לחברת מרלוג העמק באבן יהודה דרוש/ה פקיד.ת רכש ואדמיניסטרציה. לתפקיד משולב, מגוון ומלא עניין!
במסגרת התפקיד:
קבלת דרישות רכש סחורות
ניהול ובקרה על המנות רכש
הקלדות נתונים למערכת
עבודה מול ספקים
הקלדת חשבוניות
עבודה מול ממשקים רבים ומתן שירות לעובדי החברה
העבודה במשרה מלאה בימי א'-ה' בין השעות 08:00 17:00
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם חובה
שליטה מלאה ביישומי Office חובה
יכולת עבודה רב - ממשקית
יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה, סובלנות וגמישות, יכולת עבודה בצוות, סדר, דיוק
יכולות למידה גבוהות - חובה
יכולת התנהלות עם מספר משימות במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.