ניהול כולל של תהליכי רכש ולוגיסטיקה לפרויקטים בתחום אחזקה, בינוי ומערכות טכניות (חשמל, מיזוג אוויר, תשתיות וכד').
הובלת מו"מ מורכבים עם ספקים וקבלנים בארץ ובחו"ל, כולל סגירת חוזים והסכמים מסחריים.
ניהול מלאי, מחסנים, הובלות ואספקות, תוך בקרה על היקף הרכש, עיתוד מלאי וצמצום פחת ואובדנים.
תמחור פרויקטים ומכרזים, ניהול מכרזי משנה ותהליכי הצעות מחיר.
עבודה שוטפת וליווי מנהלי הפרויקטים בתפעול בכלל היבטי הרכש, הלוגיסטיקה והרגולציה.
הפקת דוחות רכש, ניתוח נתונים ושיפור תהליכים תפעוליים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול רכש ולוגיסטיקה בפרויקטים בתחום אחזקה, בינוי, חשמל או מיזוג אוויר.
ניסיון מוכח בניהול מו"מ, סגירת חוזים והובלת תהליכי רכש בהיקפים גדולים.
שליטה בתוכנות Office, בדגש על Excel, ניסיון בעבודה עם מערכות ERP
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/תחום רלוונטי - יתרון
אנגלית ברמה טובה- יתרון, עברית שפת אם.
יכולת עבודה עצמאית, יוזמה, סדר וארגון, יחסי אנוש מעול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.