עבודה במוקד שירות ומכירה של חברה יצרנית מובילה, תפקיד הכולל:
ניהול והנעה אישית ומקצועית של צוות בק אופיס פיננסי, עמידה ביעדים, הדרכה, משובים, אימון ופיתוח הצוות
בניית ושיפור התהליכים הפיננסיים במוקד, הטמעתם ופיקוח עליהם, כגון הזמנות רכש, חשבוניות מתקינים
דרישות:
ניידות עם רכב לצורך הגעה
משרה מלאה א'-ה': 08:00- 17:15 + נכונות לש"נ, שישי ע"פ צורך
ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס שירות / מכירה
ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל שליטה בOFFICE, ERP
*תנאים מעולים למתאימים/ות*
עובד/ת חברה מהיום הראשון
שכר משתלם
מענקים ע"פ יעדים
ארוחות מסובסדות
החזרי נסיעות
ועוד ועוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.