דף הבית » משרות לפי חברות » לין ביכלר- רמת גן

    דרושים לין ביכלר- רמת גן

    המשרות שלנו (114)

    תחומי הגיוס של לין ביכלר- רמת גן

    אדמיניסטרציה
    47 משרות פתוחות
    כללי וללא ניסיון
    28 משרות פתוחות
    שירות לקוחות
    20 משרות פתוחות
    כספים וכלכלה
    18 משרות פתוחות
    מכירות
    10 משרות פתוחות
    מחסנאות
    10 משרות פתוחות
    סטודנטים
    9 משרות פתוחות
    חשמל ואלקטרוניקה
    8 משרות פתוחות
    ביטוח
    6 משרות פתוחות
    אחזקה ואנשי מקצוע
    6 משרות פתוחות
    רכב ומכונאות
    5 משרות פתוחות
    נהגים שליחים והפצה
    3 משרות פתוחות
    ייצור ותעשייה
    3 משרות פתוחות
    רכש ולוגיסטיקה
    3 משרות פתוחות
    הוראה, חינוך והדרכה
    2 משרות פתוחות
    מחשבים ורשתות
    2 משרות פתוחות
    תוכנה
    1 משרה פתוחה
    אינטרנט
    1 משרה פתוחה
    בניין, בינוי ותשתיות
    1 משרה פתוחה
    יבוא יצוא
    1 משרה פתוחה
    פרסום שיווק ויחסי ציבור
    1 משרה פתוחה
    מזון, מסעדנות ואירועים
    1 משרה פתוחה
    משפטים
    1 משרה פתוחה

    משרות לין ביכלר- רמת גן

    הצעות עבודה
    מתוך 12
    נמצאו 114 משרות
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: תל אביב יפו ורמת גן
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לסטודנטים
    לבנק מצליח דרוש /ה בנקאי /ת אישי /ת באזור המרכז!
    התפקיד כולל מתן שירות פרונטלי ללקוחות הבנק, ניהול חשבון, פתיחת חשבונות, הפקדות, משיכות, מט"ח.
    הזדמנות מעולה להשתלב בבנק מוביל, המון אופציות קידום בהמשך.
    ימי עבודה ושעות: 5 ימים בשבוע בהתאם לשעות פתיחת הסניף (א'-ה' / ב'-ו'),
    ימים ב' ו- ה' פיצולים (עד 18:30/19:00).
    שכר: 5,500+ נסיעות.
    אחרי שנה, בהתאם להערכת מנהל השכר עולה ל-6000!
    קליטה לבנק מהיום הראשון וקבלת תנאים מלאים כעובד /ת החברה! (דמי הבראה, פנסיה, אופציות קידום נרחבות וכו').
    דרישות:
    זכאות לתואר ראשון - חובה!
    ניסיון במשרות פרונטאליות, קבלת קהל - יתרון משמעותי.
    תודעת שירות גבוהה.
    זמינות מיידית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3979685
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת פרסום מובילה במרכז דרוש /ה איש /אשת SEM בעל /ת ניסיון של שנה!
    התפקיד כולל ניהול קמפיינים ממונים עבור לקוחות החברה, ביצוע אופטימיזציה לאתרי החברה.
    עבודה שהיא בצוות.
    משרה מלאה, א-ה.
    8:00- 17:00 נכונות לשעות נוספות.
    קליטה כעובדי /ות חברה מהיום הראשון!
    דרישות:
    - ניסיון בתחום של שנה ומעלה - חובה!
    - ידע טכני נדרש: גוגל אדוורדס, גוגל אנליטיקס - חובה!
    - תואר ראשון - יתרון משמעותי.
    - אנגלית ברמת גבוהה מאוד, כולל דיבור. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4147593
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
    לחברה הכי מצליחה ומפנקת בארץ בתחום מיזוג אויר דרוש /ה עוזר /ת טכנאי /ת מיזוג אויר לאזור ת"א, ירושלים וחיפה והשפלה!
    אחזקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר מרכזיות / תעשייתיות, איתור, אבחון תקלות ותיקונם,
    טיפולים מונעים במערכות.50% עיסוק בחשמל- לוחות, תוכניות, שדרוג לוחות, תקלות.
    20% מכניקה- לוחות, בקרות מבנה DDC, ניקיון פילטרים, תחזוקה שוטפת.
    ימים ושעות: א-ה- 8:00-17:15.
    שכר ממוצע בין 5500 ל6000 - לא כולל ש.נ.
    תנאים נלווים: מענק אי היעדרות- 240 ש"ח + קרן השתלמות לאחר שנה + סלולרי + החזר על נסיעות.
    דרישות:
    רישיונות: רישיון חשמל עוזר /מעשי /מוסמך בתוקף.
    ניסיון מקצועי קודם:
    ניסיון טכני : טכנאי /ת שירות, מרכיב /ה מכאני /ת, מתקין /ה, שיפוצים.
    ניסיון צבאי: חשמלאי /ת רכב /מסוקים /בניין /גנרטורים ועוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4167068
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה דרושים /ות עובדים /ות למח' ייצור והרכבת גופי תאורה.
    משרה מלאה, 5 ימים בשבוע 7:00-17:00.
    שכר - 6500 ברוטו + נסיעות.
    ארוחות מסובסדות!
    קיימות הסעות מהערים - נתניה, חולון, ראשל"צ ובת ים.
    דרישות:
    בעל /ת ניסיון ורקע בחשמל בסיסי.
    ניסיון באלקטרוניקה - יתרון.
    ידע בחיווט ובידוד חשמל והבנה בסיסית של תורת החשמל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4178801
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למגוון לקוחותינו דרושים /ות רפרנטי /ות תפעול ללא ניסיון!
    התפקידים כוללים מטלות בק אופיס שוטפות, כגון: הקלדת נתונים, סריקות, הדפסות, תיוק מסמכים.
    התפקידים מגוונים בתחומי ביטוח, תקשורת, השקעות, רכבים וכו'
    **ישנם תקנים רבים היכולים להתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות **
    * הזדמנות מעולה להשתלב בחברות מובילות במשק ולצבור ניסיון! *
    משרה מלאה.
    שכר מעולה למתאימים /ות!
    תנאים סוציאלים מעולים!
    דרישות:
    1. בגרות מלאה- חובה!
    2. נכונות למשרה מלאה, שעות נוספות בהתאם.
    3. תואר ראשון - יתרון משמעותי! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4239255
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    דרוש /ה רפרנט /ית תפעול לבית השקעות יוקרתי!
    עבודת צוות הכוללת פתיחת חשבונות, הפקדת צ'קים, ביצוע העברות וכו'.
    ימים: א-ה שעות: 8:00-17:00.
    שכר בסיס + נסיעות + שעות נוספות + ארוחות מסובסדות.
    סביבת עבודה צעירה ודינאמית.
    יש תקן שמתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות וגם תקן לאקדמאים /ות ללא ניסיון.
    דרישות:
    תואר ראשון - יתרון!
    בגרות מלאה- חובה.
    ניסיון בנקאי / ביטוח / גמל - יתרון!
    שליטה מלאה באופיס.
    זמינות מיידית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4243230
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    דרושים /ות בנקאיים /ות אקדמאיים /ות לבנק מוביל - לבעלי /ות ניסיון בתחום הבנקאות!
    פירוט המשרה:
    מתן מלוא השירותים הבנקאיים ללקוחות הבנק: מתן אשראי, הנפקת כרטיסי אשראי, פיקדונות, תוכניות חיסכון ופתיחת חשבונות.
    התפקיד דורש עבודת צוות וממשקים- בתוך הסניף ומול המטה.
    העבודה תחת לחץ ותחת נהלים ורגולציות קפדניים.
    קליטה ישירה לבנק החל מהיום הראשון!
    שעות וימי העבודה: בהתאם למתכונת העבודה בסניף (לכל סניף יש שעות מוגדרות מראש).
    סידור העבודה יכול /ה להשתנות, מעת לעת, בהתאם לשינויים שיחולו במתכונת העבודה של הסניף.
    נא לציין ציפיות שכר (שכר גבוה למתאימים /ות).
    דרישות:
    1. תואר ראשון- חובה!
    2. ניסיון בתחום הבנקאות (מינימום שנתיים) - חובה!
    3. ערבית שפת אם- חובה!
    4. תואר שני- יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4264708
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת ביטוח מובילה בר"ג דרוש /ה רפרנט /ית תפעול באגף הבריאות.
    משרה זמנית לחצי שנה + אופציה גבוהה מאד להמשך.
    התפקיד כולל הפקה וקליטת נתונים, תפעול פוליסות, ביצוע שינויים בפוליסות, מתן שירות לסוכנים ומפקחים וכו'.
    משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:30.
    שכר של 6500 + נסיעות + תשלום על ש"נ.
    קליטה ישירה לארגון!
    דרישות:
    תואר אקדמאי יתרון.
    ניסיון תפעולי קודם.
    ידע באופיס ותוכנות מחשב.
    יחסי אנוש טובים.
    מוסר עבודה גבוה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4276677
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: בני ברק ורמת גן
    היקף המשרה: מספר סוגים
    ליבואנית רכב מובילה דרוש /ה פקיד /ת יבוא החלפה לחל"ד לתקופה של חצי שנה.
    התקפיד כולל ניהול ותפעול משלוחי הייבוא בחברה, בקרה פיננסית של החשבוניות, קשר יומיומי עם עמילי מכס, עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, תפעול ובקרה על משלוחי הייצוא.
    משרה מלאה, 5 ימים בשבוע בין 8:00-17:00.
    ארוחות מסובסדות!
    דרישות:
    ניסיון קודם ביבוא /יצוא - חובה!
    אנגלית ברמה טובה. 
    שליטה בOFFICE - אקסל ברמה טובה!
    היכרות עם מערכת SCMASTER / מערכות ניהול שרשרת אספקה - יתרון!
    יכולת עבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4282251
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    נכון לתאריך 01/05/2017
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בפ"ת דרוש /ה מתאם /ת שירות רפואי.
    מתן ותמיכה אדמיניסטרטיבית לפעילות מוקד שרות לקוחות, קבלת מרשמים, קבלת התחייבויות מקופות, תיאום המשכי טיפול, הכנת דוחות למוסדות ותיאום מועדי אספקה, יכולת עבודה מול מגוון רחב של מטופלים.
    עבודה תחת לחץ, עבודה מול ממשקים שונים בחברה ומחוצה לה.
    העבודה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00.
    שכר 6000 - 7000.
    דרישות:
    ניסיון במתן שירות - יתרון.
    היכרות תוכנות האופיס - חובה.
    היכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון.
    כושר ביטוי מצוין. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4287574
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 12

    מי אנחנו?

    חברה בתחום: השמה / כ"א
    /
    סה"כ עובדים: 101-500

    חברת " לין ביכלר משאבי אנוש בע"מ" הינה חברה למתן שירותי משאבי אנוש הפועלת במשק כ- 27 שנה.
    החברה מטפלת בכל שלבי  האיתור, הגיוס, המיון ואבחון משאבי אנוש. כוח האדם מוצע על בסיס זמני או על בסיס קבוע בשיטת ההשמה ובשיטת ההעסקה. לין ביכלר מספקת עובדים לכל התחומים במשק כולל דרגי ניהול בכל הרמות. לחברה ניסיון נרחב בהפעלה וניהול פרויקטים ארציים, והעסקת קבוצות עובדים גדולות בשיטת ה- Cost.
    החברה מפעילה באופן קבוע מרכז הערכה, אבחון והתאמה לעובדים במשרדיה.
    רישיונות: לין ביכלר הינה בעלת שני רישיונות של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה: רישיון לפעול כקבלן כוח אדם.
    רישיון לקיום לשכת עבודה פרטית. הסכם קיבוצי: החברה חתומה על הסכם עבודה קיבוצי עם הסתדרות העובדים.
    מגוון הפתרונות התעסוקתים שמציעה החברה כוללים בין היתר:
    1. השמת עובדים בכירים: מחלקת השמת בכירים של החברה מגיסת עובדים בכירים לתפקידי מפתח בארגוני הלקוחות,מתמחה בתחום ההיטק, בתחום שוק ההון ובעלת מחלקה מיוחדת בתחום עריכת דין, עובדים אלה מוצעים לרוב על בסיס משרות קבועות בהשמה חד-פעמית.
    2. השמת והעסקת עובדים מקצועים: לקוחות הזקוקים לעובדים מקצועים לפרקי זמן קצרים או קבועים על בסיס של קליטה בהשמה חד פעמית או העסקת עובד באמצעות לין ביכלר ואופציה לקליטתו בהמשך.
    3. הצבת עובדים זמנים: באפשרות החברה לגייס ולהציב עובדים זמנים לפרקי זמן קצרים בהתראה קצרה ומידית עפ' דרישת הלקוח.

    לין ביכלר מציבה את איכות השירות בראש סולם ערכיה ומתאימה את סוג ההתקשרות בהתאם לדרישות היחודיות של הלקוח. מסלולי ההתקשרות:

    1. השמה חד פעמית:  קליטה מיידית  של העובד לארגון תמורת תשלום עמלה חד פעמית וקבלת התחיבות חברתנו להעסקה מוצלחת.
    2. שיטת COST+ :  מסלול העסקה זמנית מתמשכת כאשר העובד מקבל את שכרו מלין ביכלר ,עם אופציה לקליטתו בהמשך.
    3. שיטת PAYROLL : בשיטה זאת באפשרות הלקוח להעביר את העובד שלו ללין ביכלר והיא מעסיקה אותו ומשלמת את שכרו ודואגת לכל תנאיו הסוציאלים.              
    בין  לקוחות החברה נמנות חברות ממשלתיות וציבוריות מהגדולות בכל ענפי המשק:
    רשתות שיווק,בנקים, חברות ביטוח, חברות הייטק ואלקטרוניקה, חברות תקשורת,
    הרבתי השקעות,ומפעלי תעשייה.
    לחברה יש את התשתית, הידע, הניסיון המוכח והיכולת לתת מענה לצרכים הנדרשים ע"י לקוחותיה  אשר מגובים ע"י מנהלים מנוסים ומקצועיים. ניסיון של 20 שנה בגיוס משאבי אנוש בזמינות גבוהה. ניסיון של 20 שנה בגיוס כ"א בשיטת ההשמה ובשיטת ההעסקה. יכולת ארגונית, לוגיסטית וטכנולוגית לאיתור, גיוס, מיון והערכת עובדים כולל מרכז הערכה ייחודי. מערכת מחשוב משוכללת. החברה רושמת לזכותה חוסן פיננסי, הצלחה ניהולית, רמה מקצועית גבוהה וצוות עובדים מנוסה. החברה זוכה למוניטין טובים בקרב ציבור לקוחותיה בהווה ובעבר. לחברה רשת סניפים בערים ראש העין, פתח תקווה, רמת גן, תל אביב ואשדוד.נשמח לעמוד לרשותך בכל עת לכל שאלה והבהרה נוספת.

    לין ביכלר


    +

    איפה אנחנו נמצאים?

    ביאליק 80, רמת גן /
    חברות דומות שיכולות לעניין אותך