דף הבית » כל החברות »  דרושים svt
svt

דרושים svt

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות svt (2)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מרכז
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחומה בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת בק אופיס - תחום גבייה ללקוחות אסטרטגיים.
עבודה מול לקוחות אסטרטגיים גדולים ביותר של החברה.
התפקיד הנו עצמאי וכולל אחריות על תהליכי גבייה ייחודיים בחברה, כחלק מצוות הגבייה.

במסגרת התפקיד:
אחריות על תהליכי גבייה מול לקוחות אסטרטגיים (כ40 לקוחות).
עבודה עם מערכות ממוחשבות ייעודיות כגון ניפנדו ומערכות משרד הביטחון, שידורים, חיובים והזנת נתונים.
מעקב אחר סטטוס תשלומים, קליטת תקבולים והפקת דוחות.
עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים וחיצוניים.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד גבייה / בק אופיס חובה.
- ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים גדולים או מוסדיים יתרון משמעותי.
- שליטה במערכת ניפנדו / מערכת משרד הביטחון יתרון.
- שליטה מלאה במערכות ממוחשבות -חובה
- אחריות, סדר, דיוק, ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8435388
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת תשתיות בניה דרוש/ה קניינ.ית רכש למחלקת הלוגיסטיקה.

התפקיד כולל אחריות מלאה על תהליכי רכש בחברה, עבודה מול ספקים בארץ, ניהול מו"מ מסחרי, הפקת הזמנות, בקרה על אספקות ושמירה על רצף תפעולי עבור הארגון.

התפקיד מצריך יכולת מו"מ, חריצות, שירותיות, יכולת עבודה עצמאית ויכולת ניהול מספר משימות במקביל בסביבה דינמית.

תחומי אחריות:
* ניהול תהליך רכש מקצה לקצה: איסוף צרכים, קבלת הצעות מחיר, ניתוח הצעות וביצוע השוואות.
* ביצוע מו"מ מסחרי מול ספקים לשיפור תנאי רכש, מחירים, זמני אספקה ותנאי שירות.
* הפקת הזמנות רכש במערכת הארגונית ומעקב אחר אספקות עד למסירה מלאה.
* איתור, בחינה והרחבת מאגר ספקים בהתאם לצרכי המחלקה והפרויקטים.
* עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים: לוגיסטיקה, פרויקטים, מחסן, הנהלת חשבונות ועוד.
* פתרון בעיות מול ספקים, טיפול בחריגות, תיאומים ושיפור תהליכים מול גורמי חוץ ופנים.

משרה מלאה /א-ה/ 8:00-17:00 (ללא גמישות)
דרישות:
* ניסיון של שנה לפחות כקניינ.ית / רפרנטית רכש- חובה.
* ניסיון מוכח בביצוע מו"מ עצמאי וישיר מול ספקים- חובה.
* שליטה טובה באקסל וביישומי מחשב- חובה.
* ניסיון קודם בתחומי מכירות / ניהול לקוחות- יתרון משמעותי.
* יכולת ניתוח והבנת צרכים מסחריים, ירידה לפרטים וראייה מערכתית.

* יכולת הגעה עצמאית לאזור מצפון לחריש

משרה מס #794644 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438792
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו