דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים המסלול האקדמי המכללה למינהל
המסלול האקדמי המכללה למינהל

    דרושים המסלול האקדמי המכללה למינהל

    תחום עיסוק
    תקשורת וסלולר
    כמות עובדים
    לא צויין מספר עובדים

    עוד עלינו

    דרושים ב- המסלול האקדמי המכללה למינהל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- המסלול האקדמי המכללה למינהל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: מספר סוגים
    **הזדמנות למועמדים בעלי רקע קודם בתפקידי גיוס להתפתח לארגון טכנולוגי מוביל הנמצא בחוד החנית של המשק הישראלי (לא חייב ניסיון בגיוס טכנולוגי).
    במסגרת התפקיד:
    אחריות על ניהול והובלת תהליכי סורסינג למשרות טכנולוגיות מגוונות בתחום המכונות, תעופה, ניהול פרויקטים ועוד.
    שותפות מלאה בהגדרת פרופיל המשרה למול מנהלים מגייסים.
    איתור מועמדים, תוך התנהלות למול כלי סורסינג טכנולוגיים מתקדמים (לרבות, שימוש ב- LinkedIn Recruiter ותוספים מגוונים).
    איתור מועמדים, תוך התנהלות למול מאגרי החברה ופרסום משרות במקורות גיוס מגוונים (מדיה חברתית, אתר הקריירה ועוד).
    ביצוע ראיונות טלפוניים מעמיקים עם מועמדים, כתיבת חוות דעת, ויצירת פייפליין למנהל מגייס סופי.
    עבודה והתנהלות למול חברות השמה ובתי תוכנה.
    עבודה והתנהלות צמודה למול למול מועמדים, מנהלים מקצועיים ופונקציות גיוס בארגון.
    שותפות בירידי גיוס, מיטאפים ואירוע זרקור לאיתור וגיוס טאלנטים.
    *למעוניינים/ות קיים מערך הסעות מנק איסוף מרכזיות במרכז ובשפלה
    דרישות:
    השכלה: תואר ראשון- חובה
    ניסיון קודם של לפחות שנה שנים בתפקידי גיוס (ניתן גם מחברות השמה / בתי תוכנה )- חובה
    ניסיון קודם בביצוע ראיונות טלפוניים ועבודה למול מנהלים מגייסים- חובה
    ניסיון קודם בגיוס לתפקידים טכנולוגיים- יתרון
    ידע בעבודה עם מערכת LinkedIn- חובה
    היכרות עם כלי סורסינג תומכים ותוספים לשיפור איכות תהליך הסורסינג.
    ראש גדול, יוזמה ויכולת גבוהה לנהל תהליכים בסביבה משתנה, תוך ריבוי ממשקים.רצון ללמוד ולהתמקצע בעולמות הגיוס והסורסינג המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7554640
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    במסגרת התפקיד:
    -ניהול תהליכי גיוס מקצה לקצה עבור הקבוצה המתמחה בעולם הלייף סטייל.
    -אחריות על ניהול והובלת תהליכי סורסינג למשרות הקבוצה- שטח ומטה.
    -עבודה והתנהלות למול חברות השמה.
    -אפיון פרופיל משרות למול מנהלים מגייסים.
    -פרסום, גיוס ברשתות חברתיות ובאתרי גיוס שונים.
    -ניהול תהליך המיון וסינון קורות חיים.
    -ביצוע ראיונות טלפוניים וראיונות עומק פרונטליים.
    -ליווי מועמדים לאורך תהליך הגיוס.
    -קליטת עובדים והכנת הסכמי העסקה.
    -תמיכה בפעילויות רווחה.
    -אחריות על תחום מיתוג מעסיק.
    המשרה מושלמת למי שמעוניין/ת להשתלב בתפקיד HR ראשון בארגון! התפקיד מאתגר, רחב ומגוון עם
    תנאים מדהימים למתאימים/ות!
    דרישות:
    -תואר ראשון- חובה
    -מוטיבציה לעולם הגיוס - חובה
    -ניסיון קודם בתפקידי גיוס- חובה
    -ניסיון מחברות גיוס והשמה- יתרון משמעותי
    -שליטה טובה מאוד בעבודה עם כלי מערכת OFFICE
    -יכולת ניהול תיעדופים, עבודה תחת עומס והתנהלות למול ממשקים רבים ומורכבים
    -זמינות לעבודה במשרה מלאה בהרצליה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697878
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בבית אקשטיין - מטה ושונות
    סוג משרה: מספר סוגים
    הזדמנות להשתלב במשרת גיוס התחלתית, בארגון מוביל וצומח הפועל לקידום אנשים עם מוגבלויות!
    *המשרה מיועדת למועמד/ת ללא ניסיון מקדים בתחום הגיוס.
    *מיקום- תל אביב (מרחק הליכה מקו רכבת השלום).
    מי אנחנו?
    בית אקשטיין הינו ארגון חברתי מוביל וצומח המפעיל שירותים מגוונים ובפריסה ארצית, בתחומי החינוך, התעסוקה והדיור. מטרתו היא, לקדם את השתלבותם החברתית של אנשים עם מוגבלויות.
    אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לתמוך באנשים עם מוגבלויות היא לשלבם במידת האפשר בקהילה ובמשפחה ומתוך כך לספק להם את התמיכה הרחבה ביותר ואת איכות החיים הטובה ביותר לה הם שואפים.

    למה להצטרף אלינו?
    הצטרפות לצוות מוכשר, יצירתי ומקצועי שעובד יחד בעשייה ובאנרגיות גבוהות, למען מטרות משותפות!
    אחריות כוללת בתהליכי גיוס, מאיתור ועד לקליטת העובד בסביבת עבודה איכותית, דינמית ותומכת.
    קליטה כעובד/ת הארגון החל מהיום הראשון. יינתנו ליווי והכשרה מלאים בתחום.
    תפקיד המשלב אתגר, משמעות והשפעה.
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים?
    שחקן/ית צוות, בוגר/ת תואר ראשון ו/או סטודנט/ית שנה ג' בתחומי רוח/ חברה/חינוך.
    אוריינטציה/ זיקה לעולם צרכים מיוחדים.
    נדרשת זמינות מיידית לתחילת עבודה
    נכונות לעבודה בהיקף משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7610203
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בFinally
    סוג משרה: משרה מלאה
    אם אתם בעלי ניסיון בעולם המכירות ויש לכם את הכישרון להצליח בעולם הזה...
    או אם אתם מגייס/ת טכנולוגי/ת שמחפש/ת להתקדם,
    המשרה הזאת בדיוק בשבילכם!
    לחברת תוכנה ופרויקטים דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות לצוות המכירות!
    התפקיד כולל:
    ניהול תיקי לקוחות,
    ניהולי תהליכה מכירה,
    הרחבת פעילות לקוחות קיימים ויצירת קשרים עם לקוחות חדשים,
    ניהול תהליכים עסקיים וביצוע משא ומתן,
    יציאה לפגישות ועוד..

    מה תעשו בתפקיד:
    עבודה מול מנהלים מגייסים ודרגים בכירים במגזר הבטחוני, ארגוני אנטרפרייז והייטק.
    פניות יזומות ללקוחות חדשים ותחזוק קשר שוטף מול לקוחות קיימים, תוך מתן דגש על שירות איכותי ומקצועי.
    פתיחת משרות טכנולוגיות לצוות הגיוס, ליווי תהליך הגיוס וקידום המועמדים.
    מתן מענה מהיר לדרישות הלקוח וליווי התהליך עד חתימה על חוזי העסקה,
    ביצוע תמחור כדאיות וסגירת עסקאות.
    משרה מלאה | אזור הבורסה ברמת גן (קו רכבת)
    שכר בסיס מתגמל + בונוסים + רכב צמוד
    עבודה של 50% משרד 50% שטח
    דרישות:
    ניסיון של שלוש שנים לפחות כמגייס/ת טכנולוגי/ת או בתפקיד מכירות מבית תוכנה חובה.
    ניסיון בגיוס עובדי Outsourcing בעולמות ההייטק, ניהול מו"מ בנושאי שכר ותנאי העסקה.
    יכולות מכירה והתנסחות ברמה גבוהה מאוד.
    תקשורת בין אישית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
    יכולת להנעת תהליכים באופן עצמאי ועמידה ביעדים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697568
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים באורטל משאבי אנוש (קרית גת)
    סוג משרה: מספר סוגים
    שכר: 10,000-12,000
    ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים. עריכת אומדני הכנסות מקופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים.
    עריכה ובקרת התחשבנות מול קופות חולים, ברמה חודשית ושנתית. חישוב הנחות בהתאם להסכמים פרטניים וגלובליים עם המבטחים השונים.
    יישום הסכמים במערכות ביה``ח. בקרת רישום הכנסות משירותים רפואיים שניתנו למבוטחי קופות חולים ומבטחים מוסדיים נוספים במערכת פיננסית. ניתוח פעילות, בקרה והכנסות המרכז הרפואי, לרבות הכנת דוחות הכנסות ודיווחם לגורמי פנים וחוץ. אפיון וניהול דוחות ודשבורדים במערכות BI.
    דרישות:
    תואר ראשון בתחום כלכלי ( מנהל עסקים, מנהל מערכות בריאות, כלכלה או תעשייה וניהול)
    ניסיון של כ2-3 שנים ככלכלן.ית בארגון או בתפקיד פיננסי דומה
    ניסיון בהכנת דוחות כלכליים וניתוחם
    ניסיון עבודה במערכות מחשוב שונות ( SAP יתרון)
    הכרת תוכנות אופיס ודגש על אקסל ברמה גבוהה- טבלאות פיווט ווילוקאפ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7705606
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    סוג משרה: מספר סוגים
    למשרד לניהול כספים ואסטרטגיה עסקית ייחודי בתחומו, המלווה עסקים קטנים
    ובינוניים, דרוש/ה כלכלן/ית לתפקיד מנהל /ת כספים במיקור חוץ לתיק לקוחות.

    התפקיד כולל:
    - ניהול תזרימי מזומנים
    - בניית תחזית תזרים מזומנים
    - ניתוח דוחות כספיים
    - בניית תוכניות עסקיות ותוכניות עבודה
    - בנייה ויישום של אסטרטגיה עסקית
    - התנהלות מול בנקים ולקוחות
    דרישות:
    - תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים - חובה
    - שליטה מלאה ביישומי מחשב בפרט אקסל - חובה
    - יחסי אנוש מעולים
    - יכולת עמידה בתנאי לחץ וריבוי משימות
    - אסרטיביות
    - ניסיון בניהול תזרימי מזומנים וכתיבת תוכניות עסקיות - יתרון
    - ניסיון בניתוח דוחות כספיים - יתרון
    - רקע בנקאי - יתרון משמעותי
    העבודה בכפר סבא במשרה מלאה
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7192492
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: קרית אונו ופתח תקווה
    סוג משרה: מספר סוגים
    למשרד רואה חשבון מוביל דרוש/ה רו"ח או מתמחה / כלכלן/ית למשרה במשרד ממשלתי.
    במסגרת התפקיד: בקרה תקציבית ואישור תשלומים. 

    תנאים טובים למתאימים/ות ושכר מתגמל!
    סביבה עבודה נעימה ומשפחתית!
    דרישות:
    - ידע ושליטה מלאה בתוכנות Office, אקסל ברמה גבוהה. 
    - יתרון לשליטה בתוכנת SAP. 
    - יחסי אנוש מעולים, אחריות, שמירת סודיות, אמינות יסודיות וראש גדול.
    - ניסיון מקצועי - יתרון.
    - ניסיון קודם - יתרון אך לא חובה.
    - עדיפות לבעלי/ות ניסיון קודם ברכש.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7677421
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהשמה אשכול
    מיקום המשרה: אשקלון
    סוג משרה: משרה חלקית ומתאים גם להורים / שעות גמישות
    יעוד: הפקת דוחות ניהוליים (תמחיריים), בקרה, מעקב ביצוע מול תקציב

    תחומי האחריות והמשימות העיקריות:
    ? תמחיר רישום פקודות תמחירנות.
    ? הפקת דוחות ניהוליים (תמחיריים) חודשיים לענפים ולתאגידים (ללא התעשייה) של הקיבוץ.
    ? תקציב בניית תקציב שנתי, מפורט חודשי, כעזר למנהלים, הכנת מצגות בהתאם. הצגת
    תקציב בתיאום עם מנהלי המגזרים (משק, קהילה).
    ? בקרת איכות הרישום בספרים (שיוך לתמחיר וכמויות).
    ? מעקב ביצוע חודשי מול תקציב שוטף והשקעות.
    ? מטלות שונות לרבות סיוע למנהל הכספים ולחשבת הכנת דוחות חודשיים, רבעוניים,
    שנתיים וביקורת.
    ? ניתוחים אנליטיים של הדוחות.
    ? בדיקות כלכליות לפי הצורך ודרישת המנהלים.
    ? הצגה וניתוח של דוחות למנהלים (כולל הכנת מצגות)
    ? סגירת דוחות חודשיים מקצה לקצה בשיתוף פעולה עם הנה"ח
    ? ביצוע רישומים בהנהלת חשבונות

    כפיפות למנהל הכספים ולחשבת הקיבוץ

    היקף משרה: 50% משרה (2.5/3) ימי עבודה בשבוע (מתאים גם להורים)

    יש מצב בהמשך לעבודה מרחוק לחלק מהמשרה (יום אחד)
    דרישות:
    ? השכלה רלוונטית, כלכלן.ית-חובה
    ? דיסקרטיות, נאמנות למערכת, יושרה ואמינות
    ? ראש גדול, יכולת לימודית, רצון להתפתח, חריצות
    ? אחריות ועצמאות
    ? שירותיות, גמישות
    ? עמידה בלוחות זמנים
    ? שליטה מלאה ב- excel, point power והכרות תוכנות שונות.
    ? הכרות עם תוכנת קומקס יתרון.
    ? ניסיון כתמחירן/ית בקיבוץ/מפעל קיבוצי - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7695927
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: מספר סוגים
    למשרדנו דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי/ת, עובד/ת מטה!
    ניהול ותחזוקה שוטפת של הממשקים הטכנולוגיים של המשרד, הכנת מצגות, ניהול חשבונות, הגשת מסמכי משרד, הגשת מכרזים, עבודה מול ספקים ולקוחות, תחזוקת אתר החברה, רשתות חברתיות וכו'.
    היקף משרה: 3/4 משרה עם אופציה למשרה מלאה.
    דרישות:
    תואר ראשון, יכולות ארגון, שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס (WORD, POWER POINT, EXCEL, OUTLOOK), יחסי אנוש מעולים, הבעה טובה מאוד בעל -פה ובכתב, אחריות, שירותיות גבוהה ויכולת לעבוד בצוות.
    יתרון לבעלי /ות ניסיון באדמיניסטרציה, הנהלת חשבונות והגשת מכרזים וחומרים למאגרי יועצים
    יתרון לבעלי /ות ידע וניסיון בממשקים: WIX, תוכנות CRM, פוטושופ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7682244
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה העוסקת במימוש זכויות רפואיות דרושה.ה פקיד.ת קבלה לתפקיד התחלתי עם אופציה לקידום והתפתחות בחברה.
    התפקיד כולל קבלת קהל, מענה טלפוני, פקסים, מיילים וכו'.
    ימים ושעות העבודה: א-ה 8.5 שעות ביום (נכונות לעבוד פעם/פעמיים בשבוע 10:00-18:30)
    משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד
    דרישות:
    ניסיון בשירות לקוחות (אפשר גם תפקיד פקיד.ה צבאית)
    יחסי אנוש מצויינים, יכולת בין אישית גבוהה, ויכולת ביטוי טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7693038
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד