דף הבית » משרות לפי חברות » סיימן סחר בע"מ
סיימן סחר בע"מ

    דרושים סיימן סחר בע"מ

    תחום עיסוק
    מזון / מסעדנות / אירועים
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    דרושים ב- סיימן סחר בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- סיימן סחר בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה בתחום השיט דרוש /ה נציג /ת ייעוץ - שכר משתלם!
    במסגרת התפקיד - קבלת שיחות נכנסות מסוכני הנסיעות ולהתאים ללקוחות של הסוכנים את השיט לפי הדרישות שלהם, סוג האוניה, ימי השיט, סוגי החדרים, מסלול השיט.
    לאחר שההזמנה מתבצעת צריך לבצע את ההזמנה במערכות השונות ומול ממשקים שונים פנים וחוץ אירגונים ביצוע הזמנת השיט, כרטוס ההזמנה וכדומה.
    מישהו /י שמוכן /ה ללמוד את התחום!
    דרישות:
    ניסיון בתחום השיט - יתרון.
    ניסיון במכירות - יתרון.
    אנגלית ועברית ברמה גבוהה - חובה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5732002
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 1 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    1. עוזר /ת שיווקי /ת:
    אחריות על העלאות פרסומים ובקרות פרסומים במדיה הדיגיטאלית (FB, אינסטגרם ועוד).
    עבודה מול יועצים ונותני שירות בתחום השיווקי: משרדי יח"צ, פרסום, מפיקי אירועים, אחראי /ת תוכן בדיגיטאל ועוד.
    הפקת, תיעוד וארגון כל החומרים והעזרים השיווקיים במחלקה.
    קשר ומענה יומיומי למנהלי המכירות במחלקה בנושאי פרסום.
    2. ניהול משרד המכירות ו'יד ימין' של מנהל /ת השיווק והמכירות:
    קבלת אורחים ואירוח.
    אחריות על ניראות ואבזור המשרד.
    תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת לרבות: ניהול יומן ולו"ז, תיאום פגישות, הכנת חומרים לקראת פגישות, מעקב ובקרת משימות לביצוע.
    טיפול ב"לידים": עריכת שיחות יזומות לפונים, שירות ומענה ללקוחות פוטנציאליים וקיימים לצורך תיאום פגישות במשרד.
    עדכון מערכת ה CRM, בהתאם להתקדמות תהליכי המכירה.
    מתן שירות ומענה למנהלי המכירות בחברה.
    דרישות:
    o יוצא /ת משרד פרסום מוביל עם ניסיון של שנתיים לפחות - חובה.
    o יתרון למועמדים /ות שניהלו תיקי לקוחות פרימיום / מותגי יוקרה.
    o תואר ראשון בתחום רלוונטי.
    o ניסיון אדמינסטרטיבי של שנתיים לפחות - חובה.
    o ניסיון והיכרות טובה עם תחום הנדל"ן - יתרון משמעותי.
    o שליטה מצויינת בכל יישומי האינטרנט, תוכנות ה OFFICE והיכרות עם מערכות CRM.
    o אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    o צרפתית ברמה גבוהה - יתרון משמעותי. כמו כן, יתרון לשליטה בשפות נוספות.
    o הקפדה על ייצוגיות ועל סביבת עבודה אסתטית.
    o העבודה במשרה מלאה: בימים א'-ה' בין השעות: 9:00-17:00 ובימי ו'- בין השעות: 9:00-13:00, בתוספת שעות עבודה נוספות בהתאם לצורך.
    o רישיון נהיגה וניידות - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5779373
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 22 שעות
    מיקום המשרה: הרצליה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת נדל"ן הממוקמת בהרצליה דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת לתפקיד מעניין ודינאמי הכולל עבודה אדמיניסטרטיבית, ניהול וסנכרון שוטף בין החברות ועבודה מול ספקים.
    תיאור התפקיד:
    *תיאום לו"ז וניהול יומן חברה
    *הפעלת מערכות CRM ותיאום פגישות
    *ניהול וסנכרון מול החברות שבקבוצה בארה"ב
    *הנה"ח - עבודה עם תוכנה, התאמות, עבודה מול חשבת שכר
    *עבודה מול ספקים - עוד, חברות מטח, רו"ח
    דרישות:
    -אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
    -שליטה באקסל- חובה.
    -עצמאות ראש גדול, דייקנות, יחסי אנוש טובים.
    - ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה- חובה
    -שליטה מעולה בOFFICE- חובה.
    -שליטה טובה באנגלית- חובה.
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5783819
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?