מנהל /ת חווית לקוח דיגיטלית יוביל/תוביל את האסטרטגיה, הפיתוח והיישום של חוויית המשתמש והלקוח בכל המערכות והפרויקטים הדיגיטליים בארגון.
התפקיד כולל אחריות להבטחת חוויית משתמש איכותית, חדשנית, נגישה ועקבית לצד מדידה מתמדת של שביעות רצון המשתמשים ושיפור חווית השימוש בהתאם לתובנות עסקיות וטכנולוגיות.
התפקיד דורש עבודה חוצת ארגון עם ממשקים מגוונים, הובלת סטנדרטים מקצועיים במוצרים דיגיטליים, וקידום חדשנות בשירותים מקוונים.
דרישות:
יכולת הובלה טכנית של תהליכים ופרויקטים, בשילוב הבנה מערכתית ועסקית.
לפחות 5 שנות ניסיון בתחום חווית לקוח ושיפור תהליכים עסקיים, כולל תכנון והטמעה של פתרונות דיגיטליים.
לפחות 3 שנות ניסיון בהקמה וניהול של אתרי מידע ואזורים אישיים עבור קהל רחב (מעל 50,000 משתמשים).
שליטה בכלי מדידה ובקרה של חוויית משתמש, לרבות Google Analytics ו-Microsoft Clarity. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.