דף הבית » כל החברות »  דרושים חברת ג'יפליי מבית גיל תייר בע"מ
חברת ג'יפליי מבית גיל תייר בע"מ

דרושים חברת ג'יפליי מבית גיל תייר בע"מ

תחום עיסוק
ייצור ותעשייה
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות חברת ג'יפליי מבית גיל תייר בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו חברת מערכות התשלומים והסליקה מהשתיים המובילות בישראל (FinTech) שעובדת מול השוק העסקי בלבד בישראל, מחפשים בעל/ת תפקיד עם אופק צמיחה והתפתחות בתחום העסקי של תהליכי תפעול לקוחות ומענה שירות ותמיכה לעסקים - התפקיד המשלב אופרציה ממוחשבת, מענה מקצועי-שירותי, תהליכי קליטת לקוחות (On Boarding), תפעול ושירות הגורמים העסקיים/ לקוחות B2B, אידיאלי לתפקידים ראשוניים עד שלישיים (תפקיד ראשון/ שני/שלישי) או למנוסים - לכאלו שמעוניינים ב 2/3 היקף פעילות משרה.

אנו צוות בוטיק של 6 אנשים, מגובש, מפרגן, ואחד שתומך בצמיחה מקצועית של כל חברי הצוות, לצד המחלקה הטכנית.
יש לנו היסטוריה של תוצאות מרשימות לאורך עשור בלקלוט טלשמר עובדים, ואנחנו שואפים תמיד להשתפר.

מחפשים את האחד/ אחת (שמתאים לו/ה שאנחנו נמצאים בא"ת נתניה "פולג", צמוד לרכבת!!!!).
המשרה איננה היברידית בשלב ראשון - מיקום משרדנו בנתניה.

אנו מעוניינים במשרה מלאה אך נגלה גמישות גם לשעות 8-14 לדוגמא לסטודנטים.
מדובר על חברה שעובדת בשעות העסקים בלבד ללא ערבים וללא ימי שישי (אלא בחריג)

בתמורה אנו מבטיחים:
א. חווית עבודה טובה ואוירה ארגונית מצויינת
ב. בנייה שלך כאיש/ת מקצועו/נית.
ג. סדנאות הכשרה בתחום הפיננסי/ אשראי/ סליקה.
ד. פעילות משפחתית והרבה פאן (אנו חברה מובילה אך רק עם כ 65 עובדים)

הצעת השכר ועוד פרטים - נא לקרוא למטה.

אנחנו מחפשים אנשים תחרותיים, מקצועיים, שירותיים ומוכנים לקפיצה הבאה שלהם בקריירה.

תיאור התפקיד:
איש.ת שירות וניהול לקוחות (Inbound) למרכז עסקי בנתניה לטיפול בלקוחות עסקיים בתחום ה-PAYMENT הדיגיטלי וחברות אשראי.
העבודה כוללת ניהול תהליך עלייה (און בורדינג) מקצה לקצה, כולל טיפול בלידים נכנסים, תקשורת עם לקוחות (באמצעות טלפון, זום, מיילים וואטסאפ) עד לסגירת העסקה.
הלקוחות שלנו הם חברות וארגונים בינונים וקטנים או SOHO בשוק הישראלי.

מה אנחנו מחפשים?
ניסיון קודם או חלקי בעבודה "מרחוק" (טלפון וזום) עם עסקים (B2B) יתרון, אך לא חובה.

המועמד/ת יעבוד אצלנו במשרה מלאה (אך גם גמישות בהיקף לסטודנטים או/ו הורים). המשרה מיועדת גם וגם (גם לבעלי ניסיון חלקי או קיים במכירות משרדיות "מרחוק" וגם במסלול אחר למשוחררי בוגרי תארים ומשוחררי צבא), וגם לאנשים שמחפשים את דריסת הרגל הראשונה שלהם בעולם העסקי (גם אם אין לכם ניסיון ספציפי)!

במסגרת התפקיד, תעבדו עם לקוחות עסקיים דוברי עברית (רק בישראל), תוך ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה והובלת הלקוח לסגירה מוצלחת בתחום של פתרונות PAYMENT (וסליקה אונליין של עיסקאות).

שכר: עמידה בשכר מינימלי כולל תוצאות 8,500 ש"ח החל מהחודש הרביעי (המורכב משכר בסיס 8,000 ש"ח ו 500 ש"ח תיגמול חודשי).


הזדמנויות קידום לתחום תפעול לקוחות או/ו פיתוח עסקי ומכירות - כמוכן אפשרות להתקדם בהמשך לתפקיד ניהול שותפים עסקיים.
(שכר בסיס כולל הגנה, מורכב משכר בסיס ועליו שכר הגנה לפרק זמן להבטיח לך מינימום מובטח)

מה אנו מציעים?
סביבה תומכת ואיכותית עם אווירה משפחתית.
צוות אורגני (מכירות עסקיות) של 5 אנשים בני גילאים של 23-50.
חברת האם שלנו הנה קבוצה של כ- 100 עובדים דינמיים ומנוסים במשרדים במיקום נוח בנתניה, 3 דקות הליכה מהרכבת.
הכשרה מלאה בתחום ניהול לקוחות עסקיים ומכירות
תוכנית פיתוח אישית

אנחנו חלק מהחברה המובילה בישראל בתחום פתרונות הסליקה והתשלומים לעסקים, עם מוצרים הכוללים מכשירי סליקה חכמים, אפליקציות לניהול עסקי ופלטפורמות לתשלומים אונליין (3D Secure).
המטרה שלנו היא לעזור לעסקים מכל הסוגים לנהל את הפעילות הפיננסית שלהם בצורה חכמה, מהירה ובטוחה.
דרישות:
ניסיון במכירות ללקוחות עסקיים יתרון, אך לא חובה!!
רצון להתפתח בעולם העסקי-מסחרי-מכירתי.
יכולת לעבוד בצוות (בקבוצה) - אך גם להיות הישגי ועצמאי במקביל..!
נכונות ללמוד ולהתפתח בעולם המכירות והשירות העסקי
כישורי תקשורת ומכירה מעולים
אנרגיה חיובית ורצון להתקדם בקריירה

נשמע לך מעניין?
הכול זה עניין מקצוענות + רק רצון ללמוד ולהתפתח! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445453
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקטה יזמות
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום הייזום והבנייה דרושה אחראית שירות לקוחות ובדק, לתפקיד מפתח המשלב ניהול קשר שוטף עם דיירים, ריכוז תחום שירות הלקוחות והובלת תהליכי הבדק בחברה.
התפקיד כולל עבודה שוטפת מול מנהל הבדק, קבלני משנה וממשקים מקצועיים בחברה, לצד אחריות מלאה על חוויית הדייר בכל תקופת הבדק.

התפקיד כולל:
ניהול מלא של מערך שירות הלקוחות בחברה: מענה טלפוני ופרונטלי, טיפול שוטף בדיירים ומתן ליווי אישי לכל אורך הדרך.
אחריות כוללת על תחום הבדק: ריכוז הפניות, פתיחה ומעקב אחרי קריאות, שמירה על זמני תגובה וטיפול קבועים ואחידים לפניות הדיירים, תפעול מול קבלני משנה ועדכון מנהל הבדק ובקרת האיכות.
עבודה שוטפת עם מנהל הבדק: תיעדוף פניות, הפקת דוחות, סנכרון תהליכים ושיפור מתמיד של איכות הטיפול בנכסים שנמסרו.
תיאום מול ספקים וקבלני ביצוע בפרויקטים שונים - בקרה על ביצוע, עמידה בזמנים וחוויית דייר תקינה.
עבודה עצמאית בסביבה תפעולית ודינמית, תוך ניהול סדר, ארגון, והובלת תהליכים מקצה לקצה.
דרישות:
ניסיון מוכח בשירות לקוחות - חובה.
ניסיון בחברה קבלנית/ בניה - יתרון משמעותי.
שליטה מלאה באופיס ובמערכות מחשב.
יכולת ניהול ובקרת תהליכים, כולל מעקב משימות, עבודה מול ממשקים וראייה מערכתית.
סדר וארגון גבוהים, יכולת עבודה עצמאית והתמודדות עם עומסים.
כושר הבעה גבוה בכתב ובעל פה, כולל ניסוח ברור ומקצועי לדיירים.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת לנהל שיחות מאתגרות

פרטים נוספים
משרה בימים א'-ה'.
משרה לטווח ארוך בסביבה מקצועית ונעימה.
מיקום: דרך יצחק רבין 1, פ"ת (Global Towers).
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8453086
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסקין אנד מור
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום התמרוקים, דרוש/ה עובד/ת לתפקיד שירות לקוחות ולוגיסטיקה.

במסגרת התפקיד:
שירות לקוחות: מענה לפניות ומתן שירות מקצועי, פתרון בעיות ושיפור חווית הלקוח.
התנהלות מול חברת השילוח.
ביצוע הזמנות רכש, טיפול ומעקב אחרי ההזמנות מהספקים, עבודה שוטפת מול ספקים קיימים, קליטת חשבוניות ותעודות רכש.
תאומים לוגיסטיים, ביצוע תאומי אספקה.

משרה מלאה, ימים א'-ה' במשרדי החברה בפתח תקוה.
סביבת עבודה משפחתית ונעימה.
דרישות:
- שליטה באקסל - חובה.
- ידע בהנהלת חשבונות - יתרון.
- יכולת סדר וארגון, דיוק בביצוע משימות ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות.
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וראש גדול.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8454096
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בא.ז יעוץ, תפעול ושרותי
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 10,000-12,000
תנאים נוספים: מספר סוגים
לחברה מובילה בתחום השירות הטכנולוגי בכפר סבא דרוש/ה נציג/ת Back Office עם גישה שירותית, יכולת הנעה וראש גדול!
מחפשים את מי שאוהב/ת להיות בצומת המרכזית של העבודה מול לקוחות, מנהלי השירות ושאר המחלקות בארגון.

מה עושים בתפקיד?

מענה לפניות לקוחות ופתיחת קריאות שירות
עריכת הצעות מחיר ומעקב אחר ביצוע
קשר יומיומי עם הלקוחות
חיוב לקוחות בגין קריאות שירות
עבודה מול מנהלי/ות אזורים במחלקת השירות
עבודה בסביבה נעימה, מקצועית ומשפחתית
דרישות:
למה דווקא אצלנו?

?? שכר גבוה
?? בונוסים שנתיים
??? אש"ל
?? הזדמנות להשתלב בחברה מובילה וצומחת
???????? סביבת עבודה משפחתית ותומכת
?? אפשרויות התפתחות למתאימים

מה חשוב לנו?

? יכולת עבודה רב-משימתית ועמידה ביעדים
? תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
? שליטה טובה בתוכנות Office
? אנגלית גבוהה כתיבה וקריאה
? ניסיון בשירות לקוחות/Back Office חובה
? ניסיון עם פריוריטי יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451976
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בMatch השמה מחברת
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לחברה פיננסית מובילה בתחום מתן שירותי ניהול כספים והנהלת חשבונות לסטארט-אפים וחברות צמיחה, דרוש/ה מנהל /ת חשבונות מנוסה. התפקיד כולל עבודה מגוונת, עצמאית ואינטראקציה יומיומית עם חברות הסטארט-אפ בליווי מקצועי מלא.
תחומי אחריות:

טיפול עצמאי בכל תחומי הנה"ח של חברות הסטארט-אפ: התאמות בנקים, חשבוניות, ספקים, נסיעות לחו"ל, סגירות חודשיות, תשלומים בארץ ובחו"ל וניהול כרטיסי אשראי.

אחריות עד מאזן וחתכים (הוצאות מראש / הוצאות לשלם).

הפקת דוחות חודשיים ורבעוניים.

התנהלות מול מוסדות לרבות תשלומי מע"מ.
דרישות:
משרה מלאה במשרדי החברה באזור התעשייה רעננה.

עבודה היברידית יום עבודה מהבית בשבוע (לאחר חפיפה).

ניסיון של לפחות 3 שנים בהנה"ח עצמאית עד מאזן חובה.

יתרון משמעותי לניסיון ממשרד רו"ח בטיפול במספר לקוחות במקביל.

שליטה בפריוריטי יתרון משמעותי.

ידע באקסל חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8446851
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת בנייה מצליחה ברעננה, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן.

התפקיד כולל
* הנהלת חשבונות מא' ועד ת' לרבות:
*תשלומים לספקים ולקוחות
*דיווחים לרשויות
*הכנת חומר לרו"ח עד מאזן
דרישות:
*תעודת מנהלת חשבונות סוג 2- חובה
*ניסיון של 5 שנים לפחות בהנהלת חשבונות- חובה
*ניסיון בהגשת חומר לרו"ח עד מאזן- חובה
*ניסיון על תוכנת פריוריטי / SAP - חובה
*ניסיון מחברת נדל"ן- יתרון משמעותי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416160
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנהל /ת חשבונות
במסגרת התפקיד:
עבודה בצוות הנהלת חשבונות
תחומי אחריות:
ביצוע עבודת הנהלת חשבונות שוטפת ומגוונת
טיפול בלקוחות ובספקים: קליטת חשבוניות, ביצוע תשלומים וגבייה
ביצוע התאמות: בנקים, ספקים, לקוחות וכרטיסי אשראי
עבודה שוטפת מול גורמים פנימיים וחיצוניים
משרה מאה- אפשרות ליום היברידי
תנאים מעולים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 - יתרון
ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - יתרון
שליטה מעולה ב-Excel
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
דייקנות, סדר ויכולת ירידה לפרטים
משרה מלאה | הרצליה (יום עבודה מהבית) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8454405
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו