איש /אשת תפעול משרד מכירות (ראש העין) לקוחות עסקיים בחברה תעשייה-הנדסית (משרדי החברה) - כולל ניהול לקוחות ושירות מוכר.
תפקיד מרתק בעבודה מקצועית לקוחות העסקיים (חברות תעשייתיות/ הנדסיות) שלנו במשרדי חברה תעשייתית-יצרנית מבוססת: התפקיד מצריך יכולת של עבודה בעיקר מול אנשי רכש והזמנות בצד הלקוח, עבודה עם מהנדסים או מנהלי מכירות שטח של החברה שלנו.
ניהול אמיתי של אופרציה, שירות, אדמיסטרציה, תפעול הזמנות ומעקב של לקוחות עסקיים גדולים במטה המשרדים של החברה (מתאים גם לתפקיד שני או שלישי). חובה: מקצוענות + חשיבה מעמיקה + הכרות או יכולת ללמידה טכנית בסיסית עם מפרטים או שירטוטים טכניים.
מפעלי ומשרדי החברה ממוקמים בראש העין/ א"ת ברקן (החברה עוברת עוד חצי שנה לראש העין. בחצי השנה הקרובה היא בא"ת ברקן).
בעל/ת התפקיד יוסק בתהליכי ניהול אופרציית לקוחות מול ההנדסה ות"פי בתפעול לקוחות, הצעות מחיר, גישה למכרזים וניהול לקוחות מינהלתי ומסחרי.
בשלב הראשון משך מספר חודשים ועד כשנה בעל התפקיד נמצא בהכרות מקצועית עמוקה בניהול משרדי של לקוחות תעשייתים (לקוחות ענק), בבניית הצעות מחיר ולימוד שיטות תימחור וייצור של תהליכי המפעלים.
בשלב המשכי ניהול זה יכלול ייזום וניהול עצמאי של קבוצות של גופים גדולים בתעשייה במשק הישראלי (כולל גופי תעשייה גדולים או ביטחוניים כמו רפא"ל/ תע"ש/ אלביט/ IWI או לחליפין מפעלי הייצור והתעשייה המובילים בישראל - עבודה מול הרכש).
מה התפקיד כולל?
- שירות ומכירות - בפעילות קיימת והרחבת פעילות חדשה
- תפעול ולוגיסטיקה- ממשק עבודה עם הרכש, קניינות יבוא/יצוא ומפעל
- מענה מומחה כמכירות פנים/ "בק-אופיס" - לניהול תפעול ושירות תיקי לקוחות (במשרדי החברה באזור העסקים והתעשייה של אריאל / ברקן)
- פיתוח פתרונות ועיצוב הצעות מחיר עם ההנדסה.
- נדרשת התמחות מקצועית גם בצד ההנדסי/טכני של החברה.
אופציה עתידית ל 70% משרד, 30% שטח (יציאה ללקוחות - לא חובה) מתאים מאוד אחרי תפקיד ראשון או שני במכירות פנים, בשירות לקוחות או תפעול או רכש או בניהול תיקי לקוחות מסחרי - עסקי או customer success manager בתעשייה.
רמות שכר כנהוג בחברות תעשייתיות-יצרניות (זו לא חברת הייטק)
דרישות:
- א/נשים טובים.
- אנרגיה מקצועית וחיובית במקום העבודה.
דרישות נוספות/ רצוי גם:
- יכולת התמודדות עם סוגיות טכניות
-הנדסיות ברמת נותן שירות ומומחה ניהול לקוחות.
- רקע וניסיון בניהול תיקי לקוחות וחשיבה עסקית-שירותית-מסחרית.
- התאמה לשלב תהליכי שירות/ סחר/ וחשיבה טכנית.
- נכונות לאזור הגיאוגרפי של משרדי החברה.
- פתוח לבעלי/ות רקע אחרי תפקיד ראשון או שני גם ברכש/ קניין/ לוגיסטיקה.
- יכולת מתן שירות ללקוחות מוסדיים ותעשייתים.
- יתרון - אפשרות הגעה עצמאית (אזה"ת ברקן/אריאל ואחר-כך ראש העין).
- נמרצות חדשנות חשיבה עסקית.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.