מתן שירות טלפוני ופרונטאלי למועמדי ותלמידי המכללה
ליווי המועמדים טרם ובמהלך הכשרתם במכללה הכולל תאום פגישות חיצוניות רלוונטיות לתהליך הכניסה למכללה
ליווי הליך קליטת מועמדים במערכת LM (ליד מנג'ר)
התנהלות שוטפת במכללה, מול מטה המכללות וגורמי חוץ רלוונטיים
הכנת תוכנית לימודים להכשרה העיונית ותאום תוכנית לימודים עם מרצים חיצוניים
גביית כספים מהתלמידים וניהול קופה
ניהול השוטף במשרדי המכללה
8-17 גמישות ל7-16
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים בשירות לקוחות/ תפעול/ אדמין - חובה
ידע בתוכנות האופיס (Excel, Power point, Word, Outlook)- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.