שירות לקוחות עסקיים ומוסדיים של החברה: מתן מענה בטלפונים, במיילים ובפגישות פרונטליות ככל הנדרש. ליווי וניהול משימות הקשורות לקליטת הלקוחות ולתועלות שהחברה מספקת להם במהלך השת"פ. יצירה ושמירה קשרים טובים וחמים עם הלקוחות והקניית תחושה של הובלה מקצועית.
ניהול וקידום פרויקטים של הקמה ותחזוקה של החברה משלב ההקמה ועד כולל שלב התחזוקה כולל יצירת לו"זים ומשימות לאנשים המעורבים בכל פרויקט, מעקב אחר ביצוע משימות וקבלת תוצרים רצויים במועדים שנקבעו
הגדלת הכנסות ושיפור רווחיות החברה: עזרה בתיאום פגישות ושיחות לצוות מכירות, השתתפות בפגישות ושיחות וסגירת עסקאות.
הזנת תוכן והגהת תוכן בעברית (עדיפות עברית ואנגלית) באתר האינטרנט אותם מנהלת החברה.
הפקה וטיפול במסמכים חשבונאיים -טיפול שוטף בכל המסמכים הנדרשים והעברתם ללקוחות, להנהלת חשבונות ולהנהלת החברה ככל הנדרש.
תנאי העבודה:
עבודה בסביבה ממוחשבת, במערכת שבנויה Strapi CMS ו/או wordpress
העבודה כוללת: הגהת טקסטים, הזנת תכנים, עבודה טכנית באתר, ניהול נתונים ב Google Sheets ותקשורת במיילים/טלפונים עם שלל גורמים רלוונטיים.
ניהול מטלות ב Monday.com, תוכנות להפקת מסמכים חשבונאים (icount) ועוד.
העבודה הנה בהיקף של משרה מלאה מהבית בשלב זה עם 1-2 פגישה ימי עבודה במשרד עם צוות החברה ובהמשך עבודה במשך כל השבוע במשרד.
דרישות:
- יחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה וערכיות
- שליטה ואוריינות ברמה גבוהה מאוד באינטרנט.
- תשוקה והתלהבות מעבודה טכנית באינטרנט (הזנת נתונים, עדכוני מערכת וכו').
- שליטה ברמה גבוהה בכתיבה בעברית (חובה).
- שליטה טובה באנגלית בכתיבה ובדיבור (חובה).
- תשומת לב לפרטים קטנים (חובה).
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע משימות מרובות במקביל (חובה).
- יכולת גבוהה של עבודה בצוות (חובה).
- שליטה מצוינת בתוכנות Office בדגש על Excel ו/או Google Sheets.
- יתרון לבעלי /ות ניסיון קודם בהזנת תכנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.