התפקיד כולל:
- ניהול שוטף של המשרד
- תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות ההנהלה
- טיפול בחשבוניות, התאמות בנקים ועבודה מול ספקים
- קשר עם לקוחות, תיאום פגישות וניהול יומנים
תנאים מעולים למתאים/ה!
סביבת עבודה משפחתית ונעימה, תפקיד מגוון ומשמעותי בחברה יציבה.
דרישות:
- ניסיון קודם כמנהל/ת משרד- חובה
- ידע וניסיון בהנהלת חשבונות (עד רמה של תשלומים לספקים והתאמות)- חובה
- שליטה בתוכנות אופיס, הכרות עם תוכנות הנה"ח (כגון חשבשבת/ריווחית/חשבונית ירוקה)- יתרון
- אחריות, סדר, שירותיות ויחסי אנוש מעולים
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.