מתן מענה מקצועי וממוקד לפניות לקוחות במגוון נושאים, תוך שמירה על רמת שירות גבוהה ויעילות. התקשורת עם הלקוחות יכולה להתבצע הן באמצעים טלפוניים והן באמצעות תקשורת כתובה, בהתאם לצורך של כל פנייה.
אחריות על שימור לקוחות קיימים, תהליך הכולל מתן פתרונות אפקטיביים, טיפול בפניות לקוחות באופן אישי, וכן, גביית חובות מהלקוחות בצורה נעימה וממוקדת, תוך שמירה על מערכת יחסים טובה עם הלקוח.
דרישות:
בעלי/ות ניסיון מוכח בשימור לקוחות
תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית מצוינת.
שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת office, SAP
נכונות למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.