דף הבית » משרות לפי חברות » הדסה מדיקל דרושים
הדסה מדיקל

    הדסה מדיקל דרושים

    תחום עיסוק
    רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    דרושים ב- הדסה מדיקל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- הדסה מדיקל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    לפני 23 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה נציג/ת שירות ותפעול לחדר בקרה!

    התפקיד כולל:
    מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות, פתיחה וסגירה של קריאות שירות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים,
    עבודה תפעולית שוטפת- מעקב אחר מערכות השליטה והבקרה של המוסד הרפואי ברצף התפעול והעברתן לגורם האחראי, תפעול אירועי חירום וכו'

    תנאים:
    עבודה במשמרות 24/7
    ימים א' - ש' - משמרות בוקר/צהריים/ערב
    שכר נקבע במעמד הראיון!
    ארוחות צהריים מסובסדות!
    קרן השתלמות!
    אווירה צעירה ודינאמית עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית!
    דרישות:
    ניסיון קודם בשירות לקוחות או אדמיניסטרציה - יתרון משמעותי
    שליטה בתוכנות האופיס - חובה
    שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6907316
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    לפני 23 שעות
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברת דלק מוטורס מזמינה אותך להיות חלק ממשפחת המוסך המרכזי בניר צבי (צמוד לאסף הרופא/ צריפין) בתפקיד נציג/ת קבלה ושירות וליהנות מתנאים מפנקים:
    חדר כושר, חדר אוכל מפואר, מתנות משמעותיות בחגים ואירועים אישיים ואפילו הנחות משמעותיות בטיפול/ תיקון (ממותגי החברה בלבד) רכבך.

    ** עבודה קבועה ויציבה לטווח ארוך**
    *** אפשרויות קידום בהתאם לכישורים ולביצועים בשטח***
    איך יראה היום שלך?
    מתן שרות ללקוחות המרכז.
    מענה טלפוני וחזרה ללקוחות.
    ביצוע סריקות והפקת דוחות אקסל.
    שעות עבודה:
    ראשון, שלישי- 08:30-18:00
    שני, רביעי, חמישי- 08:30-17:00
    שעות נוספות על פי הצורך
    דרישות:
    ידע וניסיון קודם בענף הרכב- יתרון
    ניסיון בשירות לקוחות
    יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
    תודעת שירות גבוהה
    חריצות ואכפתיות
    יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6901434
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    סוג משרה: מספר סוגים
    למוקד התפעולי של חטיבת הפארמה בחברת " שרן- רפואה עד הבית" דרוש/ה נציג/ת שרות ותפעול.
    התפקיד כולל, תפעול תוכניות תמיכה למטופלים, מתן מענה למטופלי התוכנית, ציוות בין צוות האחיות למטופלים, קשר רציף ועדכון חברות התרופות.
    עבודה במשרה מלאה א-ה, 08:00-17:00.
    מיקום: עבודה במודל היברידי משרדי החברה ממוקמים באזור המרכז.
    דרישות:
    ניסיון מוכח במוקדי שירות- חובה, עבודה במוקדי שירות רפואיים- יתרון.
    שליטה מלאה ביישומי אופיס- חובה.
    שליטה בעברית, באנגלית נדרשת יכולת קריאה והבנה
    תואר אקדמי מוכר/מזכירה רפואית- יתרון.
    היכרות/ניסיון בעבודה מול חברות פארמה בינ"ל- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6763391
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    לפני 1 שעות
    סוג משרה: מספר סוגים
    בואו והצטרפו אלינו! בואו להיות חלק מהמשפחה שלנו!
    חברה מובילה במשק דרוש/ה רכז/ת בק אופיס והעברת הודעות לגורמים בכירים בחברה!
    תיאור התפקיד- מתן מענה טלפוני ללקוחות הפונים בנושאי זכויות רפואיות וביצוע תשאול ראשוני בסיסי
    ניתוב הפניות לגורמים הרלוונטיים בתוך המוקד טיפול במסמכים המגיעים לתיבת המייל וניתוב לגורם המטפל,הזנת לידים, שמירת מסמכים, אישורי פגישות ועוד.
    ימי עבודה - ראשון-חמישי- 08:00-17:00!
    צ"ש: עד 8,000 ש"ח ותנאים מעולים!
    סביבת עבודה איכותית משפחתית ושווה!
    דרישות:
    ניסיון ממוקדי שירות - ייתרון משמעותי!
    שירותיות, אדיבות, יכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6909496
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    4 ימים
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    לאוניברסיטת בר-אילן דרוש/ה מנהל/ת תחום שיווק במדור שיווק ופרסום-מס' משרה ח' 90/22
    היקף משרה 100%
    תיאור התפקיד:
    ניהול ייזום וטיפול בכל הפעילות השיווקית של הפקולטות המחלקות ותוכניות הלימוד המגוונות באוניברסיטה.
    טיפול בנושאים שיווקיים רוחביים בכלל הקמפוס כגון אוכלוסיות מגוונות ופרויקטים חוצי פקולטות.
    האחריות כוללת תכנון אסטרטגיה שיווקית, בניית תכנית עבודה מפורטת להעלאת קמפיינים והוצאתם לפועל.
    ניהול הפעילות השיווקית הכוללת ביצוע ההכנות הנדרשות להעלאת הקמפיינים לרבות עבודה מול משרדי הפרסום ספקי המדיה והדיגיטל ספקי תוכן ומעצבים.
    אחריות לעמידה ביעדי גיוס ותקציב.
    עבודה עם מערכות ניהול דאטה כולל CRM, BI ומערכות ERP פנימיות. העבודה כוללת מעקב ובקרה בעזרת המערכות, בניית וניתוח דוחות.
    אחריות על העברת המידע לגורמים המטפלים בשרותי סטודנטים במחלקות, באתרי האוניברסיטה והמחלקות ביחידות המנהל וביחידות שירות וגיוס סטודנטים.
    ליווי והדרכות ליחידות האוניברסיטה בפעילותן השיווקית, באופן שוטף או לקראת ובמהלך קמפיינים רוחביים כגון יום פתוח.
    יצירתיות, חדשנות ויוזמה בניהול משימות וביצירת שיתופי פעולה בין היחידות.
    עבודה בשיתוף פעולה צמוד עם צוות מערך השיווק, מדורי השיווק הכוללים דוברות, דיגיטל אירועים ושרותי גיוס.
    ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
    דרישות:
    בעל/ת תואר ראשון-חובה. תואר שני-יתרון.
    ניסיון מקצועי בניהול מותג / ניהול שיווק / תפקיד שיווקי אחר-חובה.
    ניסיון בניתוח דוחות ויכולת אנליטית-חובה.
    ניסיון בעבודה עם ספקים: משרדי פרסום, דיגיטל, עיצוב ותוכן.
    ניסיון בהובלת תהליכים ובהנעת ממשקים.
    ניסיון בניהול תקציב.
    ניסיון ביצירת שיתופי פעולה רלוונטיים
    ניסיון והבנה בעולם הדיגיטלי, בדגש על פרסום פרוגרמטי
    הבנה בעולמות האקדמיה והטכנולוגיה-יתרון.
    שליטה ביישומי office.
    ניסיון בעבודה במערכות CRM, BI- יתרון.
    יצירתיות, יוזמה, גמישות מחשבתית.
    יכולת עבודת צוות ויחסי אנוש ברמה גבוהה.
    יכולת עמידה בלחצים וריבוי משימות.
    נכונות לעבודה מעבר לשעות המקובלות ובהתאם לצרכי העבודה.
    מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
    התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
    *האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים/ות עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
    *האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
    רק מועמדים/ות מתאימים/ות ייענו.
    הגשת המועמדות עד לתאריך ה- 10.8.22
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6888181
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    לפני 19 שעות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת תכשיטים ואקססוריז תוססת וגדלה דרוש /ה מנהל /ת מחלקת רכש ושיווק.
    החברה נמצאת בנקודת צמיחה מרתקת, ולמועמד/ת המתאים/ה יינתן כל המקום לגדול עם החברה בכל הרמות, הן ברמת הגמול וברמת ההשפעה על כל תהליכי החברה.
    מטה החברה הוא קטן, והמועמד /ת המתאים /ה לתפקיד ישגשג /תשגשג בסביבה משפחתית שכזו, ברמה האישית וברמה המקצועית.
    מטה החברה מצומצם ודורש יכולות תמנוניות ברמה המקצועית, שכוללות ניהול המחלקה, יזמות ויכולת ארגונית כמו גם יכולת ביצוע מאד יעילה, מקצועית ומוצלחת.
    והכי חשוב, שמחת חיים ויחסי אנוש נהדרים.

    במסגרת התפקיד: 
    * רכש: יצירת הזמנות, הזמנות מיצרנים, ניהול תוכנה, עיבוד וניתוח מידע, מעקב מלאי, מחקרי שוק, איתור טרנדים, ניהול קטלוגים, עיצוב ויצירת מוצר, ניהול מערכות המידע שלנו, שדרוג מערכות, קניינות בשטח.
    * שיווק: ניהול השיווק וקידום המכירות ברשת הקמעונאית, ניהול השיווק מחלקת לקוחות אסטרטגיים, עבודה מול לקוחות סיטונאיים, אסטרטגיה ופיתוח, בניית גאנט עבודה שנתית, עבודה שוטפת מול ספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל.

    משרה מלאה, תידרש גמישות בשעות.
    דרישות:
    - שליטה טובה מאוד באקסל ובסביבת עבודה ממוחשבת. 
    - אנגלית טובה מאוד.
    - היכרות בסיסית ומעלה עם תוכנות גרפיקה בסיסיות.
    - חוש אסתטי מובהק, יכולות תצוגה ומיצוב.
    - חיבור לאופנה ולתכשיטים.
    - יזמות, יכולת פיתוח והנהגת תהליכי צמיחה.
    - יכולות מכירה ושכנוע.
    - יכולת להתנהל בתוך תפקיד שמוגדר תוך כדי תנועה.
    - יכולת להתנהל בתוך עסק תוסס בגדילה.

    - אנו מחפשים מועמד /ת שנושם /ת אופנה וחי /ה את הטרנדים בארץ ובעולם, בעל /ת יכולות ארגוניות גבוהות ויסודית, שמכיר /ה על בוריו את מעגל יצירת וייצור המוצר, משלב הבנת צרכי הלקוח והעבודה מולו ועד הייצור הסופי מול הספק. מצד שני בעל /ת אוריינטציה שיווקית, יכולת בניית תוכניות שיווק והתווייתם בכל חלקי העסק.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6896491
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    3 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לקבוצת סלקום, אגף השיווק דרוש/ה מנהל/ת שיווק סלולר עסקי.
    ניהול השיווק ללקוחות עסקיים (תכניות, מוצרים, מבצעים, שירותים) בתחום הסלולר על כל רבדיו: גיבוש רעיוני, תמחור, מודל כלכלי, השקה וליווי שיווקי וניהול תקציב.
    תחזוקה שוטפת של תשתיות אנליטיות, והצגת נתונים שוטפים.
    אחריות על הכנסות הסגמנטים העסקיים: גיוס מנויים, מניעת נטישה, הגברת הכנסות ועוד.
    בנייה וניהול של תקציב הכנסות החברה בתחום הסלולאר והמב"ל.
    דרישות:
    תואר ראשון.
    ניסיון שיווקי מוכח, עדיפות לניסיון ב- B2B.
    שליטה מוחלטת ב-EXCEL ובמערכות בסיסי נתונים.
    יכולת אנליטית גבוהה, ניסיון בתמחור והמחרה ובניית מודלים כלכליים.
    ניסיון בניהול והובלה של פרויקטים מורכבים מרובי ממשקים.
    ניסיון בניהול פרויקטים חוצי חברה.
    דרישות המהוות יתרון:
    ניסיון קודם בשוק התקשורת- יתרון משמעותי.
    היכרות וניסיון בעבודה ברשתות חברתיות ודיגיטל
    תואר שני במנהע"ס/שיווק/כלכלה.
    סלקום מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלויות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6885212
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    לפני 2 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    למשרד עורכי דין בירושלים דרוש /ה מזכיר /ה נמרץ /ת. 
    במסגרת התפקיד: ייעול ותפעול שוטף של המשרד, מעקב ובקרת תהליכים, עריכת מסמכים, ניהול יומן פגישות, מתן מענה טלפוני והתנהלות שוטפת מול ממשקים חיצוניים, לרבות משרדי עו"ד, בתי משפט ורשויות, איסוף וריכוז ניירת מקצועית.

    משרה מלאה בין השעות 08:00-16:00 (תיתכן גמישות קלה בשעות).
    דרישות:
    - נסיון בתחום האדמיניסטרציה.
    - שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס.
    - עברית ברמת שפת אם ואנגלית ברמה גבוהה.
    - יכולת סדר וארגון, נכונות ללמוד ויחסי אנוש טובים.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6879704
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    לפני 22 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מי אנחנו?
    משרד עו"ד במרכז ירושלים המתמחה בתחום ההגירה לישראל, דרכונים זרים, הוצאה לפועל, דיני חברות, דיני עמותות, והמשפט המסחרי. אנו מחפשים עוזר/ת אישי/ת מנהל /ת קשרי לקוחות למשרד.

    מה חשוב לנו?
    אנגלית ברמה גבוהה, נכונות ללמוד ולהתמקצע בתחום משפטי ויכולת ניהול משא ומתן ברמה גבוהה. המשרה כוללת עבודה שוטפת עם עורכי דין במשרד,מענה טלפוני אינטנסיבי, התנהלות מול הלקוחות הקיימים, ניתוח נתונים, הכנת דו"חות וכו'.
    דרישות:
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6870068
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף ירושלים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תמיכה אדמיניסטרטיבית ותפעולית בהנהלת החברה:
    ניהול יומן
    ארגון פגישות
    סיוע בהכנת פרזנטציות
    ארגון כנסים
    הכנת חומרים לפגישות
    כתיבת מענה לפניות כלליות לחברה
    טיפול בטיסות לחו"ל
    סיוע למחלקת משאבי אנוש (סיומי העסקה, חוזים וכו')
    דרישות:
    תואר אקדמי חובה
    ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירות/ עוזר /ת אישי/ת/ עבודה בלשכה בארגון בינוני/גדול.
    יכולת להתנהל בכתיבה ובדיבור באנגלית ברמה יומיומית נדרשת אנגלית ברמה טובה מאד.
    שליטה מלאה בישומי office: בדגש על Excel, PowerPoint ו - Outlook
    תודעת שירות גבוהה ודיסקרטיות, יסודיות, תקתקנות, והקפדה על סגירת קצוות, יכולת לעבודה בסביבה מרובת ממשקים מורכבת
    זמינות למשרה מלאה 8:00-17:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6820927
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?