בנייה ויישום האסטרטגיה השיווקית של המותג תוך עמידה במטרות ויעדי הפעילות שהוגדרו.
ניהול התקשורת השיווקית ומהלכי הפרסום של החברה בכל ערוצי המדיה- אופליין ודיגיטל.
הובלת קמפיינים פרסומיים גדולים משלב כתיבת הבריף השיווקי, ניהול מערך התוצרים הפרסומיים, מעקב ובקרה של הקמפיין במדיות השונות.
ניהול תהליכים מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כולל עבודה שוטפת מול משרד פרסום, חברות המדיה וספקים חיצוניים נוספים.
אחריות על הפקת חומרים שיווקיים ופרסומיים.
ניהול שפת המותג בנכסים התקשורתיים של החברה ומחוצה לה.
דרישות:
תואר ראשון בשיווק/ תקשורת/ מנהל עסקים- חובה
ניסיון של שנתיים כתקציבאי.ת/ סופרוויזרי.ת/ ניהול מותג- חובה
ניהול והבנה מעמיקה בכל פלטפורמות המדיה, אופליין, אונליין ו-ATL- חובה
ניהול והובלת מהלכי פרסום בתקציבים רחבי היקף יתרון
יכולת ניהול של מספר רב של משימות בו זמנית
חשיבה יצירתית, סקרנות, חריצות, סדר וארגון
העבודה בראש העין במשרה מלאה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.