תפקיד בכיר ומרכזי בניהול והובלת תחום השכר בארגון מורכב, גדול ודינמי.
תיאור התפקיד:
- ניהול אגף השכר של המוסד אחריות כוללת על תהליכי שכר עבור מאות עובדים, כולל סגל אקדמי, סגל מנהלי, עובדים בשכר חודשי ושעתי.
- ניהול צוות מקצועי הכולל חשבי שכר ומנהלי מדור, והובלת תהליכי עבודה מתקדמים.
- אחריות על יישום והטמעת הסכמי שכר קיבוציים, חוזים אישיים, והוראות הרגולטור.
- בקרה על דיווחי שכר, טיפול בזכויות עובדים, תנאים סוציאליים, פנסיה וגמל.
- עבודה מול ממשקים רבים בארגון: הנהלה, משאבי אנוש, כספים, ייעוץ משפטי ועוד.
- עבודה שוטפת מול משרדי ממשלה, המוסד לביטוח לאומי, רשויות המס וקרנות פנסיה.
- הובלת פרויקטים חוצי ארגון לשיפור תהליכי השכר והטמעת מערכות מידע חדשות.
דרישות:
- תואר ראשון - חובה
- תעודת חשבות שכר- חובה
- ניסיון של 7 שנים לפחות בניהול תחום שכר בארגון ציבורי/מורכב חובה.
- ניסיון בניהול צוות מקצועי ובהובלת תהליכים חובה.
- שליטה מלאה בדיני עבודה, הסכמים קיבוציים, ביטוח פנסיוני ורגולציה רלוונטית.
- שליטה גבוהה במערכות שכר ובמערכות מידע ארגוניות חובה. ניסיון במערכות ERP יתרון.
- אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, יחסי אנוש מצוינים ויכולת ניהול ממשקים מורכבים.
** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.