- מתן מענה ותמיכה אדמיניסטרטיבית לעובדי הקרן, ניהול יומנים, לוחות זמנים, תיאום פגישות וארגון נסיעות לחו"ל
- טיפול בחשבוניות כולל הזמנות רכש ועבודה מול ספקים, תקציבים, רווחה, ומעקב אחר משימות לביצוע
- עוזר/ת אישית ל3 השותפים בניהול אדמיניסטרטיבי של חברות פרטיות/משימות שוטפות
- עבודת ממשקים מרובה פנים וחוץ ארגונית
דרישות:
- ניסיון של לפחות 4 שנים בתפקיד ניהול משרד ו/או עוזר/ת אישית הכולל ניהול יומנים
- ניסיון בעבודה מול מגוון ממשקים
- שליטה בתוכנות OFFICE
- אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.