דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים הרשות לפתוח כלכלי ת"א יפו בע"מ
הרשות לפתוח כלכלי ת"א יפו בע"מ

    דרושים הרשות לפתוח כלכלי ת"א יפו בע"מ

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- הרשות לפתוח כלכלי ת"א יפו בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- הרשות לפתוח כלכלי ת"א יפו בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באורלי השמה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל /ת תחום דיגיטל אשר יהיה אמון על ניהול הפעילות הדיגיטלית בחברה והובלת טרנספורמציה דיגיטלית תוך העצמת חוויית הלקוח והגדלת הביקוש למוצרי החברה באמצעות פיתוח והטמעה של פתרונות דיגיטליים מבוססי נתונים.

    תחומי אחריות בתפקיד:
    יישום האסטרטגיה השיווקית של המותג בדיגיטל והוצאה לפועל של תוכנית השיווק.
    ניהול ותחזוקת הנכסים הדיגיטליים של החברה כולל עדכונים ופיתוחים.
    הובלת תהליכים שיווקיים בדיגיטל ותרגום דרישות עסקיות לפתרונות דיגיטליים.
    אחריות על התוכן השיווקי בפלטפורמות הדיגיטליות
    מעקב וניטור השיח ברשת והגברת השיח החיובי על החברה ומוצריה
    ניהול מגוון רחב של ספקים ונותני שירותי מיקור חוץ בתחום הדיגיטל
    ניתוח מסע הלקוח, זיהוי נקודות לטיפול/מינוף התוכנית ובדיקת אפקטיביות.
    פיתוח האנליזה הדיגיטלית, ניהולData, איסוף והגעה לקהלי היעד השונים.
    דרישות:
    תואר במנהל עסקים / שיווק / תקשורת חובה, בוגר/ת קורס דיגיטל יתרון
    ניסיון מעשי משמעותי של לפחות 5 שנים בשיווק / פרסום / דיגיטל - חובה
    ניסיון כמנהל דיגיטל בארגון - יתרון
    היכרות מעמיקה וניסיון מוכח עם עולם הדיגיטל, חידושים וטרנדים
    ניסיון בניהול קמפיינים בטרגוט ממוקד לקהל יעד רלוונטי יתרון
    נכונות לביצוע Hands on
    יכולות אנליטיות, תכנון, בקרה ומדידה
    יכולת עבודה תחת לחץ, ניהול תהליכים והובלת מספר גורמים במקביל
    הבנה שיווקית וטכנולוגית עם מכוונות לתוצאות
    יחסי אנוש מעולים ויכולת מוכחת בעבודת צוות
    שליטה מלאה בתוכנות ה-OFFIC המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706598
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    שכר: 15,000-18,000
    דרוש /ה מנהל /ת שיווק ופיתוח עסקי לחברת יעוץ בינלאומית בתחומי היעוץ העסקי והפיננסי.
    משרה מלאה בימים א'-ה', ומשרדי החברה יושבים בת"א
    במסגרת העבודה:
    - יזום תהליכי פיתוח עסקי ושיווק שירותי החברה
    - עבודה שוטפת מול לקוחות פוטנציאליים וקיימים
    - ניהול תהליכי מכירה, הכנת הצעות מחיר ומענה למכרזים
    - יצירת שיתופי פעולה עם גורמים עסקיים בארץ ובחו"ל
    - אחריות על פעילות שיווקית: תכנון וביצוע כנסים, הכנת חומר שיווקי, מידעונים ופרסומים מקצועיים
    דרישות:
    בוגר /ת תואר ראשון - כלכלה/ ראיית חשבון/ עו"ד / מנהל עסקים/ שיווק
    בעלי ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בתחום הפיתוח העסקי, שיווק ומכירות
    מוטיבציה גבוהה להצלחה ונכונות להשקעה
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד
    יכולת עבודה מול מנהלים ולקוחות במגזר העסקי ו/או הממשלתי
    שליטה טובה בכלי מייקרוסופט ומערכות טכנולוגיות רלוונטיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7304317
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה המספקת פתרונות ייצור ליצרנים בתחום האלקטרוניקה דרוש/ה מנהל /ת פיתוח עסקי.
    התפקיד כולל רכב, בונוס שנתי ותנאים סוציאליים מלאים כולל קרן השתלמות.
    עבודה במשרדי הנהלת החברה במרכז הארץ.
    הקמת תפקיד חדש בארגון. כפיפות למנכ"ל
    התפקיד כולל:
    פיתוח עסקי של החברה ואפיקי שיווק חדשים כולל הרחבת סל הפתרונות ותשתיות החברה.
    ניתוח צרכי שוק יצרני ציוד אלקטרוני בישראל ומתן פתרונות ייצור באמצעות החברה.
    יצירת קשרים מסחריים וטכניים חדשים ואלקטרו-מכניים תוך
    איתור לקוחות חדשים עם מגוון יצרני רכיבים אלקטרוניים במשק הישראלי ושימור הקיימים ניהול מו"מ מסחרי וחוזי.
    איתור וניהול קשרים עם יצרני פתרונות ייצור ברחבי העולם.
    יצירת אינטגרציה של פתרונות לטובת מענה לצרכי הלקוח.

    יש לציין ציפיות שכר. תינתן הזדמנות במכתב מקדים בעת שליחת קו"ח.
    דרישות:
    ידע וניסיון טכני בתחום האלקטרוניקה והאלקטרו-מכניקה - חובה.
    בוגר הנדסה - יתרון משמעותי.
    ניסיון בפיתוח עסקי ומכירות בשווקים הרלוונטיים - חובה.
    היכרות וניסיון עבודה בשוק יצרני הציוד האלקטרוני בארץ תוך הכרת השחקנים הראשיים - אנשי תפעול / רכש / פיתוח בחברות.
    הכרות עם ספקים פוטנציאליים בתחום רכיבי האלקטרוניקה, האלקטרו-מכניקה ופתרונות ייצור בכול רמות הייצור לרבות זיווד.
    אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697150
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    אנחנו ב-KPMG ISRAEL, פירמה גלובלית מהגדולות בעולם, מתמחים בשירותי ביקורת וייעוץ עסקי ומלווים את החברות המובילות במשק, הצמיחה שלנו מונעת ע"י תוצאות אמתיות עבור הלקוחות שלנו. האנשים שלנו הם שהופכים את הפירמה למקום הטוב ביותר לעבוד בו, אנו מעודדים פיתוח אישי ומקצועי, סביבה עבודה ייחודית, מתגמלת, חדשנות ומצוינות.

    אנו מחפשים רפרנט.ית פיתוח עסקי למערך השיווק והצמיחה שלנו

    התפקיד כולל:
    *  ניהול תוכניות אסטרטגיות להנעת הזדמנויות עסקיות והגדלת המכירות
    * ליווי תהליכי GTM - בנייה של מוצרים/שירותים חדשים והוצאתם אל הפועל
    * מעקב אחר עמידה ביעדים, ושיקוף תובנות עסקיות
    * מעקב אחר משימות ופולואפ מול לקוחות
    * סיוע למובילים העסקיים בבניית קשרים ופיתוחם
    * סיוע בהצעות מחיר והגשת מכרזים
    דרישות:
    * בוגר.ת תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה/ שיווק/ חשבונאות/ משפטים
    *  3-5 שנות ניסיון בפעילות פיתוח עסקי בחברה גדולה
    * ניסיון בניהול פיתוח עסקי בפירמת יעוץ גלובליות יתרון משמעותי
    * עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (תקשורת מלאה בשתי השפות)
    * מוטיבציה, חשיבה יצירתית, יכולת הנעת תהליכים גבוהה
    * יחסי אנוש מעולים, לרבות יכולת בניית קשרים עם גורמים חדשים

    המשרה מיועדת לכלל הא.נשים, אנו תומכים בגיוון ורואים בכך עוצמה ויכולת התפתחות ולמידה, דוגלים בהכלה ומעצימים נשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7673144
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באורלי השמה
    סוג משרה: משרה מלאה
    ניהול נתונים ועיבודים ממערכות תפעוליות וכספיות; ניתוחים אנליטיים וכלכליים; בקרות תשלומים והסכמים; בניית תקציבים ותוכניות עסקיות; אחריות על מרכזי רווח; סימולציות, תרחישים ותחזיות; טיפול במכרזים וכדומה.
    דרישות:
    תואר B.A. בכלכלה ממוסד מוכר- חובה
    בעל/ת ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח מסדי נתונים בהיקפים גדולים.
    שליטה מצוינת ב- excel כולל פונקציות מורכבות.
    נכונות לנסיעות לסניפים בעוטף ירושלים.
    בעל יכולת אנליטית גבוהה.
    יחסי אנוש מצוינים.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7670404
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    דרושים במתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    סוג משרה: משרה מלאה
    עמותה ותיקה ומובילה בתחומה מחפשת מנהלן.ית. תפקיד המשלב ניהול כספים ותפעול שוטף של העמותה.
    תיאור התפקיד
    אחריות על כל נושאי הכספים ברמה האופרטיבית
    אחריות על משאבי אנוש, שכר, רכש, מחשוב וכדומה
    ניהול 2 אנשי צוות ביניהם מנהלת חשבונות
    עבודה שוטפת מול רו"ח חיצוני
    מתן מענה וליווי מנהלי המחלקות והעובדים בנושאים שונים
    כפיפות לסמנכ"ל הכספים
    דרישות:
    כישורים נדרשים
    תואר ראשון בכלכלה / מימון
    ניסיון כמנהל כספים חובה
    ניסיון בניהול צוות
    ניסיון בניהול משאבי אנוש יתרון
    יכולת ירידה לפרטים ויכולות ביצוע גבוהות
    תקשורת בינאישית מצויינת
    אוריינטציה טכנולוגית גבוהה
    ידע בחשבשבת / Monday / salesforce - יתרון
    אנגלית ברמת טובה

    מקום העבודה: כפר סבא
    היקף המשרה: מלאה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7699899
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה פרויקטאלית באזור המרכז דרוש/ה מנהל /ת תפעול ובקרה תקציבית.
    התפקיד כולל:
    הובלה וריכוז עבודת המטה להכנת תוכנית עבודה שנתית / רב-שנתית.
    מעקב תקציבי של תכנון מול ביצוע ברמה תחומית וברמת החברה, להבטחת העמידה ביעדי התכנית.
    ניהול מערכת הדיווח של החברה תוךך הבטחת הלימתה אל מערכת הכספים.
    באחריות על האו"ש בחברה.
    ייזום, בחינה והובלה של תהליכי עבודה ו/או טכנולוגיות לצורך התייעלות.
    ליווי וניהוג של פרויקטים מרכזיים ברמת החברה.
    סיוע למנכ"ל החברה בזיהוי ומימוש הזדמנויות עסקיות.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / הנדסה צעשייה וניהול - חובה
    לפחות 3-5 שנות ניסיון בעריכת תוכנית עבודה שנתית וניהול פרויקטים גדולים ומורכבים תוך ניתוח תקציב מול ביצוע ברמה החודשית - חובה
    ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה ומגזר ציבורי - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7675819
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    לחברת אנרגיה ציבורית גלובאלית דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים לשוק אירופה
    החברה עוסקת במימון, הקמה והפעלה של מתקנים לייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשת בישראל ארהב ואירופה.
    התפקיד כולל בונוסים שנתיים, אופציות חברה, תנאים סוציאלים מלאים כולל קרן השתלמות.
    העבודה במטה החברה במרכז הארץ. כולל נסיעות לחו"ל מעת לעת.
    במסגרת התפקיד:
    ניהול ופיתוח פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת באירופה משלב הייזום ועד לתחילת ההקמה
    הובלת הפרויקטים מול יועצים ושותפים מקומיים, מוסדות רגולטורים, גופים מממנים וקבלנים
    ניהול ואינטגרציה של לוחות הזמנים, גאנט, מודל פיננסי ותקציב
    הנעת תהליכים מרובים בכל תחומי ניהול הפרויקט
    הובלת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בנושאי חוזים והתקשרויות, תכנון הנדסי, תמחור ולו"ז
    נא לציין צ"ש
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסה/ מנהל עסקים/משפטים- חובה, תואר שני יתרון
    ניסיון בניהול פרויקטים בחו"ל - חובה (עבודה מול יועצים,בנקים בחו"ל)
    ניסיון בניהול פיתוח פרויקטים מתחומי התשתיות/אנרגיה או עולמות תוכן קרובים - חובה
    שליטה במתודולוגיות וכלים לניהול פרויקטים
    אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה) חובה
    מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, חדות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית
    סדר, ארגון ויכולת ירידה לפרטים
    התפקיד כרוך בנסיעות לחו"ל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7585859
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    למשרד עו"ד בת"א (בניין מידטאון) דרוש/ה מזכיר/ת קבלה לצוות המזכירות לטווח ארוך.
    במסגרת התפקיד:
    * תפעול עמדת הקבלה - מענה טלפוני, ניהול יומנים, תיאום פגישות, קבלת קהל, ניתוב   שיחות, מתן סיוע ומענה לעורכי הדין במשרד.
    * עבודות אדמיניסטרטיביות תפעול חדרי ישיבות, הדפסות, סריקות כריכות, תאומי שליחויות   ועוד.

    * שעות עבודה 11:00-18:00.
    * גמישות בשעות העבודה במידת הצורך.
    דרישות:
    * ניסיון במשרד עורכי דין - יתרון.
    * הבנה ביישומי מחשב ושליטה מלאה בתוכנות Outlook,ZOOM,WORD,EXCEL.
    * ניסיון בתיאום פגישות, מענה טלפוני, ועבודה מול לקוחות.
    * אחריות, ייצוגיות ושירותיות.
    * עברית רהוטה, מוסר עבודה, יחסי אנוש טובים, יוזמה ויסודיות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7706461
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    דרוש/ה מזכיר/ת אגף למחלקת משאבי אנוש לבית השקעות מוביל בצפון תל אביב (החלפה לחל"ד).
    תיאור התפקיד:
    התפקיד כולל ניהול כל ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים מול ממשקים בחברה.
    איוש עמדת קבלה, קבלת עובדים ומועמדים, מענה לטלפונים, ניהול יומן וקביעת פגישות. אחריות על רכש האגף, טיפול בחשבוניות ספקים, סיוע למחלקות השונות באגף משאבי אנוש, כגון, מחלקת רווחה ופיתוח ארגוני, למידה וניהול ידע.
    משרה מלאה 8:30-17:00.
    דרישות:
    תואר ראשון בתחום- חובה
    ניסיון אדמיניסטרטיבי- חובה
    שליטה גבוהה בישומי אופיס, בדגש על ניהול יומנים ואקסל- חובה
    תודעת שירות גבוהה
    יכולת עמידה בריבוי משימות בו זמנית
    יכולת למידה מהירה
    יכולת עבודה בצוות
    זמינות לתחילת עבודה ב19/5 ונכונות למשרה זמנית (החלפה לחל"ד)
    * משרה מס #303236 מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7708852
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?