דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מלבאואר אדריכלים בע"מ
מלבאואר אדריכלים בע"מ

    דרושים מלבאואר אדריכלים בע"מ

    תחום עיסוק
    אדריכלות / תכנון / עיצוב פנים
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- מלבאואר אדריכלים בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מלבאואר אדריכלים בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    שכר: 15,000-18,000
    דרוש /ה מנהל /ת שיווק ופיתוח עסקי לחברת יעוץ בינלאומית בתחומי היעוץ העסקי והפיננסי.
    משרה מלאה בימים א'-ה', ומשרדי החברה יושבים בת"א
    במסגרת העבודה:
    - יזום תהליכי פיתוח עסקי ושיווק שירותי החברה
    - עבודה שוטפת מול לקוחות פוטנציאליים וקיימים
    - ניהול תהליכי מכירה, הכנת הצעות מחיר ומענה למכרזים
    - יצירת שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל
    - אחריות על פעילות שיווקית: תכנון וביצוע כנסים, הכנת חומר שיווקי, מידעונים ופרסומים מקצועיים
    דרישות:
    בוגר /ת תואר ראשון - כלכלה/ ראיית חשבון/ עו"ד / מנהל עסקים/ שיווק
    בעלי ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בתחום הפיתוח העסקי, שיווק ומכירות
    מוטיבציה גבוהה להצלחה ונכונות להשקעה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד
    יכולת עבודה מול מנהלים ולקוחות במגזר העסקי ו/או הממשלתי
    שליטה טובה בכלי מייקרוסופט ומערכות טכנולוגיות רלוונטיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7304317
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה פרויקטאלית באזור המרכז דרוש/ה מנהל /ת תפעול ובקרה תקציבית.
    התפקיד כולל:
    הובלה וריכוז עבודת המטה להכנת תוכנית עבודה שנתית / רב-שנתית.
    מעקב תקציבי של תכנון מול ביצוע ברמה תחומית וברמת החברה, להבטחת העמידה ביעדי התכנית.
    ניהול מערכת הדיווח של החברה תוךך הבטחת הלימתה אל מערכת הכספים.
    באחריות על האו"ש בחברה.
    ייזום, בחינה והובלה של תהליכי עבודה ו/או טכנולוגיות לצורך התייעלות.
    ליווי וניהוג של פרויקטים מרכזיים ברמת החברה.
    סיוע למנכ"ל החברה בזיהוי ומימוש הזדמנויות עסקיות.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / הנדסה צעשייה וניהול - חובה
    לפחות 3-5 שנות ניסיון בעריכת תוכנית עבודה שנתית וניהול פרויקטים גדולים ומורכבים תוך ניתוח תקציב מול ביצוע ברמה החודשית - חובה
    ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומגזר ציבורי - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7675819
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בA-one Legal Recruitment
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    ייצוג משפטי בכנסת ומול משרדי ממשלה לקידום הנושאים שבליבת העשיה של העמותה;
    ייצוג העמותה וקידום האינטרסים של אנשים המיוצגים על ידי העמותה מול הממסד ובפורומים וקואליציות סנגוריות עם ארגונים נוספים;
    מתן ייעוץ משפטי וסנגורי שוטף לוועד העמותה, למנכל ולהנהלת העמותה ולכל אגפי, מסגרות וסניפי העמותה ברחבי הארץ;
    הקפדה ופיקוח על התנהלות משפטית תקינה של העמותה, לרבות מול רשם העמותות הגשת דוחות שנתיים וקבלת אישור ניהול תקין, ליווי משפטי להליכי ביקורת פנימיים וחיצוניים ועוד;
    אחריות על תביעות והליכים משפטיים שהעמותה הינה צד להם, כולל ליווי הליכים בבתי המשפט, התנהלות מול חברת הביטוח ומול עוד מייצגים;
    כתיבת נהלי העמותה והוראות העבודה של העמותה, עדכון נהלים והוראות קיימים וכתיבת חדשים;
    כתיבת ובדיקת כל ההסכמים שהעמותה צד להם. הסכמים בכל התחומי הפעילות של העמותה: בינוי, אספקת שירותים, פרויקטים,שכירות ועוד, הסכמים הנחתמים מול: קבלנים, ספקים, נותני שירותים, בעלי נכסים ועובדים;
    הכנת מכרזים
    דרישות:
    תואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוכר בישראל;
    חברות בלשכת עוד בישראל;
    עבודה כעוד במשך 10 שנים לפחות;
    ניסיון קודם בניהול צוות עורכי דין;
    ניסיון בעבודה משפטית במגזר השלישי מול משרדי הממשלה ובכנסת;
    ידע וניסיון במשפט אזרחי, מסחרי ומנהלי, דיני עמותות ודיני עבודה;
    יחסי אנוש מעולים;
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בריבוי משימות;
    יכולת ארגונית וניהולית גבוהה;
    תודעת שירות גבוהה ורגישות חברתית ואנושית;
    ראייה מערכתית ויכולת להתנהל אל מול מספר רב של ממשקים ;
    הזדהות עם ערכי העמותה; המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7687836
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    KPMG - סומך חייקין רואי חשבון
    דרושים בKPMG - סומך חייקין רואי חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    אנחנו ב-KPMG ISRAEL, פירמה גלובלית מהגדולות בעולם, מתמחים בשירותי ביקורת וייעוץ עסקי ומלווים את החברות המובילות במשק, הצמיחה שלנו מונעת ע"י תוצאות אמתיות עבור הלקוחות שלנו.
    KPMG מגייסת חוקר/ת בלוקצ'יין
    התפקיד כולל:
    השתלבות בפרויקטים בתחום הייעוץ למוסדות פיננסיים ולחברות העוסקות בתחום הקריפטו, ייעוץ בתחום הבלוקצ'יין והקריפטו וביצוע חקירות באמצעות כלי Blockchain Analytics.
    התפקיד מאפשר היכרות מעמיקה עם תחום המטבעות הקריפטוגרפיים והממשק ההולך וגובר בין שוק הקריפטו לשוק הפיננסים והבנקאות המסורתי.
    התפקיד יכלול עבודה שוטפת מול הגופים הפיננסיים המובילים במשק, ומול מגוון חברות בלוקצ'יין וקריפטו, תוך שימוש בכלי Blockchain Analytics לניטור וחקירת פעילות על גבי הבלוקצ'יין ומחוצה לו, ויצירת תמונה הוליסטית של פעילות הלקוח, לרבות זיהוי חשיפות לפעילות בעלת סיכון מוגבר להלבנת הון, מימון טרור וסנקציות וכן ביצוע חקירות של חשדות לפשיעה פיננסית באמצעות ניתוח הפעילות על-גבי רשתות הבלוקצ'יין השונות.
    דרישות:
    היכרות עם כלי Blockchain Analytics כגון Chainalysis, TRM, CipherTrace ואחרים- חובה
    שליטה טובה ב- EtherScan ו- Blockchain Explorer והיכרות עם טכנולוגיות הבלוקצ'יין המובילות- חובה
    שליטת גבוהה באנגלית, לרבות קריאה כתיבה ודיבור- חובה
    שליטה טובה ב- Excel- חובה
    תואר ראשון בתחום משיק לפעילות המחלקה פיננסי, משפטי ו/או טכנולוגי- יתרון
    היכרות עם תהליכים עסקיים ופיננסיים ומכשירים פיננסיים מורכבים- יתרון
    היכרות עם תחום הפינטק ועולמות הפיננסים- יתרון
    יכולות ניסוח גבוהות בכתב ובעל פה
    יכולת אנליטית וראייה רוחבית של תהליכים
    יכולת ללמידה עצמאית ומהירה של תחומים חדשים
    המשרה מיועדת לכלל הא.נשים, אנו תומכים בגיוון ורואים בכך עוצמה ויכולת התפתחות ולמידה, דוגלים בהכלה ומעצימים נשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7703456
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בMatch השמה מחברת
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחומה ברמת החייל דרוש/ה מנהל.ת גבייה ואנליסט אשראי, מומחה ללקוחות וגבייה
    התפקיד כולל:
    - הקמה (ONBOARDING) של לקוח חדש במערכות החברה, לצד ניתוח נדרש לקבוע גובה אשראי, בטחונות ואמצעי תשלום.
    -ניתוח חודשי שוטף של האשראים אשר הועמדו ללקוחות, למול יתרות שוטפות וטיפול בחריגות ובאובליגו.
    -עבודה שוטפת עם דוחות ניהוליים של מצב הגבייה לבחינת התאמת מועדי התקבולים (לרבות מטבע העסקה) אל מול תנאי העסקאות ובחינת מצב הגבייה למול תנאי העסקה.
    - יכולת ניהול משא ומתן גבוהה לקביעת גובה אשראי, בטחונות ואמצעי תשלום.
    -שימוש בכלל אמצעי וכלי ניהול הגבייה הקיימים והאפשריים בכלל פלטפורמות העבודה, לרבות מאגרי מידע עסקי/מערכת ERP, אינטרנט וכד'.
    -אישור שוטף של חריגות אשראים במערכת ובכלל וכן ניטור לקוחות וניהול סיכונים.
    -ביצוע ובקרה שוטפת של התאמות כרטיסים, נאותות תנועות פתוחות בכרטיסי הלקוחות לבחינה וטיפול מיידי.
    -עבודה שוטפת מול חברות האשראי, הבנקים וכלל המערכות הפנים ארגוניות.
    דרישות:
    ניסיון של 7 שנים לפחות בתחום הגבייה - יתרון לענף ה-IT
    ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום הנהלת חשבונות
    יכולות וכישורי ניהול מו"מ
    עבודה שוטפת עם תוכנות מחשב- עדיפות ל- SBO, אינטרנט, אתרים עסקיים
    ידע באקסל-פונקציות מורכבות לביצוע אנאליטיקה, ייצוא קבצים ובניית דוחות
    מוסר עבודה גבוה
    אמינות גבוהה ויושרה
    יחסי אנוש מעולים, מוטיבציה, ראש גדול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697921
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    עמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות
    דרושים בעמיתים קרנות הפנסיה הוותיקות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לבני 50 פלוס
    ניהול עובדים: שני מנהלים ו8 עובדים.
    ניהול נכסים (בהשכרה) ושיפורים במושכר במספר בניינים הפזורים בערים שונות בישראל.
    ניהול הרכש, ההתקשרויות והקשר עם ספקי האגף, לרבות תשלומים.
    בניית תקציב המינהל וביצוע בקרה תקציבית.
    אחריות על בטיחות ובטחון.
    אחריות על ההיבטים הלוגיסטיים של המשכיות עסקית בשעת חירום (BCP).
    ניהול צי הרכב (רכבי ליסינג).
    מתן המענה הלוגיסטי לרבות: אחזקה, שליחויות, הסעות, תקשורת, דואר, וטלפוניה.
    כתיבת ועדכון נהלי האגף.
    דרישות:
    בעל/ת תואר ראשון לפחות ממוסד אקדמי באחד התחומים הבאים: כלכלה, מנהל עסקים, הנדסה חובה.
    שליטה באקסל ברמה גבוהה - יתרון.
    ניסיון בתפקידי ניהול תפעול ולוגיסטיקה בכירים בארגון גדול לפחות משך 5 שנים.
    ניסיון בהובלת תהליכי התייעלות תפעולית (חיסכון בהוצאות) בארגונים באמצעות רכש ושיפור התפעול.
    ניסיון בניהול רכש בכיר- יתרון להיכרות עם תהליכי עולם הרכש הציבורי / ממשלתי.
    היכרות עם שוק הנדל"ן למשרדים במרכז הארץ וניסיון בניהול מו"מ מול חברות נדל"ן.
    ניסיון בהובלת שיפורים במושכר (שיפוץ) ניהול עבודת אדריכל / קבלן בנין / נגר / חשמל ותקשורת.
    ניסיון בניהול מנהלים בדרגי ביניים.
    יכולת למידה עצמאית לצד עבודת צוות.
    ניסיון בכתיבה של מסמכי מכרזים ונהלים.
    יכולת לערוך ולהציג ניתוחים כלכליים תומכי החלטות.
    יכולת להובלת שינויים ולהתמודדות עם שינויים.
    אחריות, חריצות, דיוק, יסודיות, עצמאות, סדר וארגון ואוריינטציה שרותית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7521548
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באקים AKIM ישראל
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    סנגור משפטי בכנסת ומול משרדי ממשלה לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות שכלית וייצוג העמותה הממסד ובפורומים וקואליציות סנגוריות
    מתן ייעוץ משפטי וסנגורי שוטף לוועד העמותה, למנכ"לית ולהנהלת העמותה ולכל אגפי, מסגרות וסניפי העמותה
    ליווי משפטי סנגורי שוטף לאגף הסנגור הקהילתי, לוועד ההורים הארצי בדיור התומך וליו"ר סניפי אקים
    אחריות על הקליניקה המשפטית של אקים באוניברסיטת רייכמן
    הקפדה ופיקוח על התנהלות משפטית תקינה של העמותה, לרבות מול רשם העמותות הגשת דוחות שנתיים וקבלת אישור ניהול תקין
    אחריות על תביעות והליכים משפטיים שהעמותה הינה צד להם, כולל ליווי הליכים בבתי המשפט
    כתיבת נהלים והוראות העבודה של העמותה
    כתיבת ובדיקת ההסכמים שהעמותה צד להם בכל התחומי הפעילות: בינוי, שירותים, פרויקטים,שכירות ועוד
    הכנת והגשת המכרזים בהם העמותה מתמודדת המתפרסמים על ידי משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ועוד במגוון תחומי הפעילות
    הכנת חוות דעת משפטיות וניירות עמדה עבור ומטעם העמותה
    דרישות:
    תואר ראשון במשפטים ממוסד אקדמי מוכר בישראל;
    חברות בלשכת עו"ד בישראל;
    עבודה כעו"ד במשך 10 שנים לפחות;
    ניסיון ניהולי קודם;
    ניסיון בעבודה משפטית סנגורית במגזר השלישי מול משרדי הממשלה ובכנסת;
    ידע וניסיון במשפט אזרחי, מסחרי ומנהלי, דיני עמותות ודיני עבודה;
    יחסי אנוש מעולים;
    כושר התבטאות גבוה בע"פ ובכתב;
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בריבוי משימות;
    יכולת ארגונית וניהולית גבוהה;
    תודעת שירות גבוהה ורגישות חברתית ואנושית;
    חריצות, יוזמה, אחריות, גמישות וחשיבה יצירתית;
    ראייה מערכתית ויכולת להתנהל אל מול מספר רב של ממשקים ;
    הזדהות עם ערכי העמותה; המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7664081
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?