ניהול hands-on של קמפיינים דיגיטליים עם יעדי לידים ורכישות.
שליטה בפלטפורמות פייסבוק, טיקטוק, גוגל, נייטיב וכל מה שמביא תוצאות.
תכנון חכם של פלואו ההמרה ותפעול צוותי עיצוב וטכנולוגיה שעומדים לרשותך.
ניסויים והתנסויות בעולמות ה-AI והאוטומציה מחפשים אנשים עם סקרנות בעיניים.
אנליזה והפקת תובנות שיווקיות ועסקיות.
דרישות:
שנתיים של ניסיון hands-on בניהול קמפיינים בפוש חובה.
נסיון בניהול תקציבים של 200,000 ש"ח ומעלה בחודש? מעולה.
ניסיון עם Google Analytics ו-TAG Manager יתרון.
נסיון בעבודה מול לקוחות גדולים ויודע/ת לנווט תקשורת גם בלחץ.
המשרה רלוונטית לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.