לארגון תקשורת מוביל דרוש /ה מנהל /ת מוצרי סושיאל.
תפקיד ניהולי, הובלת מחלקת הסושיאל של שני מותגים דיגיטליים מובילים. משרה מאתגרת לאנשים שחיים אקטואליה ורשתות.
במסגרת התפקיד:
בניית אסטרטגיית מוצר ותוכן ארוכת טווח ורב ערוצית למספר מותגים וערוצי תוכן.
בניית אסטרטגיית מיתוג, טראפיק ו engagement למותגים השונים.
הגדרת kpi's ותוכנית הכנסות מפעילות הסושיאל.
עמידה ביעד הכנסות.
ניהול סושיאל במגוון כלים וערוצים: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, יוטיוב ועבודה עם משפיענים.
פיתוח מוצרי סושיאל.
ניסיון ב email marketing.
זיהוי וניהול משברים ברשת.
הבנה מסחרית ויכולת להוביל שת"פים מסחריים.
בניית קהילות ויצירת שיח אוהד למותגים.
יצירת תוכן אפקטיבי, כולל וידאו.
היכרות טובה עם גוגל אנליטיקס.
ניהול מנהל תוכן, עורכי תוכן, גרפיקאי /ת.
עבודה ממשרה מלאה בימים א'-ה' ממטה הארגון.
דרישות:
ניסיון ניהולי של צוות סושיאל /תוכן - חובה.
ניסיון מגופי תוכן ותקשורת - יתרון משמעותי.
ניסיון בניהול תוכן ומוצר בפלטפורמות: אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, יוטיוב - חובה.
ניסיון בבניית אסטרטגיית מיתוג, בניית קהילות, יצירת תוכן אפקטיבי, כולל וידאו - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.