דף הבית » כל החברות »  דרושים מועצה אזורית חוף אשקלון
מועצה אזורית חוף אשקלון

דרושים מועצה אזורית חוף אשקלון

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות מועצה אזורית חוף אשקלון (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
מה מצפה לך אצלנו?
- הזדמנות להשפיע ולחולל שינוי אמיתי בקהילה
- ליווי פרטני וקבוצתי של מטופלים במסע שלהם לחיים טובים יותר
- ניהול צוות מקצועי בסביבה תומכת ומעצימה
- אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
דרישות:
- תואר ראשון בעבודה סוציאלית - חובה
- רישום בפנקס העובדים הסוציאליים
- ניסיון של שנתיים לפחות בליווי אוכלוסיות מגוונות - יתרון
- יכולת הקשבה מעולה ואמפתיה
- כישורי תקשורת בינאישית ברמה גבוהה
- יוזמה, יצירתיות וראייה מערכתית
- יכולת עבודה עצמאית לצד הובלת צוות

ניתן להתחיל באופן מיידי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7936236
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
אנחנו מחפשים פקחים מסורים ואחראיים ב- 100% משרה שיצטרפו לצוות המקצועי שלנו. הפקח העירוני יהיה אחראי על שמירת הסדר הציבורי, אכיפת חוקי העזר העירוניים, ומתן שירות לתושבים תוך שמירה על ביטחונם ורווחתם.

תחומי אחריות:
1. בקרה ואכיפה של חוקי העזר העירוניים.
2. בקרה ואכיפה של חוק עזר חנייה (העמדת רכב וחנייתו).
3. שמירה על הסדר הציבורי
4. עבודת שטח בשעות משתנות
5. עבודה בשותפות עם משטרת ישראל
דרישות:
תנאי חובה: ללא רקע פלילי!
השכלה: 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה.
שפות: עברית ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
יישומי מחשב: היכרות עם תוכנות ה- office.
רישיון נהיגה: חובה! (רישיון אופנוע יתרון).
יכולת עבודה עצמאית
אסרטיביות ויחסי אנוש מצוינים
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות

הבהרה חשובה:
* המועמד חייב להיות ללא עבר פלילי מכל סוג שהוא.
* לא תתקבל מועמדות של מי שהוגשה נגדו תלונה במשטרה, אף אם לא הבשילה לכתב אישום, וכן לא תתקבל מועמדות של מי שהיה מעורב בכל אירוע בעל אופי פלילי בעבר או בהווה.
* תנאי זה מהווה תנאי סף מחייב ונבדק ע"י משטרת ישראל, אי עמידה בו תוביל לפסילת המועמדות על הסף. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8174086
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 12,000-15,000
הזדמנות נדירה להשפיע על העתיד ולהצטרף לצוות המנצח של המועצה בגבעת זאב!

המועצה מקומית גבעת זאב נמצאת על סף קפיצת מדרגה משמעותית בדרכה להפוך לעיר ואם בישראל!
זו שעת כושר ייחודית להשתלב בעשייה המשמעותית ולעצב יחד את פני העיר והקהילה לשנים הבאות.

אגף ההנדסה מחפש מפקחי/ות בנייה ורישוי איכותיים, אחראיים ומקצועיים, שמעוניינים להיות חלק מצוות שמוביל שינוי, מקדם פיתוח, ודואג לאיכות החיים והבנייה בתחומי הרשות.

משימות עיקריות:
- ביקורים באתרי בנייה, בדיקת התאמה לתוכניות וליתר הבנייה
- מתן חוות דעת לתעודת גמר, רישוי עסקים, העברת בעלות נכסים ועוד
- בדיקות יזומות בשטח ומשימות נוספות לפי הנחיות הממונה
- איסוף מידע, תיעוד ודוחות פיקוח במערכת ממוחשבת
- אכיפה לפי חוק התכנון והבנייה
דרישות:
השכלה:
תואר אקדמי בהנדסת בניין או אדריכלות ממוסד מוכר להשכלה גבוהה בארץ או בחו"ל.
לחלופין הנדסאי/טכנאי רשום (בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, תשע"ג2012)

קורסים והכשרות מקצועיות:
תוך שנתיים מתחילת המינוי יש לסיים בהצלחה תכנית הכשרה למפקח רישוי תכנון ובנייה (למעט מי שכבר הוסמך).
- תינתן עדיפות גבוהה לבעלי ניסיון קודם בתחום
- עברית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה)
- רישיון נהיגה בתוקף - חובה!
- יישומי מחשב היכרות עם תוכנות ה- OFFICE וסביבת מחשוב
- חתימה על טופס הסכמה למסירת מידע פלילי מהמרשם
- אישור ממשטרת ישראל שאין מניעה למינוי מטעמי ביטחון הציבור המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8360220
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: משרה חלקית ומשמרות
הספרייה הציבורית של גבעת זאב מחפשת לצרף לשורותיה עובד/ת שירותי/ת, אחראי/ת ובעל/ת יחסי אנוש מצוינים, לתפקיד מגוון הכולל עבודה עם קהל, סיוע בפעילויות חינוכיות ותרבותיות, וסידור ותחזוקת הספרים במרחב הספרייה.

תחומי אחריות עיקריים:
- מתן שירות לקהל השואלים: ילדים, נוער ומבוגרים
- סידור ספרים והחזרת פריטים למדפים
- סיוע בתכנון והפעלת פעילויות תרבות וקריאה
- השתתפות בפרויקטים קהילתיים של הספרייה
- שימוש במערכת ממוחשבת לניהול השאלה
דרישות:
דרישות התפקיד:
- השכלה תיכונית מלאה חובה
- תודעת שירות גבוהה
- שליטה בסיסית ביישומי מחשב
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה בשעות אחר הצהריים

יתרון יינתן ל:
- ניסיון בעבודה בספרייה או בתחום חינוכי/קהילתי
- תעודת ספרנות או סטודנט/ית בתחום

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410335
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: מספר סוגים
הזדמנות להיות חלק ממהלך היסטורי!
מועצה מקומית גבעת זאב, הנמצאת בתהליך משמעותי של מעבר ממעמד מועצה מקומית לעיר, מחפשת סטודנט/ית מצטיין/ת להצטרף לצוות המוביל את פרויקט הרישום והמיפוי הדמוגרפי המקיף של היישוב.

התפקיד כולל:
- מיפוי ורישום מדויק של תושבי היישוב במערכות מתקדמות
- עדכון וטיוב מאגרי המידע העירוניים לקראת המעבר למעמד עיר
- איסוף וניתוח נתונים דמוגרפיים התומכים בתהליך השדרוג המוניציפלי
- ניהול ממשקי עבודה עם מחלקות המועצה השונות
- הפקת דוחות ביצוע ומעקב אחר התקדמות הפרויקט
- סיוע בבניית תשתית מידע לקראת המעבר למעמד עיר
- רישום תושבים במשרד הפנים כתושבי גבעת זאב
דרישות:
דרישות התפקיד:
- סטודנט/ית לתואר ראשון במדעי החברה, מנהל ציבורי, כלכלה, מנהל עסקים, או סטטיסטיקה
- עדיפות משמעותית לצוערים למנהל ציבורי / צוערים לשלטון המקומי
- שליטה מלאה ביישומי Office ומערכות מידע
- יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות
- דיוק, יסודיות וראייה מערכתית
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- יחסי אנוש מעולים ויכולת ביטוי בכתב ובעל-פה
- נכונות לעבודה גמישה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410864
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: משרה מלאה
החברה הכלכלית גבעת זאב בע"מ הינה תאגיד עירוני חדש המצוי בבעלות המועצה המקומית גבעת זאב, ותפקידה לשמש כזרוע הארוכה של המועצה לפיתוח כלכלי, יזמות וביצוע פרויקטים. החברה תעסוק בפיתוח תשתיות, בינוי מוסדות ציבור, ניהול נכסים, יזמות עסקית, פיתוח אזורי תעסוקה ומסחר וקידום פרויקטים מניבים לרווחת תושבי גבעת זאב.

תיאור התפקיד:
- גיבוש והובלת האסטרטגיה העסקית של החברה החדשה, בהתאם למדיניות יו"ר החברה והדירקטוריון
- הקמת החברה הכלכלית מיסודה, כולל בניית המבנה הארגוני והגדרת תהליכי עבודה
- פיתוח חזון עסקי והתווית מפת דרכים לצמיחה של החברה בשנים הראשונות
- ניהול, פיקוח ובקרה על עבודות פיתוח ועבודות ציבוריות הקשורות בפיתוח תשתיות
- אחריות להכנת מכרזים ולפיקוח על תהליכי התקשרות עם ספקים וקבלנים
- ניהול תקציב החברה ובקרה שוטפת על ההתנהלות הכספית
- איתור ופיתוח מקורות הכנסה ופרויקטים עסקיים לחברה החדשה
- ניהול קשרי עבודה עם גורמים ממשלתיים, מוניציפליים, רגולטוריים ופרטיים
דרישות:
השכלה:
בעל/ת תואר אקדמי באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, מנהל ציבורי, משפטים, ראיית חשבון, הנדסה, או תואר אקדמי אחר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה.
ניסיון מקצועי:
על המועמד/ת להציג ניסיון מצטבר של לפחות 5 שנים באחד מאלה:
1. ניסיון מקצועי: על המועמד/ת להציג ניסיון מצטבר של חמש שנים, בחמש עשר השנים שקדמו למועד האחרון להגשת הצעות למכרז, ע"פ הדרישות שלהלן:
א. בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף פעילות משמעותי
לעניין סעיף זה: "תפקיד בכיר" תפקיד של מנהל אגף או תפקיד מקביל לו ומעלה, ובתנאי שהמועמד/ת ניהל/ה באופן ישיר לפחות 10 עובדים. "היקף פעילות משמעותי" ייקבע לפי מאפייני התאגיד, מורכבות פעילותו, מגוון תחומי העיסוק והיקף האחריות הניהולית והכספית,
ב. בכהונה ציבורית או בתפקיד בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים
ג. בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה

רק פניות מתאימות תיענינה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8435433
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במועצה מקומית גבעת זאב
מיקום המשרה: גבעת זאב
סוג משרה: משרה מלאה
המועצה המקומית גבעת זאב מזמינה אותך להצטרף לעשייה משמעותית ומשפיעה!
לתפקיד מאתגר, דינמי ובעל שליחות בתחום הרווחה והמשפט דרוש/ה דרוש/ה עוס סדרי דין

מסגרת התפקיד:
- עבודה מול גורמי משפט ובתי משפט לענייני משפחה ונוער
- הכנת תסקירים והמלצות בענייני משמורת, זמני שהות, מסוגלות הורית ועוד
- ליווי וייעוץ למשפחות בתהליכים רגישים
- עבודה בצוות מקצועי ותומך
- עבודה מקיפה עם משפחות בתחום סדרי דין
דרישות:
- תואר ראשון בעבודה סוציאלית (עדיפות לתואר שני)
- רישום בפנקס העוסים
- ניסיון בעבודה עם משפחות ובתחום סדרי דין יתרון
- מחויבות, רגישות, יכולת עבודה בצוות ומול ממשקים רבים

למה גבעת זאב?
? תנאי שכר טובים בהתאם להסכמים
? סביבת עבודה מקצועית ותומכת
? הזדמנות להשפיע בקהילה בצמיחה
? מקום לגדול ולהתפתח בו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438472
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: רמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
הכוח הרב לאומי MFO, ארגון דיפלומטי בטחוני, האוכף את הנספח הצבאי בהסכם השלום עם מצרים, מגייס קניין /ית רכש.

אחריות מלאה על רכש מוצרים ושירותים בתחומים: חומרה ותוכנה, ציוד חדרי כושר, ציוד כבאות ורכיבים חשמליים. התפקיד כולל הובלת תהליכי sourcing, מומ, ניהול ספקים והבטחת עמידה בנהלים ובתקני הארגון.

התפקיד כולל:
- ניהול תהליך רכש מלא: דרישות, מחקר שוק, RFQ/P, הערכה, מומ, הזמנות ומעקב אספקות.
- הובלת תהליכי תחרות בין ספקים להשגת איכות וערך מיטבי.
- בניית אסטרטגיות רכש לשיפור חיסכון ורמת שירות.
- ניהול קשרי ספקים, מעקב ביצועים ועמידה ב-KPIs.
- זיהוי מגמות שוק ופתרונות אלטרנטיביים.

המשרה הינה משרה מלאה
ימים א' - ה'
בבנייני ב.ס.ר רמת גן.
דרישות:
- תואר ראשון רלוונטי חובה.
- לפחות 5 שנות ניסיון ברכש.
- יכולת מומ גבוהה וניסיון בניהול חוזים.
- אנגלית ועברית ברמה גבוהה.
- שליטה ב-SAP וביישומי Office.
- הסמכה מקצועית ברכש יתרון.
מענה יימסר לפניות העומדות בדרישות המשרה בלבד
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8423089
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במרכז קהילתי קריית ביאליק
מיקום המשרה: קרית ביאליק
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל/ת מחלקה לניהול מערך הצהרונים

ברשת המתנ"סים קריית ביאליק
מס' משרה: 1050
את/ה מנהל/ת עם חזון חינוכי?

אנחנו מחפשים מנהל/ת מחלקה מנוסה, מקצועי/ת וחדור/ת מטרה להוביל את מחלקת הצהרונים בגני הילדים ובבתי הספר בקריית ביאליק.

תיאור התפקיד:
* ניהול מערכתי אחריות מלאה על כלל מחלקת הצהרונים, כולל תכנון ותפעול בחופשות
* פדגוגיה ותוכן הובלת הקו החינוכי, בנייה ופיתוח תוכניות עבודה מותאמות גיל
* ניהול משאבים ותקציב ניהול תקציב, בקרת עלויות ותהליכי רכש
* הובלת צוותים מנצחים גיוס, הדרכה וניהול צוותי ניהול וחינוך
* קשרי ממשק ואסטרטגיה שיח מקצועי מול הורים, צוותים, הרשות ומשרד החינוך
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי | תואר שני יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול בתחום החינוך
זמינות לעבודה בשעות גמישות
קו"ח יש לשלוח עד לתאריך 10.12.2025
רק פניות מתאימות ייענו | מיועד לנשים ולגברים כאחד 
היקף משרה: 100% 
הצטרפו להצלחה! 
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8433594
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית פתח תקווה
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
היחידה: שירותים חברתיים
תיאור המשרה: מנהל/ת אגף פונקציונלי במינהל שירותים חברתיים
דרגת המשרה ודירוגה: בהתאם להסכם הקיבוצי עו"ס / חוזה אישי 60%-70% בכפוף לאישור מנכ"ל
היקף העסקה: 100%
סוג המכרז: פנימי / פומבי
מספר מכרז: 295/2025
תיאור תפקיד:
1. ראש אגף מתכנן ומארגן את העבודה וחלוקתה.
2. אחראי לעבודה התקינה של האגף על מנת לתת שירותים חברתיים לאוכלוסייה בתחום הרשות המקומית.
3. פועל לקידום רווחת התושבים ושותף לתכנון החברתי ביישוב.
4. אחראי בפני ראש הרשות המקומית לתפקוד תקין של האגף ולביצוע תכניות הפעולה של השירותים החברתיים של הרשות המקומית, בהתאם לנהלים ולהנחיות של משרד הרווחה והביטחון החברתי והרשות המקומית.
5. פועל בהתאם למדיניות משרד הרווחה והביטחון החברתי כמפורט בחוקים, תקנות, וראות תקנון עבודה סוציאלית וחוזרי מנכ"ל ואחראי ליישום מדיניות זו.
6. אחראי להכנת תכניות עבודה והצעות תקציב שנתי ורב שנתי, המבוססות על איסוף נתונים שיטתי וזיהוי צרכים בקהילה.
7. אחראי לניהול גיוס משאבים, להקצאתם, לביצוע תכנית העבודה והתקציב, למעקב ולהערכה אחר ביצועם.
8. יוזם, מפתח ומקיים קשר קבוע עם מוסדות וארגונים לשם תיאום ושילוב פעולות האגף עם שירותי רווחה אחרים בקהילה ומייצגם בפני גורמי חוץ.
9. אחראי לביצוע הרישומים, הדיווחים וסדרי העבודה כפי שמתחייב מתפקידי האגף ומן ההוראות שנקבעו על ידי המשרד בנושאים אלה.
10. אחראי להתפתחותם המקצועית, לקידומם ולרווחתם של העובדים.
11. אחראי להדרכה, השתלמויות והכשרות בהתאם לעדיפויות וצרכי האוכלוסייה שבטיפול האגף.
12. אחראי להבטחת מתן השירותים בהתאם לצרכי עבודת האגף ובהתאם לאמות מידה מקצועיות.
13. פועל לשיתוף האוכלוסייה בתכנון ופיתוח שירותים.
14. מבצע פעולות בתיאום עם ראש הרשות ומי מטעמו בתחומי הרווחה.
15. מבצע פעולות נוספות בהתאם להנחיות הממונה עליו.
דרישות:
תנאי סף:
1. השכלה ודרישות מקצועיות:
א. עובד/ת סוציאלי/ת בעל/ת תואר ראשון מוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה (יש לצרף תעודה).
ב. רישום בפנקס העובדים הסוציאליים (יש להציג אישור).
יתרון לבעלי תואר שני בנוסף לתואר האקדמאי בעבודה סוציאלית באחד מהמקצועות הבאים: עבודה סוציאלית, לימודי גרונטולוגיה, בריאות הציבור, מדיניות ציבור, מינהל ציבורי, ניהול מלכ"רים, גישור וישוב סכסוכים, הגירה ושילוב חברתי, ניהול מערכות בריאות, יעוץ ופיתוח ארגוני, התפתחות הילד, בריאות הנפש, לימודי הגיל הרך.
ג. בוגר/ת הכשרה ניהולית או תוכנית לניהול בכיר בהיקף של 100 שעות הניתן ע"י גורם אקדמאי מוכר ומוכר ע"י המשרד (מועמד שאינו עומד לדרישה זו יחתום על התחייבות לסיום קורס הכשרה בהצלחה לתפקיד בתוך שנתיים מיום בחירתו לתפקיד, בכפוף למועדי קיום הקורס (יש לצרף תעודה/אישור).
ד. היכרות וידע בתחום השלטון המקומי יתרון.
2. ניסיון מקצועי
א. ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בעבודה סוציאלית. הניסיון המקצועי ימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים (יש לצרף אישור העסקה המכיל תאריך תחילה וסיום, אחוזי משרה/חלקיות משרה, פירוט תפקיד, חתימת מנהל/משאבי אנוש).
ב. ניסיון בארגון והפעלת צוות עובדים בארגון, מפעלים ופרויקטים בקהילה, במו"מ עם מוסדות ויחידים, בניהול משק תקציבי על כל שלביו (יש לצרף אישור העסקה המכיל תאריך תחילה וסיום, אחוזי משרה/חלקיות משרה, פירוט תפקיד, חתימת מנהל/משאבי אנוש).
3. ניסיון ניהולי
ניסיון ניהולי של 3 שנים ניהול ישיר של 6 עובדים לפחות בכפיפות ישירה (יש לצרף אישור העסקה המכיל תאריך תחילה וסיום, אחוזי משרה/חלקיות משרה, פירוט תפקיד, חתימת מנהל/משאבי אנוש).
מאפייני העשייה הייחודיים לתפקיד:
1. עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
2. גמישות בשעות העבודה.
3. נסיעות בתפקיד.
4. ייצוגיות בפורומים מקצועיים.
5. כושר ניהול מו"מ בכתב ובע"פ.
6. בעל ידע בהדרכת עובדים והפעלתם.
7. יכולת ניהול וארגון יכולת קבלת החלטות.
8. יכולת עבודה בצוות.
9. יכולת ארגון ותכנון, תיאום, פיקוח ובקרה.
10. סמכותיות.
11. נשיאה באחריות.
12. קיום וטיפוח יחסים בינאישיים.
תכונות אישיות:
1. אמינות ומהימנות אישית.
2. יצירתיות וחדשנות.
3. יוזמה ומעוף.
4. קפדנות ודייקנות בביצוע.
5. ערנות ודריכות, הבנה ותפיסה.
6. כושר למידה.
7. מרץ ופעלתנות.
8. שקדנות וחריצות.

כפיפות: מנהל מינהל שירותים חברתיים
מינהלה: שירותים חברתיים
הערות: *מועמד שאינו עונה לדרישה 1 ב' בתנאי הסף יהיה עליו להתחייב לצאת לקורס סגל בכיר הקרוב ולסיימו בהצלחה.

**לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים, הקלק/י על "הגשת מועמדות".
מועד אחרון להגשה: 07/12 בשעה 12:00.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436639
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו