מנהלת צוות שירות לקוחות ומכירות תהיה אחראית על ניהול שוטף של צוות המונה 4 נציגים, והובלת תחום השירות והמכירה ללקוחות החברה. התפקיד כולל אחריות על חווית הלקוח, ליווי מסע הלקוח משלב ההצטרפות ועד סיום השירות, טיפול בפניות ותקלות, ותיאום בין מחלקות שונות (שיווק, פיתוח עסקי ועוד). בנוסף, התפקיד כולל ניהול מלאי של מוצרים/מכשירים והבטחת זמינות מלאה בהתאם לצורכי הלקוחות.
דרישות:
תחומי אחריות
ניהול, הנחיה וליווי מקצועי של צוות שירות ומכירות (4 נציגים).
אחריות כוללת על חווית הלקוח (Customer Experience) וניהול מסע הלקוח.
אחריות על תפעול וניהול מלאי המוצרים/מכשירים.
שיפור תהליכי שירות ומכירה בשיתוף פעולה עם מחלקות נוספות.
הכשרה מקצועית של הצוות, כולל הטמעת נהלים וכלים חדשים.
מעקב אחר ביצועי הצוות ועמידה ביעדים שירותיים ומכירתיים.
טיפול בבעיות מורכבות.
עבודה שוטפת עם מערכות CRM.
כישורים נדרשים
כישורי תקשורת ושירות לקוחות גבוהים.
ניסיון מוכח במכירות ושיווק.
יכולת אנליטית מצוינת.
יכולת לבנות ולתחזק קשרים חיוביים עם לקוחות.
שליטה במערכות CRM והיכרות עם כלי תמיכה בלקוחות.
תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק, תקשורת או תחום רלוונטי אחר.
ניסיון בתחום ניהול חירום או שירותי חילוץ יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.