דרוש/ה איש מזכירות ופקידות לתפקיד מאתגר ומגוון. בתפקיד זה תהיו אחראים על ניהול יומן פגישות, טיפול בשיחות טלפון, ארגון וסידור מסמכים, הקלדת מסמכים ודוחות, תיאום פגישות וישיבות, וטיפול בדואר נכנס ויוצא. תפקיד זה דורש יכולת ארגון גבוהה, דיוק ותשומת לב לפרטים, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ויחסי אנוש מעולים. זוהי הזדמנות מצוינת להתפתח ולצבור ניסיון משמעותי בתחום המזכירות והאדמיניסטרציה. אנו מחפשים מועמד/ת אחראי/ת, יעיל/ה ובעל/ת יכולת למידה מהירה, שיוכל/תוכל להשתלב בצוות ולתרום להצלחת הארגון. העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידי מזכירות ופקידות
שליטה מלאה במחשב
יכולת ארגון וסדר גבוהה
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
אנגלית ברמה טובה - יתרון
יכולת עבודה בסביבה דינמית ומרובת משימות
דיוק ותשומת לב לפרטים
יכולת עבודה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.