבוא-יצוא ועוד.
דרישות:
יכולת עבודה בתנאי לחץ, ריבוי משימות ותכנון לטווח ארוך.
שירותיות גבוהה, אמינות, יכולת ארגון, יחסי אנוש מצוינים ועבודה בצוות.
שליטה גבוהה באנגלית קריאה, כתיבה ודיבור.
שליטה מלאה ביישומי Office.
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.