דף הבית » כל החברות »  דרושים מכון הרטמן
מכון הרטמן

דרושים מכון הרטמן

תחום עיסוק
חינוך / לימודים / טיפול
כמות עובדים
51-100
מיקום
ירושלים

משרות מכון הרטמן (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות הטבע והגנים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי+ חיצוני
מס' משרה: 148057/1225
כפיפות מנהלית: מנהל מרחב שומרון
תחום דרגות: 10-12 בדירוג המנהלי 40-42 בדירוג המח"ר/המהנדסים
מותנה תקציב

תיאור התפקיד:
כללי: קידום שמירת הטבע והמורשת בקרב הקהילות המקומיות במרחב שומרון, ניהול מרכז החינוך וההסברה, לרבות גיוס תקציבים, הכנת דוחות חודשיים ושנתיים, ניהול החשבונות והכספים של המרכז ואחריות לניהול תקציבי מאוזן.

מהות התפקיד:
1. אחריות לקביעת מטרות ויעדים ולהגדרת משימות ולו"ז למימושן עפ"י הנחיות המחוז, המרחב ואגף חינוך וקהילה.
2. אחריות לניהול בעלי תפקידים קבועים וחיצוניים: רכז הדרכה, מדריך בוגר, רכז קהילה, וצוות מדריכים חיצוני.
3. קשר עם גורמי חוץ רלוונטיים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ועם מוסדות אקדמיים במרחב, וטיפוח הקשר בין קהילות לשטחים מוגנים שבקרבתן.
4. אחריות להטמעת התכנים והמסרים של הרשות בפעילות המרכז, לכתיבת מערכי הדרכה ותיקי מסלול, ולשיפור וחידוש תכניות חינוך קיימות.
5. קליטת מדריכים, הכשרתם ופיקוח ובקרה על איכות פעולתם.
6. ייזום השתלמויות לגורמי חוץ, בדגש על מורי מערכת החינוך
7. אחריות להכשרה והשתלמויות העשרה למדריכים ומתנדבים.
8. הדרכה ייצוגית למחליטנים.
9. אחריות לטיפול בתחום ההסברה במרחב.
10. ליווי תוכני לאירועים ופעילויות במרחב, בתיאום עם מנהל המרחב ומנהלי האתרים.
11. אחריות כוללת לטיפול בהיבטים לוגיסטיים: הזמנת ציוד, שירותים אדמיניסטרטיביים וכו'
12. קשר רציף עם הפיקוח האזורי ומתן מענה לצורכי השטח, בתחומי החינוך, הקהילה וההסברה.
13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י דרישת הממונה.
דרישות:
דרישות- תנאי סף:
השכלה: השכלה אקדמאית באחד מהתחומים הבאים: ניהול, חינוך, חברה וקהילה, מדעי הטבע, גיאוגרפיה, לימודי א"י, היסטוריה או ארכיאולוגיה.
הכשרה בתחום ההדרכה או ההוראה או בתחום החינוך הבלתי פורמאלי-יתרון.
עבור מועמד פנימי, ותק של 5 שנים לפחות בעבודת שטח יהווה חלופה לתואר אקדמאי ובלבד שמחויב להשלים את התואר בהתאם לדרישות התפקיד ובתוך 5 שנים מיום המינוי בתיאום עם מנהלו הישיר.
שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית וערבית יתרון
יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס, פריוריטי.
ניסיון: באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניהול, ריכוז הדרכה, ריכוז פעילות בקהילה, הפעלת מתנדבים, הדרכה, כתיבת תכניות חינוכיות ומערכי הדרכה.

דרישות כלליות:
כישורים: יכולת ניהולית, ידע ושליטה בהדרכה, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יצירתיות, ראיה מערכתית, יוזמה, יחסי אנוש טובים, ידע בתחומי העיסוק של הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת.
כללי: שירותיות, אחריות, אמינות, ייצוגיות,, הזדהות עם מטרות הארגון, יכולת עמידה בלחצים. גמישות וזמינות בשל אופי התפקיד.

ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, כה כסלו, 15.12.25
הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438425
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJob space
סוג משרה: מספר סוגים
יישוב נטף מזמין מועמדים/ות להגיש מועמדות לתפקיד מנהל /ת החינוך לגיל הרך. מדובר בתפקיד משמעותי ובעל השפעה רחבה על התנהלות מסגרות החינוך, חזונן ותפקודן השוטף.

מהות התפקיד:
- פיתוח והובלת חזון חינוכי קצר וארוך טווח; בניית תוכנית עבודה חינוכית, חברתית וארגונית בשיתוף ועדת החינוך.
- ניהול צוותי חינוך: גיוס, מיון, ליווי והדרכת צוותים חינוכיים; מתן משוב והערכה; מציאת פתרונות חליפיים.
- קשר עם גורמים חיצוניים ופנימיים: עבודה שוטפת מול מועצה אזורית, משרד החינוך, הנהלת היישוב, צוותי חינוך והורי הילדים.
- אחריות פדגוגית, ניהולית וארגונית לגנים פרטיים (וירטה וחרוב), לצהרונים ולקייטנות החגים והקיץ, בנוסף לליווי גני מועצה (מרווה ונטף).
- שמירה על בטיחות, תחזוקה, נראות והצטיידות במבני החינוך ובחצרות.
- אחריות לניהול התקציב, מעקב הכנסות והוצאות, הפקת שכר ותשלומים לעובדים.

תנאים:
- משרה מלאה.
- כפיפות: לוועד המקומי נטף.
- שכר בהתאם לניסיון, השכלה והסכמות מול הוועד המקומי.

מיקום: יישוב נטף
דרישות:
- תואר ראשון בחינוך / מדעי החברה / תחומים רלוונטיים אחרים - תואר שני יתרון.
- ניסיון מוכח בניהול מסגרות חינוכיות או בתפקיד ניהולי בתחום החינוך לגיל הרך.
- יכולת ניהול צוותים והנעת עובדים.
- שליטה בתקצוב, ניהול כספים ותפעול מערכות אדמיניסטרטיביות.
- יחסי אנוש מעולים, כישורי תקשורת ויכולת ליצירת שותפויות עם קהילה והורים.

שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת גוב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות.
ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8417309
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בויצו
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות ניהולית ופדגוגית אזורית כוללת על הפעלת מעונות היום באזור בכל ההיבטים, (שביעות רצון לקוחות, שביעות עובדים, מדד כלכלי, מדד מנהלי, איכות הטיפול).
גיבוש תוכנית עבודה שנתית לאזור, מימוש ובקרה
עבודה בממשקים אל מול מטה האגף ואגפי מטה ויצו
פיקוח, בקרה ומעקב שוטף על כלל ההיבטים המנהלתיים באזור
ניהול ישיר ופיקוח על עבודת מנהלות המעון בכל ההיבטים
בצוע הערכה שוטפת ומתועדת על עבודת מנהלות המעונות
אחראיות לגיוס כוח אדם במעונות
אחראיות כוללת על ניהול כוח האדם באזור- פיתוח וטיפוח
אבחון ומיפוי צרכי ההדרכה של צוות המעון והאזור ובניית תכנית עבודה שנתית
ייעוץ, ליווי והדרכת מנהלות המעונות בתחומי חינוך ופדגוגיה
עמידה ביעדים ומדדים אזוריים
פיתוח יוזמות ושירותים תוספתיים
ליווי מנהלות בניהול השוטף המעוני בהיבט התקציבי
עמידה בייעדי גביית חובות הורים
ייצוג האגף ברמה האסטרטגית אל מול הרשויות ופיתוח שותפויות
קשר שוטף עם גורמים רלוונטיים בממשלה
טיפול בפניות הורים חריגות
דרישות:
תואר שני בחינוך עם התמחות בגיל הרך או במהלך לימודים לתואר שני.
הכשרה וניסיון בניהול מערכות חינוך בדגש על הגיל הרך- לפחות 5 שנים
ניסיון בהדרכת עובדים או/ו בהנחיית קבוצות
ניסיון בניהול משא ומתן, פיתוח יוזמות והובלת מגוון רחב של שירותים בקהילה
ניסיון בניהול פרויקטים וניהול תקציב
ידע וניסיון ביישומי מחשב
שעות עבודה גמישות
התפקיד כרוך בנסיעות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8236361
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקונסיסט מערכות בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
דרוש/ה מנהל /ת פרויקטים טכנולוגיים לניהול פרויקטי פיתוח תוכנה ותשתיות, הובלה מקצועית של צוותי פרויקט, וסנכרון מלא מול גורמי הארגון.

תיאור התפקיד
אחריות כוללת להשגת היעדים המקצועיים, התפעוליים, התקציביים והכלכליים של הפרויקטים.
בניית תכנית עבודה, לוחות זמנים ותכנון משאבים, וניהול ביצוע מקצה לקצה.
ניהול מספר פרויקטים במקביל פרויקטים גדולים או מספר פרויקטים קטנים.
הנחיה, פיקוח וניהול של מספר אחראי פרויקטים וצוותים טכנולוגיים.
סנכרון מול PMO האגף וממשקים מרובים בארגון.
דרישות:
לפחות 4 שנות ניסיון בניהול פרויקטי מחשוב וטכנולוגיה.
ניסיון מוכח בניהול פרויקטי פיתוח תוכנה מורכבים.
מומחיות במערכות מידע ותשתיות טכנולוגיות.
ניסיון בניהול לו"ז, תקציב, תכולות ומשאבים.
שליטה במתודולוגיות ניהול פרויקטים, בדגש על Agile.
ניסיון בעבודה מול מנהלי מוצר, צוותי פיתוח, תשתיות, אבטחת מידע וסיסטם.
הבנה טכנית מעמיקה בארכיטקטורת מערכות ותשתיות.

דרישות יתרון
ניסיון בפרויקטי פיתוח בענן (AWS/GCP) וידע בארכיטקטורות ושירותי ענן.
ניסיון בעבודה במשרדי ממשלה או מגזר ציבורי.
ניסיון בפרויקטי AI / ML.
ניסיון בניהול ספקים חיצוניים.
שליטה בכלי ניהול פרויקטים כגון JIRA, Azure DevOps.
ניסיון בניהול צוות טכני.
רקע בפיתוח תוכנה או ניתוח מערכות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438258
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בMatch השמה מחברת
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
אנחנו מחפשים מנהל /ת פרויקטים salesforce מוכשר/ת שיצטרף/תצטרף אלינו להובלת פרויקטים משמעותיים מקצה לקצה - משלב האפיון ועד ההטמעה המוצלחת בשטח.

תחומי אחריות:

ניהול כולל של פרוייקטי salesforce כולל איסוף דרישות, אפיון, תכנון, יישום והטמעה.
עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות ולקוחות לאיסוף צרכים ותרגומם לדרישות טכנולוגיות.
בניית תוכנית עבודה מפורטת והובלתה לעמידה ביעדים ובלוחות זמנים.
ליווי תהליכי בדיקות משתמש (UAT), הדרכות והטמעה בשטח.
ניהול סיכונים, תיעדוף משימות ושמירה על איכות ויציבות המערכת.
עבודה בסביבה אג'ילית תוך שימוש בכלים כגון Monday.com ואחרים.
דרישות:
ניסיון מעשי של לפחות שנתיים בפרויקטים של salesforce - הטמעה, יישום או ניהול.
שליטה מעמיקה במודולים salesforce כגון: Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, NPC ועוד.
יכולת כתיבה של מסמכי אפיון עסקיים וטכנולוגיים.
ראייה מערכתית ויכולת ניתוח מורכבות עסקית.
ניסיון בניהול מספר פרויקטים במקביל, בעבודה מול צוותי פיתוח, QA ו- DevOps.
שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה).
כישורי תקשורת ועבודת צוות מעולים.
הסמכות רשמיות של salesforce - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8430760
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלעד מערכות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
אלעד מערכות מגייסת מנהל /ת פרויקטים לארגון גדול ומוביל בירושלים (היברידיות)!
ארגון ממשלתי גדול ומוביל בירושלים מגייס/ת מנהל /ת פרויקטים בתחום עלויות ובקרה תקציבית לתפקיד מרכזי בארגון גדול ומוביל. התפקיד כולל אחריות רוחבית על מיפוי, ניהול ובקרה של כלל עלויות הIT בארגון, עבודה מול גורמי רגולציה ממשלתיים, הפקת דוחות אנליטיים והובלת תיאום בין גורמים טכנולוגיים ותקציביים.

תפקיד משמעותי המשפיע באופן ישיר על ניהול המשאבים הטכנולוגיים של הארגון ועל קבלת החלטות ברמה אגפית ומשרדית.

תיאור התפקיד:
מיפוי ותחזוקה שוטפת של כלל מוצרי הIT באגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע.

סיווג עלויות IT בהתאם להנחיות ולמדיניות הממשלתית.

שיוך עלויות למוצרים כולל רכש, כוח אדם ועלויות ענן.

בקרה תקציבית: מעקב אחר ביצוע מול תכנון, ניתוח פערים והצגת מסקנות.

הפקת דוחות אנליטיים ותפעוליים בקרה, ביצוע, ודוחות ייעודיים להנהלה ולרגולטורים.

עבודה שוטפת מול מערך הדיגיטל הממשלתי, החשב הכללי, חשבות משרד האוצר וגורמי רגולציה
דרישות:
דרישות התפקיד:
2 שנות ניסיון בניהול פרויקטים טכנולוגיים חובה.

ניסיון בניהול עלויות ובקרה תקציבית במגזר הממשלתי יתרון משמעותי.

יכולת עבודה בסביבה מרובת ממשקים, דיוק וירידה לפרטים.

יכולת אנליטית גבוהה והבנה תהליכית רחבה.

תקשורת ביןאישית מעולה והיכרות עם עבודה מול גורמים רגולטוריים יתרון.

למי התפקיד מתאים?
למי שמחפש/ת תפקיד שמשלב טכנולוגיה, ניהול תקציבי והשפעה ישירה על תכנון וביצוע של משאבי IT ברמה ממשלתית עם הזדמנות להיות חלק מתהליכים אסטרטגיים וארוכי טווח.

אם זה נשמע כמו האתגר הבא שלך נשמח להכיר אותך. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8433745
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
הורייזן טכנולוגיות
דרושים בהורייזן טכנולוגיות
סוג משרה: מספר סוגים
לארגון ממשלתי גדול ומוביל טכנולוגית במודיעין דרוש/ה IT Risk PMO
עבודה במודל היברידי גמיש!
תיאור התפקיד: ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול סיכוני מחשוב / אבטחת מידע / ביקורת מערכות מידע. היכרות עם מתודולוגיות בינלאומיות בתחום ניהול הסיכונים ניסיון בתפקיד PMO
ניהול ובקרת פרויקטים טכנולוגיים, עדיפות לפרויקטים מורכבים בארגון גדול, הבנה מעמיקה של סביבות IT וענן, כולל ניהול תשתיות, ממשקים ומערכות ליבה.
יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה מערכתית, ויכולת לגשר בין גורמים טכנולוגיים לניהוליים. תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת הובלה מטריציונית.
יתרון: ניסיון בגופים ציבוריים או ממשלתיים, או בסביבות רגולטוריות מורכבות.
הסמכות בתחום ניהול סיכונים / ביקורת מערכות מידע ( CISA, CRISC, ISO Risk Manager).
דרישות:
ניסיון של 4 שנים לפחות בתחום ניהול ובקרת פרויקטים טכנולוגיים.
ניסיון בניהול סיכוני מחשוב
ניסיון בביקורת מערכות מידע /סייבר / תשתיות IT  
ניסיון בהטמעת מתודולוגיות או נהלי ניהול סיכונים בארגון
ניסיון ביישום כלים ותשתיות לניהול סיכונים
ניסיון בליווי פרויקטים טכנולוגיים משמעותיים (PMO)
ניסיון בהפקת דוחות סיכון והצגת ממצאים להנהלה הבכירה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440448
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בפר"ח
סוג משרה: משרה מלאה
לפר"ח ירושלים, האונ' העברית ירושלים דרוש/ה מנהל/ת צוות רכזים
אם את/ה מחפש/ת תפקיד שבו תוכלי/תוכל לא רק לנהל צוות, אלא גם לגדול ולהתפתח מקצועית ואישית, זה המקום בשבילך!
מה מחכה לך אצלנו?

ליווי ופיתוח אישי מקצועי ממוקד לאורך כל הדרך
הזדמנות לרכוש מיומנויות ניהול והנעה בעבודת צוות דינמית ומשמעותית
עבודה מול רכזים, צוותי חינוך וקהילה במגוון אתגרים והזדמנויות
סביבה תומכת שמעודדת למידה והעצמה
דרישות:
100% משרה
יכולת ניהול מוכחת
כושר ארגון, תקשורת והדרכה מעולים
חוסן, ראש גדול ויכולת התמודדות עם מצבים מורכבים
הכרות עם עולם החונכות - יתרון 
מחויבות לערכי שליחות, מקצועיות וצמיחה

בוא/י להצטרף לפרויקט שמעצים מנהלים ויוצר שינוי אמיתי בחיי ילדים ונוער.
רק פניות מתאימות תענינה.


* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8430419
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
* ניהול שותפויות עם רשויות מקומיות ושותפים
* גיוס מנהלים מנוסים ובכירים להתנדבות כמנטורים לבעלי עסקים קטנים, כולל ראיונות והכשרה.
* ראיונות ליזמים ולבעלי עסקים המבקשים להתקבל לתוכנית, הצמדת מנטורים, ניתוח עסקי לזיהוי צרכים, ניהול (ליווי ובקרה) תהליכי המנטורינג
* מתן מענה מקיף לבעל העסק בהיבט של אשראי וליווי מקצועי
* ייזום מפגשים איזוריים למנטורים וליזמים
* ניהול מערך המנטורינג

נדרשת ניידות בכל הארץ והגעה למשרדים בירושלים כפעמיים בשבוע.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר אקדמי-חובה
- עצמאי/ת בעל/ת עסק קטן לשעבר או לחילופין היכרות מעמיקה עם עולם העצמאים/יזמים/עסקים קטנים.
- ניסיון בגיוס וניהול מתנדבים- יתרון
- היכרות עם עולם האשראי- יתרון
- ניסיון בניהול קהילה, הפקת מפגשים איזוריים
- ניסיון בהנחיית קבוצות/ אימון/ ייעוץ
- ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול לקוחות (CRM)

אנחנו מחפשים אנשים עם:
* יכולת ביצוע ריבוי משימות, ארגון ותיעדוף משימות
* יכולות בין אישיות גבוהות, יכולת הקשבה, למידה ושירותיות
* סקרנות, שכל ישר ואינטלגנציה רגשית גבוהה
* הנעה עצמית, עצמאות ואנרגיה חיובית
* יכולת ניתוח נתונים
* כושר הבעה בכתב ובעל פה
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440847
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
- ניהול מקצועי - יישום מדיניות החטיבה, תיאום בין מחלקות והובלת נושאים רוחביים.
- חוויית לקוח - פיתוח והטמעת תהליכי מסע לקוח, שיפור תהליכים והטמעת מדדי איכות.
- ניהול מוצר - איפיון שירותים חדשים, ניהול גרסאות ועדכוני מדיניות.
- בקרה ותקציב - מעקב אחר יעדים, עמידה ב-KPI ואחריות על דיווחים לשותפים וגופי מימון.
- שיתופי פעולה - גיבוש והובלת שיתופי פעולה חטיבתיים וארגוניים, אחריות על הכנת דיווחים לגופים רגולטוריים.
- הובלת צוותים - הנחיית פרויקטים בין-מחלקתיים, הפקת לקחים וטיפוח תרבות של שירותיות, מקצועיות וגמישות ארגונית.

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
מיקום: ירושלים.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר ראשון (רצוי בכלכלה, ניהול, מדיניות ציבורית או תחום רלוונטי)
- ניסיון של 3 שנים ומעלה בתפקיד ניהולי או ריכוז מקצועי בגוף פיננסי/חברתי/ציבורי
- ניסיון בעבודה מטריציונית וניהול ממשקים מורכבים
- ראייה מערכתית ויכולת הנעת תהליכים
- שליטה גבוהה באקסל ובמערכות. עדיפות להבנה בעולם האשראי או ליווי כלכלי
- היכרות וניסיון בעבודה בעמותה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- חשיבה מערכתית ואסטרטגית
- ראייה תהליכית ויוזמה
- יכולת אנליטית, דיוק, סדר ויחסי אנוש מצוינים
- שירותיות ותקשורת בינאישית גבוהה
- יכולות טכנולוגיות וידע במערכות
- עמידה בלוחות זמנים ולחץ
- יכולת עבודה בצוות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440803
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו