מתן תמיכה ראשונית לכלל משתמשי החברה בכל מערכות המידע, מעגל תמיכה ראשון ומתן שירות Help desk למשתמשים פנימיים וחיצוניים בסביבות מיקרוסופט ובסביבות עבודה נוספות כגון, AS400 SAP וכל מערכות מידע ותוכנות אחרות ברכבת.
דרישות:
12 שנות לימוד
טכנאי PC - יתרון
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית למשתמשי קצה במוקד הטלפוני בתחום המחשוב
ידע נרחב במערכות הפעלה, אינטרנט ומדפסות
היכרות עם תקשורת, רשתות, AD, תחנות קצה וכל ציוד מחשוב
היכרות תפעול טאבלטים וטלפונים חכמים
נכונות לעבודה במשמרות ושעות לא שגרתיות
יתרונות:
ידע במערכות CITRIX, TEAMS, SERVICENOW, TEAM VIEWER, FORTINAC, FORTINET, AZURE
ידע במערכות SAP, AS400, Portnox -
כישורים נוספים לתפקיד:
יכולת עבודה בסביבה רבת ממשקים ותהליכים חוצי-ארגון
תקשורת בינאישית מצוינת
חשיבה מחוץ לקופסא
יכולת למידה גבוהה
מיקום המשרה: חיפה
**למטרת ייצוג הולם ברכבת ישראל, בגיוס למשרה זו תינתן עדיפות למועמדים הבאים: בני האוכלוסייה הערבית, הדרוזית, מי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה, נשים, בני האוכלוסייה החרדית, אנשים עם מוגבלות משמעותית כהגדרתה בחוק שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח - 1998 ונכי צה"ל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.