דף הבית » כל החברות »  דרושים מכון הרטמן
מכון הרטמן

דרושים מכון הרטמן

תחום עיסוק
חינוך / לימודים / טיפול
כמות עובדים
51-100
מיקום
ירושלים

משרות מכון הרטמן (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJob space
סוג משרה: מספר סוגים
יישוב נטף מזמין מועמדים/ות להגיש מועמדות לתפקיד מנהל /ת החינוך לגיל הרך. מדובר בתפקיד משמעותי ובעל השפעה רחבה על התנהלות מסגרות החינוך, חזונן ותפקודן השוטף.

מהות התפקיד:
- פיתוח והובלת חזון חינוכי קצר וארוך טווח; בניית תוכנית עבודה חינוכית, חברתית וארגונית בשיתוף ועדת החינוך.
- ניהול צוותי חינוך: גיוס, מיון, ליווי והדרכת צוותים חינוכיים; מתן משוב והערכה; מציאת פתרונות חליפיים.
- קשר עם גורמים חיצוניים ופנימיים: עבודה שוטפת מול מועצה אזורית, משרד החינוך, הנהלת היישוב, צוותי חינוך והורי הילדים.
- אחריות פדגוגית, ניהולית וארגונית לגנים פרטיים (וירטה וחרוב), לצהרונים ולקייטנות החגים והקיץ, בנוסף לליווי גני מועצה (מרווה ונטף).
- שמירה על בטיחות, תחזוקה, נראות והצטיידות במבני החינוך ובחצרות.
- אחריות לניהול התקציב, מעקב הכנסות והוצאות, הפקת שכר ותשלומים לעובדים.

תנאים:
- משרה מלאה.
- כפיפות: לוועד המקומי נטף.
- שכר בהתאם לניסיון, השכלה והסכמות מול הוועד המקומי.

מיקום: יישוב נטף
דרישות:
- תואר ראשון בחינוך / מדעי החברה / תחומים רלוונטיים אחרים - תואר שני יתרון.
- ניסיון מוכח בניהול מסגרות חינוכיות או בתפקיד ניהולי בתחום החינוך לגיל הרך.
- יכולת ניהול צוותים והנעת עובדים.
- שליטה בתקצוב, ניהול כספים ותפעול מערכות אדמיניסטרטיביות.
- יחסי אנוש מעולים, כישורי תקשורת ויכולת ליצירת שותפויות עם קהילה והורים.

שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת גוב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות.
ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417309
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנתיב להשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
מה תעשו/תעשי אצלנו? תחומי אחריות עיקריים:
ניהול והובלת צוות: ניהול ישיר של צוות עובדי השלוחה (רכזות סטודנטים, איש אחזקה ועוד), והנעתם להשגת יעדים.
איכות שירות: בקרה ושמירה על רמת שירות ואיכות גבוהה לסטודנטים ולמרצים.
פיתוח עסקי והגדלת הכנסות: יצירת ייזום וניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מגזרים וארגונים שונים, במטרה להגדיל את נפח הפעילות והכנסות השלוחה.
ניהול תפעולי כולל: אחריות מלאה על תפעול ותחזוקת השלוחה, כולל בקרה על תהליכי רישום, גבייה ושימור סטודנטים.
תמיכה מקצועית: מתן מענה מקצועי לצוות ולסטודנטים, פיקוח על התנהלות מול הסטודנטים (פרונטלי, מייל, טלפון).
ניהול קליניקות: בקרה על ניהול הקליניקות הפועלות בשלוחה.
ניהול מרצים: מתן מענה מקצועי למרצים, פתרון בעיות שטח, בדיקת משובים ובקרת שיבוצים.
ניתוח והצגה: ניתוח נתונים, הפקת דוחות והצגתם בישיבות הנהלה בכירה.
דרישות:
למי מתאימה המשרה?
דרישות התפקיד:
ניסיון ניהולי: למעלה מ-4 שנות ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים חובה!
ניסיון בייזום עסקי: ניסיון מוכח בייזום ויצירת שיתופי פעולה תוך הגדלת הכנסות חובה! (דגש על מכירת שירות/חוויה, עדיפות לניסיון ממכללות).
שליטה ביישומי Office: שליטה מעולה ב-Excel (הפקת דוחות, יצירת טבלאות, ניתוח נתונים ) ו-PowerPoint חובה!
תכונות מנהיגות: יכולת רתימה והנעת עובדים, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות, יכולת עבודה תחת לחץ וניהול משימות מרובות.
פרטי המשרה:
מיקום המשרה: ירושלים.
היקף משרה: מלאה, 8.5 שעות ביום. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417856
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול כולל של תחום מערכת החינוך במחלקה, הרחבתו ופיתוחו בהתאם למדיניות האגף
אחריות לניתוח שוק, זיהוי צרכים ופוטנציאל בתחום החינוך הערכי, בניית אסטרטגיית שיווק ומימושה באופן עקבי באמצעים שונים במטרה להעצים את היקף הפעילות
ניהול רכז/י התחום, הכשרתם והכוונתם, הגדרת יעדים, מעקב אחר ביצועיהם בהתאם ליעדים
ניהול פרויקטים גדולים בהיקף נרחב, לרבות יצירת שיתופי פעולה והרחבת הפעילות מול מקבלי החלטות ברשויות / ארגונים וחברות וכיוצ"ב
סגן מנהל המחלקה אחריות להובלת תהליכים חוצי-תחומים, פרויקטים מיוחדים, ניהול המשאב האנושי ועוד
דרישות:
כושר רטורי מצוין ויכולת ייצוגית
אוריינטציה חינוכית ו/או היכרות עם עולם החינוך הערכי
שליטה בתכנות אופיס בדגש על הכנת מצגות וגליונות אקסל
היכרות עם תחום השיווק והתיירות, אוריינטציה שירותית ואסרטיביות
מעוף ויוזמה, ראייה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטי- פרטים.
יכולת בינאישית גבוהה; ניסיון בניהול עובדים - יתרון
נכונות לעבודה מאומצת, לעיתים, מעבר לשעות העבודה המקובלות
מכוונות לעבודה בקרן למורשת הכותל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7932300
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול מחלקה בתוך אגף החינוך
ניהול ויצירת תכניות חינוכיות והסברתיות, משלב התכנון ועד לשלב הביצוע.
ליווי תכניות חינוכיות שונות משלב המהות, קשרי לקוחות, לוגיסטיקה ומישוב
ניהול עובדים (כ-8 באופן ישיר)
השתתפות בפורומים שונים
ניהול תוכן חינוכי בנושאים הרלוונטיים
ניהול תכניות נוספות לפי כישורי המועמד וצרכי המערכת
ניהול רכז/ת תחום גרפיקה והפקות דפוס
התפקיד כולל:
ניהול התכניות בהתאם לקהלי היעד השונים
ניהול צוות עובדי המחלקה הרלוונטיים
ריכוז פגישות תיאום והכנה
הכנת מכתבים ופניות לגורמים שונים
נוכחות בפעילויות השונות לפי הצורך
הכנת תכנית עבודה, ריכוז ומעקב תקציבי
פעולות נוספות בהתאם לצורך והוראות הממונים
זמינות גבוהה בעבודה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות עובדים - יתרון
ניהול תכניות חינוכיות
הקמה ויצירת תכניות חינוכיות

דרישות המשרה:

כושר ארגון גבוה ויכולת ירידה לפרטים
מכוונות גבוהה לעבודה בקרן למורשת הכותל
רגישות ויכולת בינאישית גבוהה
יכולת לראות את הפרט כמו גם את המערכת כולה
שליטה בתכניות אופיס
יכולת חשיבה יצירתית
יכולות ארגון וניהול של מספר משימות מול ממשקים מרובים בו זמנית ותחת עומסי עבודה
עדיפות לזמינות למשרה מלאה (8.5 שעות יומיות)
ניסיון בפיתוח פרויקטים- יתרון
ניסיון בהדרכה יתרון
כושר הבעה בכתב ובע"פ יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8311345
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקונסיסט מערכות בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לארגון מוביל דרוש/ה איש תקשורת בכיר/ה לניהול והובלה של כלל תחומי התקשורת הארגונית;
רשתות תקשורת מקומיות ומרחביות (LAN/WAN), מערכות טלפוניה, תכנון והקמה של רשתות תקשורת,
שילוב תחנות עבודה ואמצעי מחשוב נוספים, תחזוקה, בקרת ביצועים וייעול מערכות.
אחריות כוללת על תכנון, ניהול, הפעלה ותחזוקה של רשתות תקשורת רחבות היקף.
התפקיד כולל:
אחריות כוללת על תכנון, ניהול, הפעלה ותחזוקה של רשתות תקשורת רחבות היקף.
כוונון הרשת, ניטור ובקרת ביצועים.
הגדרת יעדים תפעוליים ותכניות עבודה בתחומי התקשורת.
שיתוף פעולה עם יחידות פנים-ארגוניות וספקים חיצוניים.
מתן ייעוץ מקצועי בכיר בתחומי אחריותו.
דרישות:
לפחות 6 שנות ניסיון בתכנון, ניהול, הפעלה ותחזוקה של רשתות תקשורת גדולות ומגוונות.
לפחות 3 שנות ניסיון בכוונון רשתות ובקרת ביצועים.
ניסיון בהקמת רשתות LAN / WAN / WIFI.
ניסיון בעבודה עם קווי תקשורת IPVPN, METRO, SOM.
ניסיון בעבודה עם ציוד תקשורת של Cisco, Aruba, Fortinet, F5 LTM, VMware Velocloud, VMware AVI.
ביצוע הגדרות, קונפיגורציה וניטור מערכות LAN | WAN | WLAN | NAC | Load Balancer | Gigamon | Allot.
ניסיון בתחזוקה ובמניעת תקלות במערכות תקשורת נתונים ושו"ב.
ניסיון בעבודה עם ספקים חיצוניים ומערכות ניטור ואבטחת מידע (FW, SSL-VPN, IPSEC).

דרישות נוספות ויתרון:
ניסיון כולל של מעל 8 שנים בתחום ניהול רשתות תקשורת.
ניסיון של לפחות שנתיים בניהול צוות בתחום.
הסמכות בתוקף מטעם חברות תקשורת מובילות
(Cisco | Aruba | Fortinet | Allot | Portnox | Gigamon | F5 | VMware ).
היכרות עם מערכות הפעלה Windows ו- Linux.
יכולת למידה מהירה, עצמאות, אמינות, ויכולת עבודה בסביבה דינמית ורבת משימות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8390448
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלעד מערכות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
אלעד מערכות מגייסת מנהל /ת פרויקטים טכנולוגיים 
אם את/ה חי/ה ונושם/ת פרויקטים טכנולוגיים ורוצה להשפיע באמת מקומך איתנו!
זו ההזדמנות שלך לקחת חלק בפרויקטים חדשניים, רחבי היקף ובעלי השפעה אמיתית על תהליכים מרכזיים במגזר הציבורי.

במסגרת התפקיד תוביל/י פרויקטים טכנולוגיים מורכבים משלב התכנון ועד היישום בפועל.
התפקיד כולל אחריות כוללת על תכנון, ניהול ובקרה של פרויקטים חוצי ארגון, תוך עמידה ביעדים מקצועיים, טכנולוגיים, תקציביים ולוחות זמנים.
העבודה מתבצעת בסביבה דינמית, עם צוותים מקצועיים מגוונים, במוקד החדשנות הדיגיטלית של הממשלה.

תחומי אחריות עיקריים
ניהול והובלת פרויקטי מחשוב ויישומים טכנולוגיים מתקדמים.
תכנון והובלת תכניות עבודה, תקציבים ולוחות זמנים.
ניהול ותיאום בין צוותי פיתוח, ניתוח מערכות, תשתיות ויחידות עסקיות.
הגדרת דרישות, ביצוע אפיונים ומעקב אחר ביצוע המשימות.
אחריות כוללת על השגת היעדים המקצועיים של הפרויקטים.
דרישות:
דרישות סף
ניסיון של לפחות שנתיים בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה.
תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבים / הנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע / ניהול מערכות מידע.
לחלופין השכלה מקבילה עם קורסים מתקדמים בתחום בהיקף של 300 שעות לפחות.
יכולת הובלה וניהול תהליכים מורכבים, עמידה בלוחות זמנים ויחסי אנוש מצוינים.
זמינות לעבודה מאומצת ולעיתים מעבר לשעות הרגילות.

יתרונות בולטים
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM יתרון משמעותי.
ניסיון בניתוח מערכות.
רקע בפרויקטים בתחומים כלכליים או פיננסיים.
ניסיון בעבודה מול גופים ממשלתיים או ציבוריים יתרון.
משרה מלאה בירושלים במודל היברידי

אם את/ה שואף/ת להוביל פרויקטים טכנולוגיים בעלי השפעה רחבה ולשלב ניהול, חדשנות ותרומה ציבורית זו ההזדמנות שלך להצטרף לעשייה לאומית משמעותית.
שלח/י קורות חיים! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416387
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלעד מערכות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
אלעד מערכות מגייסת מנהל /ת פרויקטים טכנולוגים לחברה פיננסית מובילה בירושלים!
דרוש/ה מנהל /ת פרויקטים מנוסה להובלת פרויקטים מורכבים בעולם מערכות המידע והדיגיטל.
התפקיד כולל ניהול פרויקטים מקצה לקצה, עבודה מול ממשקים רבים, הנעת צוותים וספקים, ועמידה ביעדים מאתגרים.
דרישות:
דרישות המשרה: 
-ניסיון מוכח בניהול פרויקטי מערכות מידע עם ריבוי ממשקים.
-ניסיון מקצועי בניתוח מערכות מידע בתחום ערוצי הדיגיטל.
-יכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל, תוך שליטה בלו"ז ובמשאבים.
-כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה כולל כתיבת מסמכים, דיווחי הנהלה.
-יכולת הנעת צוותים מקצועיים וספקים חיצוניים.
-ניסיון עם כלי ניהול משימות כגון TFS.
-ראייה מערכתית רחבה, ניהול קונפליקטים ופתרון בעיות.
השכלה:
-תואר ראשון רלוונטי (עדיפות בהתמחות במערכות מידע).
יתרון: 
-אנגלית ברמה גבוהה.
-ניסיון בניהול בשיטת אג'ייל וכלים תומכים.
-ניסיון בניהול פרויקטים בתחום הדיגיטל והמערכות התפעוליות.
-היכרות עם תחומי תקשורת, אבטחת מידע וסייבר. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8322780
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
הלל יוצאים בשאלה (ע"ר)
דרושים בהלל יוצאים בשאלה (ע"ר)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
עמותת הלל המסייעת לצעירים וצעירות יוצאי החברה החרדית להשתלב בחברה הישראלית
דרוש/ה מנהל /ת תחום התנדבות במשרה מלאה

ניהול והובלה של מערך ההתנדבות הארצי במגוון תחומי שירות מקצועיים וקהילתיים.
כתיבת תכניות עבודה שנתיות ומעקב שוטף אחר מדדי הצלחה, בקרה והערכה שוטפת
קידום תשתית ארגונית לניהול ידע והתמקצעות מתנדבים, כולל מערך הכשרות, קורסי מתנדבים וספריית ידע
מתן ליווי מקצועי, כלים והדרכה ניהולית לראשי התחומים והצוותים בתחום
שותפות בפיתוח מערכות לניהול מתנדבים וחדשנות דיגיטלית
אחריות על קידום ופיתוח תוכניות התנדבותיות רוחביות ופרויקטים
פיתוח ושימור שיתופי פעולה עם ארגונים, עמותות ועוד
דרישות:
תואר ראשון חובה,
ניסיון ניהולי מוכח עדיפות לניהול מתנדבים/ משאבי אנוש
חשיבה יזמית ויצירתית, יכולת עבודה עצמאית ופתרון בעיות
היכרות עם המגזר השלישי, רקע בעבודה עם אוכלוסיות מגוונות
שליטה בטכנולוגיה
העבודה במשרדי העמותה בתל אביב, ירושלים או חיפה.
כפיפות לסמנכ"לית העמותה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8393604
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
דרושים במתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
עמותת לאופק החלה את דרכה בשנת 2006 מתוך אמונה שבכל אדם טמון הפוטנציאל להתחזק ולשגשג, בהינתן ההזדמנות והכלים המתאימים. תוכנית "אחותנו" מציעה לימודי תואר ראשון בסיעוד וריפוי בעיסוק באוניברסיטה העברית בירושלים, המיועדת ליוצאי העדה האתיופית. התכנית מאפשרת לצעירים להגשים את שאיפתם ללמוד מקצועות טיפוליים ולעשות למען אחרים, תוך התגברות על חסמים כלכליים ואקדמיים.

תיאור תפקיד
הובלה וריכוז כולל של התוכנית, משלב התכנון ועד ליישום בשטח
ניהול עובדת נוספת, ואחריות על הקשר עם משתתפות התוכנית
תפעול שוטף של התוכנית בשיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים וגורמים מקצועיים רלוונטיים
הובלת מאמצי השיווק של התוכנית, הכנת חומרי עזר ופרסומים ברשתות החברתיות ועבודה מול מחלקת גיוס הכספים
פיתוח תוכן והובלת תהליכים בתחום המיומנויות הרכות בקרב המשתתפות
תיאום לוגיסטי ותכנון מפגשים, אירועים ופעילויות חברתיות שוטפות
ליווי ומעקב אחר יישום הפרויקט בשטח, מעקב אחרי המשתתפות ועמידה ביעדי התוכנית.
דרישות:
השכלה אקדמאית- חובה
ניסיון קודם בריכוז/תפעול תוכניות חינוכית- חובה
היכרות עם הקהילה האתיופית/ ידיעת השפה האמהרית יתרון משמעותי.
יכולות שיווקיות, ארגוניות ותפעוליות גבוהות.
יצירתיות, ראש גדול, עצמאות ורצינות בעבודה
יחסי אנוש מעולים.
רצון ליזום ולפתח מתוך שאפתנות ואמונה בתוכנית.


היקף המשרה: מלאה (100%), העבודה בתוך האונ' העברית בירושלים בשילוב עבודה מהבית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8418848
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים ושפרעם
סוג משרה: מספר סוגים
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
- ניהול סניף עוגן בצפון, לרבות ארגון אירועים, פגישות וכינוסים.
- סיוע למבקשי אשראי באזור הצפון בהגשת בקשות אשראי (עסקים קטנים, משקי בית ומלכ"רים), לרבות איסוף מסמכים וטיוב בקשות.
- ביקורי עסק ברחבי צפון הארץ.
- נציג תוכנית המנטורינג "קרן שמש" לחברה הערבית בצפון הארץ.
- סיוע בפעילות פיתוח עסקי ויצירת שותפויות באזור הצפון, תחזוקם ופיתוחם למטרת הגדלת זרם בקשות האשראי והליווי המגיעות לעוגן מצפון הארץ, במיוחד מהחברה הערבית.

רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים / כלכלה/ עבודה סוציאלית / מדעי ההתנהגות / פסיכולוגיה- חובה
- תואר שני- יתרון
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתחומי הייעוץ העסקי - חובה
- ניסיון והבנה בתחומים פיננסים - חובה
- ניסיון של 3 שנים לפחות בהגשת בקשות אשראי לקרנות וגופי מימון שונים
- ניסיון בפיתוח עסקי, יצירת שותפויות והחזקתם במגזר העסקי, המגזר השלישי והציבורי - יתרון
- בקיאות בהפעלת תוכנות חבילת Office לרבות: Word, PowerPoint, Excel 
- ערבית שפת אם, עברית רהוטה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- כושר הבעה בכתב ובעל פה.
- יכולת ניהול משימות במקביל.
- שירותיות, יכולת לרתום עובדים ומתנדבים.
- יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, חיבור לתפיסה חברתית.
- בעל/ת יכולת לתקשורת בינאישית מקדמת.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422202
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו