ניהול קצה- לקצה של משלוחי לקוחות פרטיים ועסקיים בתחום השילוח והרילוקיישן, החל מפתיחת התיק ועד למסירת המטען.
קבלת לקוח/ת חדש/ה, פתיחת תיק והגדרת תכולה, טווחי זמן, כתובות וגישה.
סיוע בתיאום הובלה צוותי אריזה ; תאריכי איסוף/מסירה מול הלקוח.
הכנת מסמכי שילוח ומכס, Commercial/Valued Inventory,B/L/AWB,POA, הצהרות מכס, ביטוח מטען
וכו' (ובקרה על תקינותם).
מעקב אחר סטטוס המשלוח במערכות (במעבר/נמל/שחרור) ועדכון הלקוח בזמן אמת ובאופן יזום.
תמחור שירותים נלווים (אחסנה, מדרגות/מנוף, אריזות מיוחדות).
גבייה ובקרה פיננסית בסיסית: וידוא תשלומים לפני שחרור/מסירה, תיאום חיובים עם הנה"ח.
שמירה על חוויית לקוח מצוינת: מענה מקצועי, ברור ואסרטיבי, תוך ניהול ציפיות שקוף.
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה חובה.
ניסיון במערכת פוקוס- יתרון משמעותי.
שליטה בישומי מחשב Office- חובה.
שליטה במערכות CRM (ODOO)/ ERP /Tracking- יתרון.
יכולת תעדוף וניהול מספר תיקים במקביל בלוחות זמנים קצרים.
ניסיון מעולם השילוח בינלאומי/רילוקיישן/לוגיסטיקה/עמילות מכס- יתרון משמעותי.
אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה בצוות ובממשקים מרובים, תקשורת בינאישית מעולה, דיוק, סדר ותשומת לב גבוהה לפרטים.
ממשקי עבודה: מכירות, תפעול, מחסנים, צוותי אריזה, לקוחות, עמילי מכס וחברות ספנות/תעופה, סוכנים בחול, הנהח/גבייה, ביטוח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.