אחריות כוללת על אתרי החברה, מתן שירותי תמיכה, ניהול ותפעול מגוון מערכות מבוססות מיקרוסופט, מוצרי אבטחת מידע, סביבה וירטואלית VMware, מערכי אחסון, ציוד תקשורת, שרתים ומערכות גיבוי.
עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים בחברה והתנהלות מול ספקים חיצוניים, הטמעת מוצרים, שדרוגים ותפעול תקלות שוטפות במגוון מוצרים. מעקב יומיומי ניטור וטיפול בתקלות רשת.
א-ה 8:00-17:00- נכונות לשעות נוספות
דרישות:
מעל 5 שנות ניסיון בתפקיד IT בתמיכה תשתיתית (לא אפליקטיבית) חובה
שליטה מצוינת ב SharePoint,Azure AD, MS TEAMS, Exchange, 365,AD חובה
ניסיון משמעותי בניטור ותמיכה בתקלות רשת, חיבור למתגים, פתרון תקלות מורכבות במערכות הפעלה /רשת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.