העבודה כוללת מענה טלפוני וקביעת תורים לכל המחלקות של המרפאה במערכת ניהול תיק רפואי ותורים של המרכז.
מענה לשאלות או בקשות מטופלים בכל ערוצי הפניות והקמת משימות במערכת המידע של המרכז.
יצירת קשר עם מנותחים יום לאחר הניתוח לדרוש בשלומם וקביעת תור ביקורת ראשונה שבועיים לאחר הניתוח. כנל תורי מעקב להזרקות.
העבודה כוללת גם איתור לידים הקיימים במייל, בוואטסאפ המרכז, ובמערכת המידע של המרכז, וקביעת תורים יזומה בחזרה ללידים.
וידוא תורים ומילוי היומן תוך הקפדה יתרה על אי יצירת חורים ומלוי ביטולים ככל שניתן.
ניהול יומנים מול המטפלים השונים, פתיחה וסגירת משמרות, הזזת משמרות לפי צורך
פתיחת מרפאה וסגירת יום במרפאה במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון בעבודת מזכירות, ניהול משרד, קבלת קהל - יתרון
אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
מוטיבציה, אנרגטיות, יחסי אנוש מעולים!
הכרות עם תחומי רפואה/פיזיותרפיה/אורתופדיה יתרון
שליטה בישומי מחשב - אופיס, מערכות CRM המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.