אדמיניסטרציה שוטפת: עבודה מול מחשב, מענה לטלפונים, תיוקים, קביעת פגישות ורישום פרוטוקולים, ניהול יומן, ארגון ישיבות וניהול קופה קטנה.
ניהול תוכנת מלאי וביצוע פרויקטים שונים כגון: ימי התרמה שנתיים, תכנון נופשים לדיירים ולעובדים וכיו"ב.
עבודה מול ממשקים חיצוניים (ספקים ונותני שירותים, רווחה, עמותות שונות וכיו"ב) ועבודה מול ממשקים פנים ארגוניים (מטפלות, צוות פרא-רפואי, עו"ס וכיו"ב)
דרישות:
תואר ראשון במדעי החברה- יתרון
שליטה ביישומי מחשב: Office ואאוט לוק, הקלדה עיוורת
יכולת ונכונות ללמוד ולהירתם לביצוע תפקידים נוספים
כושר שיפוט וקבלת החלטות
יכולת עבודה בלחץ ובסביבה דינאמית ויכולת עמידה בריבוי משימות
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
יכולת מעקב אחרי משימות ויכולת קביעת סדרי עדיפויות
יכולת ארגון גבוהה, חרוצה ואחראית
מסודרת טמפרמנטית, אסרטיבית, אמינה ואדיבה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.