דרוש /ה נציג /ת תמיכה טכנית למוצר סליקת כרטיסי אשראי.
השתלבות בצוות התמיכה של מוצר סליקת כרטיסי אשראי כגורם המספק מענה טכני ללקוחות החברה.
שעות העבודה- ימים א'-ה' בין השעות 08:30-17:30.
דרישות:
לפחות שנה ניסיון בתמיכה טכנית אפליקטיבית - חובה!
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודת צוות - חובה.
יכולת למידה עצמית - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה (שיחה, קריאה וכתיבה) - חובה.
ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office - חובה.
ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, כולל הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה וכו'...
ידע בסיסי והיכרות עם SQL.
היכרות עם סביבת לינוקס.
היכרות וניסיון קודם בעבודה עם מערכות CRM.
היכרות וניסיון קודם בעבודה עם ממשקי שליטה ובקרה (שו"ב). המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.