האם את/ה:
בעל/ת ניסיון בניהול תיקי לקוחות בתחום היבוא והשילוח הימי והאווירי?
מחפש/ת משרה מלאה עם שכר אטרקטיבי בחברה יציבה וצומחת?
דובר/ת אנגלית ברמה מצוינת?
בעל/ת יכולת בניית קשרים טובים עם לקוחות ומתן שירות ברמה גבוהה?
מעוניין/ת להרחיב את הידע בתחום היצוא?
אם כן, מקומך/ה איתנו!
חברה מובילה בתחום הלוגיסטיקה והשילוח הבינלאומי מגייסת מנהל /ת תיקי לקוחות אחראי/ת ובעל/ת אוריינטציה שירותית גבוהה להצטרף לצוות המקצועי שלנו במשרדי החברה בפתח תקווה.
במסגרת התפקיד:
ניהול שוטף של תיקי לקוחות בתחום היבוא והיצוא (התמקדות ביבוא עם אפשרות ללמידת תחום היצוא).
בניית קשרים חזקים וארוכי טווח עם לקוחות.
מתן מענה מקצועי ואיכותי לצרכי הלקוחות.
תיאום ושיתוף פעולה עם מחלקות התפעול, המכירות והכספים.
מעקב אחר משלוחים ועדכון סטטוסים ללקוחות.
זיהוי הזדמנויות עסקיות בתוך תיקי הלקוחות הקיימים.
עבודה בסביבה דינמית ומתפתחת.
סביבת עבודה מקצועית ונעימה.
אפשרויות פיתוח מקצועי.
דרישות:
דרישות חובה:
ניסיון בניהול תיקי לקוחות בתחום השילוח הבינלאומי (ימי ואווירי) - יבוא חובה.
שליטה מצוינת בשפה האנגלית (דיבור, קריאה וכתיבה).
יכולת בניית קשרים טובים ויחסי אנוש מצוינים.
אוריינטציה שירותית גבוהה.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
יכולת ארגון וניהול זמן יעיל.
ניסיון בתחום היצוא - יתרון.
אל תחמיצו/תחמיצי את ההזדמנות! שלחו/שלחי לנו קורות חיים עוד היום! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.